Kerrotaas nyt omia mietteitä tännekin...
Aihiona on siis 2006 derbi xrace, josta olis tarkotus tehdä jonkunlainen sporttipeli..
Koko laitehan rakennetaan pienellä budjetilla ja osilla mitä sattuu nyt löytymään, ja tämänhetkisestä osakasasta löytyy:
airsal 70 sport, vakio mitoilla, mutta tarkotus ois näyttää viilaa. Pakoaukko jonnekkin ~192° ja blowdown 30-33°? Huuhtelut pidetään vakiona ainakin ens alkuun, koska ei löydy kulmavinkua.
pitää käydä ottamassa tuosta sylinteristä portmap vielä.Kansia mulla on tällä hetkellä kaksi, joista toinen pidetään vakiona ja toisesta tehdään puolipallon muotoinen.
joku minua viisaampi voisi kertoa näistä kansihommista, pitää vielä päntätä Tiittasen kirjaa imupuolelle mulla onjo yz 85 läppäventtiili, mikä menee pienellä viilauksella paikoilleen, kyseisessä osassa ei ole minkäänlaista stufferia, joten imukaulassa on pakko olla jonkunlainen bensaohjuri? Imukaulaksi siis malossin valmiste tai DIY.
kaasutin 24mm PWK powerjetillä ja twin-airin sukkaputsarilla.
Paisarina Toimii alkuun giannelli, edullisen hinnan ja tehontuoton takia..
Kampurana toimii aika varmasti vakio Metrakitin veivillä, mitä saa tuolta mopo-osasta. ja sähköjen osalta vakiot kevennetyllä vauhtipyörällä ja rajoittamattomalla CDI:illä.
Kytkimeksi Metrakitin valmiste, koska sellainen jo löytyy ja todettu toimivaksi.
Välitykset nyt aluksi 13-53 ja polttoaineena 98. Sitten minkälaisilla suuttimilla tuota kannattaisi lähteä säätöjä hakemaan?
Kyselkää jos jotain pääsi unohtumaan!