IDask
- Liittynyt:
- 2.9.2013 9:57
Käykö PHBG:n seos/ilmaruuvi sarja PHVA 14mm kaasariin? Onko O-rengas samankokoinen?
OklaMokla
- Pyörä:
- KTM exc 125 Sixdays -14 Supermoto
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 23.5.2013 15:34
Moro
Mulla on nyt mopossa kiinni 16mm PHBN, vapaavirtaus suodatin ja gianelli putki. Suutin on kokoa 90 ja toimii täydellisesti. Kohta tulee airsal 80cc, voca racing putki ja PHBG 21mm ja ei-vapaavirtaus suodatin, onko kellään ideaa minkä kokoset suuttimet kannattais ostaa sääätämistä varten?
kolisee
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Uskaltaisin väittää että kun ostat suutinsarjan 100-120 niin siltä väliltä löytyy. Esimerkiksi sparewheel myy tommosia settejä.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
thaitus
- Liittynyt:
- 25.6.2012 1:39
Itellä oli just toi airsal 80, phbg 21 ja tg putki niin 120 suutin oli täydellinen , riippuu onko sulla kuriton läppärunko ja imukaula.. jos on niin toi 120
E: ja suosittelen sitä vapaavirtausputsaria varsinkin jos sulla on derbi
OklaMokla
- Pyörä:
- KTM exc 125 Sixdays -14 Supermoto
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 23.5.2013 15:34
Paljon kiitosta nopeista vastauksista.
Putsariksi tulee Doppler air system (ei kastu talvella nii helposti) ja tietenki malossin läppä + imukaula systeemi.
kolisee
Joonas Nousiainen
- Liittynyt:
- 25.9.2013 18:54
Osaako kukaan kertoa mistä löytyisi narakun kaasuttimeen kokous ohje tai voisiko joku tehä sellaisen? Itselläni naralun kaasutin uutena ostettu ja palasina laatikossa:/ jos joku osaa auttaa ottakaa yveellä yhteyttä!
Arttujjj
- Pyörä:
- Mh Ryz -10 80cc projekti, Yamaha Aerox 70cc
- Liittynyt:
- 7.8.2013 21:51
En nyt tiiä, onko oikea paikka kysyä, mutta miten nuo kaasarille tulevat jäähdytinletkut, joissa jäähdytysneste ilmeisesti kiertää pitäisi irrottaa kaasarista niin, ettei jäähdytysnestettä ala valua niistä? Tuossa kun puhdistin kaasarin ja irroitin nuo letkut, niin alemmasta letkusta valui pari minuuttia jäähdytysnestettä...Kysyisin myös, että pitääkö jäähdytysjärjestelmä nyt ilmata kun jäähdytysnestettä pääsi valumaan maahan?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Suosittelen että jätät sen kierron kokonaa pois, ei sitä tarvii. Laitat letkun nipasta toiseen kannessa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Arttujjj
- Pyörä:
- Mh Ryz -10 80cc projekti, Yamaha Aerox 70cc
- Liittynyt:
- 7.8.2013 21:51
Niinkai sitä pitäis, mutta pitäiskö tuo jäähytysjärjestelmä nyt ilmata, kun sitä nestettä pääsi valumaan pois? Vai riittääkö kun lisää vain sitä nestettä sinne? Entä jos en kuitenkaan sitä kiertoa poista, niin pystyykö kaasaria irroittaan mitenkään ilman, että jäähdytinnesteet valuisivat pois?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
En mä ilmais, jos sitä ei sieltä litroi valunu. Voihan sen lämpöseks käyttää paikallaan ja tarkistella nesteet.
Kaasaria ku irrotta ni tukit ne letkut jollain tulpilla tai otat kannesta letkun irti, sitte toisen letkun kaasarista ja väännät sen siihe toiseen nipoaan. Ei tuu paljoo nestettä.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
thaitus
- Liittynyt:
- 25.6.2012 1:39
Mitä pitäis säätää kun käy joka kierroksilla hieman rikkaan oloisesti, suutin on vaihdettu jo pienempään 120-> 115 ei mitään vaikutusta, seosruuvia ruuvailtu laihemmalle , ja neulan sokka on ylimmässä.. ennen oli täydellisis säädöis noilla säädöillä, mutta otin imukaulan kurin ja läppärungon kurin pois niin nyt tuntuu käyvän aika rikkaalla, puolikaasulla kierrättäessä kiertää ihan hyvin ja jos lyö siitä nopeesti kaasun pohjaan niin ensin stumppaa "moo" ja sitten pätkii ja röpöttää.. tulppakin on vaihdettu kaasari Phbn 16 ja mopo Rieju Mrt.
nikochu
- Liittynyt:
- 28.12.2013 14:56
Omistan -06 derbi x race:n ja nyt kylmillä ilmoilla moottorin lämmettyä tyhjäkäynti pikkuhiljaa pienenee ja lopulta mopo sammuu. Säädin kaasarista tyhjäkäynnin niin suurelle kun pystyy ja säädin aina sammumisen jälkeen seosta laihemmalle silti sammuu. Kaasuttaessa toimii normaalisti jos vähänkin kaasuttaa. Tyhjäkäynnillä tuntuu käyvän erittäin raskaasti vaikka olisi seos kuinka laihalla. Miten tälläisen ongelman voisi ratkaista?
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Olisiko jo liian laihalla? Testaa kääntää ruuvi ensin kiinni ja sitten 1½ kierrosta auki.
nikochu
- Liittynyt:
- 28.12.2013 14:56
Ledinauha kirjoitti:Olisiko jo liian laihalla? Testaa kääntää ruuvi ensin kiinni ja sitten 1½ kierrosta auki.
Kokeiltu on tuossa asennossa mutta tekee saman tempun eli lämmettyä tyhjäkäynnillä käynti raskasta ja sammuu. Voiko sitä kaasuvaijeria säätää meinaa jos sais edes vähän kireämmälle niin pysyis käynnissä.
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
ootko kokeillut ryypyn kanssa, et mitä tapahtuu?
ja ootko kokeillut säätää tyhjäkäyntiä kun kone on
lämpimänä/kuumana?
itselläni tehnyt pari-kolme mopoa samaa, kun kelit viilentynyt ja aina on pitänyt laittaa rikkaammalle; joko ilmaruuvia kiinni tai neulan sokkaa pykälä alaspäin.
sitten on toiminut taas hyvin. eli jossei ilmaruuvia säätelemällä saa kuntoon -> neulan sokkaa pykälä alaspäin (ts. neulaa pykälä ylemmäs).
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista