Tietopankin "2t-kaasuttimen säätäminen" artikkelissa on tämäkin kerrottu.
juhanness kirjoitti:Hei eli nyt ois semmonen että kaivataa yodella paljon apua , vikana on siis se että mopo lähtee köybtiin hyvin ja toimii hetken aikaa hyvin mutta kun kone lämpenee tarpeeksi ja kierrosia on paljon alkaa mopo pätkimään ja sammuu , ei käynnisty heti uudestaan mutta noin 20 min niin toimii taas normaalisti sen 1 km jonka jälkeen tuo sama alkaa taas .
Staattorissa oli osa johdoista melkein poikki mutta ne korjattii tulppa on vaihdettu ja hattu myös johto .
Voiko olla että vika on staattorissa apua kaivataa nopeasti. Mopo on mbk x limit 05 kiitos kaikille avusta näin etu käteen
Nalle90 kirjoitti:Mitä ruuvia pitäis ruveta kaasarista säätää ja mihin suuntaan kun mopo käy hyvin ilman ilmanputsaria ja kun sen laittaa paikalleen niin ei ota kunnolla kierroksia ja hyytyy.
Nalle90 kirjoitti:Mitä ruuvia pitäis ruveta kaasarista säätää ja mihin suuntaan kun mopo käy hyvin ilman ilmanputsaria ja kun sen laittaa paikalleen niin ei ota kunnolla kierroksia ja hyytyy.
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Katsoitko tiivisteen vaihdon yhteydessä ettei kampikammiossa ole jäähdytysnestettä tai muuta moskaa? Ja tarkistithan kannen suoruuden?