TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Pondeyo kirjoitti:Jotai 12k airsalil varmaa. Toobyaas oli viilatul airsalil ja arrow/21mm kaasaril menny 12500 rpm/105 km/h.
Eipä se 12500rpm enää tehoaluetta ollut, vaan ylikierroksia joihin päästään kovalla vingutuksella
Sanoisin että tehoa piisas 11k-11,5krpm..
Simo Luoma
- Pyörä:
- Derbi Senda R extreme 2004
- Liittynyt:
- 21.8.2010 19:56
KarsTa kirjoitti:br9es oli mulla sillon airsalin kans ja oli kyllä lika kylymä, 8 olis ollu sopiva. Pro Racella nytten br10es kun tehtahan paperiis niin suasiteltihin
ei viäläkään sääröös, onboard vireota voisin luvata tämän kuun 30 päivä
Ei tosiaan oo BR9ES liian kylmä, toimi itellä vakiopytyllä ja kuristetulla vakioputkella aivan hyvin
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
vakiona mulla oli br7es
jaah, pro race toimiii hyvin vaihteilla 2-4 vitosella alkaa pätkimään, johtuuskoha tulpasta jonka vaihroin eilen ? no kattoo mitä sanoo peeär ysillä
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Yamaha-poju
- Pyörä:
- Yamaha DT 50/70cc -10, Yamaha YZ 125 -05, Aprilia RX 80cc -03, Lynx Rave RC600sdi
- Paikkakunta:
- Mustasaari
- Liittynyt:
- 3.9.2011 18:45
Noniin, terve! Tulin tänne vain semmosta asiaa kysymään että onko airsalin 70cc sportissa kaksi männän rengasta ja racingissa yksi? Koska itse ostin juuri airsal sportin ja siinä männässä on yksi rengas ja myös kaverin sportissa on yksi rengas, mutta jostain olen muistaakseni kuullut että racing olisi yksi renkainen ja sport kaksi renkainen mutta kuinka se nyt sitten menee..?
YAMAHA EI PAMAHA! ;
miiggz
- Pyörä:
- Honda FMX 650
- Paikkakunta:
- salo
- Liittynyt:
- 11.8.2009 20:22
Sporttipytyssä on yksi männänrengas, perusmallissa on kaksi. Suomessa ei oikeastaan muuta myydä kuin sporttia. Racing on varmaankin paremmin viimeistelyillä huuhteluilla, niissä kun on sporttimallissa ainakin viimeistelyn varaa
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
Oon tässä semmosta pyöritelly mieles jotta kuinka monta High-End mopoo on suomessa ? Olisko semmonen lista mitään mihin sais High-End virien omistajat laittaa omat virinsä ja huippunsa ylös sekä millä kokoonpanolla nämä saavutettu ?
Olis kiva tietää tarkka luku, niin sais selville kuinka harvinasia noi on suomessa
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
_rieska_
- Liittynyt:
- 13.4.2010 22:07
Kellä oikeasti kiinnostaa, tiedän henkilöitä jotka ei käytä motottia ja omistavat ns. h-e mopon ja sekin osti moponsa jolta papalta joka halusi itselleen kauppamopon
. Päästään siis lopputulokseen että se sun listas on yhtä tyhjän kanssa, ei se mitään kerro oikeista määristä.
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
_rieska_ kirjoitti:tiedän henkilöitä jotka ei käytä motottia ja omistavat ns. h-e mopon
Älä? Enhä mä ny väittänykään jotta kaikki h-e mopojen omistajilta löytys mototista käyttäjä.
No kun ny kerta vaivauruit vastaamaan mun viestiini niin heitä sitte ite joku arvio paljonko niitä on suomessa. Minkä takia haluun tietää? no sen takia jotta jotkut mopojonnet tajuais ees jotenki nottei noita h-e mopoja nyt miljoonittain oo verratuna esim. 70cc airsali+ perus turpokitti vireihin.
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Pondeyo
- Liittynyt:
- 13.12.2011 17:51
Viritäksä mopoa sen takia et halut tehoa/jännää ajoa vai siks että voisit näyttää "jonneille" että sull on highend mopo...
Mä ainakin oman huvin vuoksi viritän eikä muitten ajatukset kiinnosta.
maapertaja
- Pyörä:
- Aprilia rx 80cc
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 19.6.2012 13:20
Siis voiko tämä BR9ES tulppa olla liian kylmä näille vireille? 80cc airsal, 21 millinen lortto, e-nox?? voisiko toimia paremmin BR8ES tulpalla? Tai iridium tulpalla
Simo Luoma
- Pyörä:
- Derbi Senda R extreme 2004
- Liittynyt:
- 21.8.2010 19:56
Ei oo liian kylmä kuten sanoin muutama viesti ylempänä että toimi itellä aivan hyvin vakiopytyllä ja kuristetulla vakioputkella. Eikös kaiki toimi tuolla iridium tulpalla vähän paremmin tai ainakin mainospuheissa kovasti niin väittävät
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Eiipä varsinaisesti. Saman asian ajaa normi tulppa.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
miiggz
- Pyörä:
- Honda FMX 650
- Paikkakunta:
- salo
- Liittynyt:
- 11.8.2009 20:22
maapertaja kirjoitti:Siis voiko tämä BR9ES tulppa olla liian kylmä näille vireille? 80cc airsal, 21 millinen lortto, e-nox?? voisiko toimia paremmin BR8ES tulpalla? Tai iridium tulpalla
Airsalin asennusohjeissa sanotaan suositeltavaksi vaihtaa BR8ES:n tulppaan. Mulla ainakin hyvin toiminu tuo 8, ja talvella kun ajaa niin pysyy pyttykin paremmin lämpimänä
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
Pondeyo kirjoitti:Viritäksä mopoa sen takia et halut tehoa/jännää ajoa vai siks että voisit näyttää "jonneille" että sull on highend mopo...
Mä ainakin oman huvin vuoksi viritän eikä muitten ajatukset kiinnosta.
Harrastuksena oon tätä lähinnä pitäny
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Yamaha-poju
- Pyörä:
- Yamaha DT 50/70cc -10, Yamaha YZ 125 -05, Aprilia RX 80cc -03, Lynx Rave RC600sdi
- Paikkakunta:
- Mustasaari
- Liittynyt:
- 3.9.2011 18:45
olis tarkotus tässä syksyllä laittaa tuo airsalin 70cc kiinni arrowin putkella ja 21mm kaasarilla, mutta dt on nyt ajettu sen vähä yli 11000 niin mites onko porukka ajellu yli 15000 ajetulla koneella ja tommosilla vireillä ilman alakerran remonttia? Kun jostakin täältä luin että suositeltais yli 15k ajettuihin koneisiin katsomaan se alakerran kunto ennenkuin laittais isompaa pyttyä kiinni?
YAMAHA EI PAMAHA! ;
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista