Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Röpeltää=liian iso suutin
jallon^
- Pyörä:
- Hyena evo Tpr 80cc, Derbi senda xtreme 04
- Liittynyt:
- 13.3.2012 23:12
Onko kellään tietoa saako pwk kaasareihin ostettua kohokammion pohjaa erikseen? Itse en ainakaan pikaisella googletuksella löytänyt.
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Ainakin
Gearparts24 myy noita erillisenä.
R0X1
- Pyörä:
- Yamaha Aerox -12
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 17.6.2012 19:38
Joo eli tuli tossa viime viikolla laitettua 17,5mm kaasutin scootzstoresta roksiin leovincen rinnalle ja kaveri ehti repiä jo tuorevoitelun pois käytöstä... Nyt siis mietin et jos laitan tuohon kaasuttimeen tuorevoitelun kiinni (kaasuttimessa nippa peitetty vain mustalla tupilla) niin joudunko irrottamaan vauhtipyörän ja lisäämään syöttöä?
alko jo öljyjen kanssa läträäminen ärsyttää... Tai jos pitää lisätä syöttöä niin minkähän verran pitäisi lorauttaa tankkiin aina öljyä tuorevoitelun rinnalle ettei varmasti leivo?
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Jos on pelkkä tehari vain niin ei tarvi alkaa sitä säätämään. Voihan sitä oman mielenrauhan vuoksi pikkasen laittaa myös tankkiin. Toki voi sitä pumppuakin säätää jos siltä tuntuu, ei tosin paljoa tarvi.
Arska168
- Pyörä:
- Derbi drd 125
- Paikkakunta:
- Jämsänkoski
- Liittynyt:
- 26.9.2013 22:23
Osaisiko joku auttaa kun vaihdoin kaasuvaijerin gilera smt 2010 mopooni. Niin nyt luisti ei enään liiku. Kaikki pitäisi olla kasattu oikein.
AceFin
Moderaattori
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 20.4.2011 19:45
Ei luisti liiku vai ei vaijeri liiku? Tarkista, että vaijerissa ei ole tiukkoja mutkia ja mieluiten rasvaa vaijeri. Tarkista onko luisti asetettu oikein kaasariin. Luistin lovettu/leikattu osa ilmanputsariin päin ja kapea vako kaasarissa olevan nystyrän kanssa tasaan.
EXC 525 ||
Youtube-kanava "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Arska168
- Pyörä:
- Derbi drd 125
- Paikkakunta:
- Jämsänkoski
- Liittynyt:
- 26.9.2013 22:23
No nyt se toimii. Mutta nyt moottori alkaa huutamaan heti käynnistäessä. Tämä tapahtuu vasta kun pistää vaijerin kiinni kaasukahvaan.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Eli kaasu jää hieman auki. Kato vielä kerran se vaijerin reitti kahvasta kaasarille. Siinä kaasarin päällä ja kaasukahvassa on säätöruuvit, pyöritteleppä niitä kiinni päin jos muu ei auta.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Arska168
- Pyörä:
- Derbi drd 125
- Paikkakunta:
- Jämsänkoski
- Liittynyt:
- 26.9.2013 22:23
Molemmat on pyöritetty kiinni mutta ei auta.
AceFin
Moderaattori
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 20.4.2011 19:45
Hmm, molemmat pyöritetty kiinni? Kaasarin tyhjäkäyntiruuvi pitäisi pyörittää auki, jotta tyhjäkäynti on alhaisimmillaan, kaasuvaijerissa taas juuri niin kuin sanoit. Jos ei tyhjäkäyntiruuvin kääntäminen auta (kokeile kiertää ihan auki, jos ei auta niin ihan pohjaan), niin kokeile ottaa vaijeri irti kaasukahvasta ja anna sen mennä mahdollisimman suorana kaasarille asti ja katso mitä kiekat sanoo. Ruuvaa kaasarin tyhjäkäyntiruuvi ihan auki. Jos nuo ei auta, niin tarkista että neula on kunnolla paikallaan (harvoin tuosta kiinni, mutta tarkista kuitenkin).
EXC 525 ||
Youtube-kanava "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Lindeee
- Liittynyt:
- 31.3.2012 18:17
Mites ton kaasarin uskaltais lähtee irrottamaan, kun noi letkujen kiinnitys tsydeemit ei oikeen kauheen tuttuja mulle ole
Eipä ensikertalaselta tahdo oikeen onnistua
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Laita vaikka erivärisia tai numeroituja teipinpaloja letkuihi, sitte otat muutaman kuvan ja kasatessa katot mikä tulee mihinki. Muutaman kerran ku kaasarin irrottaa ni sit muistaaki kaikki ulkoo. Letkutkin kun on yleensä tietynlaiset niin ei niitä helposti sekota.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
1,2: Jäähdytinneste (sylinterinkannen kahdesta nipasta letkut, ei väliä kumpi menee kumpaan nippaan.)
3: Tuorevoitelu (piuha öljypumpulta)
4: Ylivuoto (toinen ylivuotoletku pitäisi löytyä kohokammion pohjasta)
Lisäksi kaasuttimen toisella puolella on kiinni itse bensaletku, joka tulee ylöspäin osoittavaan nippaan. Löydät tämän ihan vain bensahanasta lähtevää letkua seuraamalla. (Jos sulla on alipainehana, niin hanasta lähtee myös toinen letku, joka menee imukaulassa olevaan nippaan. Tähän letkuun ei ole tarvetta koskea)
Huomaa, että jäähdytysnesteletkujen klemmarit täytyy kiristää niille tarkoitetulla työkalulla, suosittelen vaihtamaan ne aivan tavalliseen pieniin letkunkiristimiin
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Arttujjj
- Pyörä:
- Mh Ryz -10 80cc projekti, Yamaha Aerox 70cc
- Liittynyt:
- 7.8.2013 21:51
Osaisko joku sanoa, onko mitään hyötyä ostaa vakio 16mm kaasarin tilalle 19mm kaasaria, jos vireinä on vain tehoputki ja pipercross. Mopo on siis MH Ryz, eli siin on toi Minarellin AM6 kone.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista