Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut TooByAas » 11.9.2012 15:35

Pondeyo kirjoitti:Jotai 12k airsalil varmaa. Toobyaas oli viilatul airsalil ja arrow/21mm kaasaril menny 12500 rpm/105 km/h.

Eipä se 12500rpm enää tehoaluetta ollut, vaan ylikierroksia joihin päästään kovalla vingutuksella :lol:

Sanoisin että tehoa piisas 11k-11,5krpm..
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Simo Luoma
Pyörä:
Derbi Senda R extreme 2004
Liittynyt:
21.8.2010 19:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Simo Luoma » 11.9.2012 16:46

KarsTa kirjoitti:br9es oli mulla sillon airsalin kans ja oli kyllä lika kylymä, 8 olis ollu sopiva. Pro Racella nytten br10es kun tehtahan paperiis niin suasiteltihin :D ei viäläkään sääröös, onboard vireota voisin luvata tämän kuun 30 päivä

Ei tosiaan oo BR9ES liian kylmä, toimi itellä vakiopytyllä ja kuristetulla vakioputkella aivan hyvin :roll:
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 12.9.2012 19:32

vakiona mulla oli br7es 8o jaah, pro race toimiii hyvin vaihteilla 2-4 vitosella alkaa pätkimään, johtuuskoha tulpasta jonka vaihroin eilen ? no kattoo mitä sanoo peeär ysillä :)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Yamaha-poju
Pyörä:
Yamaha DT 50/70cc -10, Yamaha YZ 125 -05, Aprilia RX 80cc -03, Lynx Rave RC600sdi
Paikkakunta:
Mustasaari
Liittynyt:
3.9.2011 18:45
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Yamaha-poju » 13.9.2012 0:50

Noniin, terve! Tulin tänne vain semmosta asiaa kysymään että onko airsalin 70cc sportissa kaksi männän rengasta ja racingissa yksi? Koska itse ostin juuri airsal sportin ja siinä männässä on yksi rengas ja myös kaverin sportissa on yksi rengas, mutta jostain olen muistaakseni kuullut että racing olisi yksi renkainen ja sport kaksi renkainen mutta kuinka se nyt sitten menee..? :nörtti:
YAMAHA EI PAMAHA! ;
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miiggz » 13.9.2012 11:45

Sporttipytyssä on yksi männänrengas, perusmallissa on kaksi. Suomessa ei oikeastaan muuta myydä kuin sporttia. Racing on varmaankin paremmin viimeistelyillä huuhteluilla, niissä kun on sporttimallissa ainakin viimeistelyn varaa :)
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 13.9.2012 20:21

Oon tässä semmosta pyöritelly mieles jotta kuinka monta High-End mopoo on suomessa ? Olisko semmonen lista mitään mihin sais High-End virien omistajat laittaa omat virinsä ja huippunsa ylös sekä millä kokoonpanolla nämä saavutettu ? :D Olis kiva tietää tarkka luku, niin sais selville kuinka harvinasia noi on suomessa ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 13.9.2012 21:13

Kellä oikeasti kiinnostaa, tiedän henkilöitä jotka ei käytä motottia ja omistavat ns. h-e mopon ja sekin osti moponsa jolta papalta joka halusi itselleen kauppamopon :lol: . Päästään siis lopputulokseen että se sun listas on yhtä tyhjän kanssa, ei se mitään kerro oikeista määristä.
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 14.9.2012 16:15

_rieska_ kirjoitti:tiedän henkilöitä jotka ei käytä motottia ja omistavat ns. h-e mopon

Älä? Enhä mä ny väittänykään jotta kaikki h-e mopojen omistajilta löytys mototista käyttäjä.
No kun ny kerta vaivauruit vastaamaan mun viestiini niin heitä sitte ite joku arvio paljonko niitä on suomessa. Minkä takia haluun tietää? no sen takia jotta jotkut mopojonnet tajuais ees jotenki nottei noita h-e mopoja nyt miljoonittain oo verratuna esim. 70cc airsali+ perus turpokitti vireihin.
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Pondeyo
Liittynyt:
13.12.2011 17:51
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Pondeyo » 14.9.2012 16:44

Viritäksä mopoa sen takia et halut tehoa/jännää ajoa vai siks että voisit näyttää "jonneille" että sull on highend mopo...

Mä ainakin oman huvin vuoksi viritän eikä muitten ajatukset kiinnosta.
maapertaja
Pyörä:
Aprilia rx 80cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
19.6.2012 13:20
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut maapertaja » 14.9.2012 17:38

Siis voiko tämä BR9ES tulppa olla liian kylmä näille vireille? 80cc airsal, 21 millinen lortto, e-nox?? voisiko toimia paremmin BR8ES tulpalla? Tai iridium tulpalla
Simo Luoma
Pyörä:
Derbi Senda R extreme 2004
Liittynyt:
21.8.2010 19:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Simo Luoma » 14.9.2012 18:55

Ei oo liian kylmä kuten sanoin muutama viesti ylempänä että toimi itellä aivan hyvin vakiopytyllä ja kuristetulla vakioputkella. Eikös kaiki toimi tuolla iridium tulpalla vähän paremmin tai ainakin mainospuheissa kovasti niin väittävät :D
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 14.9.2012 18:59

Eiipä varsinaisesti. Saman asian ajaa normi tulppa.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miiggz » 15.9.2012 10:36

maapertaja kirjoitti:Siis voiko tämä BR9ES tulppa olla liian kylmä näille vireille? 80cc airsal, 21 millinen lortto, e-nox?? voisiko toimia paremmin BR8ES tulpalla? Tai iridium tulpalla


Airsalin asennusohjeissa sanotaan suositeltavaksi vaihtaa BR8ES:n tulppaan. Mulla ainakin hyvin toiminu tuo 8, ja talvella kun ajaa niin pysyy pyttykin paremmin lämpimänä :)
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 16.9.2012 19:45

Pondeyo kirjoitti:Viritäksä mopoa sen takia et halut tehoa/jännää ajoa vai siks että voisit näyttää "jonneille" että sull on highend mopo...

Mä ainakin oman huvin vuoksi viritän eikä muitten ajatukset kiinnosta.

Harrastuksena oon tätä lähinnä pitäny ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Yamaha-poju
Pyörä:
Yamaha DT 50/70cc -10, Yamaha YZ 125 -05, Aprilia RX 80cc -03, Lynx Rave RC600sdi
Paikkakunta:
Mustasaari
Liittynyt:
3.9.2011 18:45
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Yamaha-poju » 17.9.2012 12:59

olis tarkotus tässä syksyllä laittaa tuo airsalin 70cc kiinni arrowin putkella ja 21mm kaasarilla, mutta dt on nyt ajettu sen vähä yli 11000 niin mites onko porukka ajellu yli 15000 ajetulla koneella ja tommosilla vireillä ilman alakerran remonttia? Kun jostakin täältä luin että suositeltais yli 15k ajettuihin koneisiin katsomaan se alakerran kunto ennenkuin laittais isompaa pyttyä kiinni? :s
YAMAHA EI PAMAHA! ;

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista