pepper00ni
- Liittynyt:
- 7.3.2017 16:10
Terve! Sellanen ongelma että Dracissa (käytännössä siis rieju mrt) on putki koneen päästä kiinni niin perkeleen tiukassa ettei lähe irti sitten millään. On taottu ties millä, kammettu, väännetty ja käännetty eikä liiku milliäkään. Millähän tuon saisi revittyä tuolta että pääsisi kuriin käsiksi? (mikään mikä vaatii hitsausta on poissuljettu) Kiitoksia
Julmero99
- Liittynyt:
- 12.9.2015 0:10
pepper00ni kirjoitti:Terve! Sellanen ongelma että Dracissa (käytännössä siis rieju mrt) on putki koneen päästä kiinni niin perkeleen tiukassa ettei lähe irti sitten millään. On taottu ties millä, kammettu, väännetty ja käännetty eikä liiku milliäkään. Millähän tuon saisi revittyä tuolta että pääsisi kuriin käsiksi? (mikään mikä vaatii hitsausta on poissuljettu) Kiitoksia
Alkukäyrä luultavasti paisarissa pulteilla kiinni joten irrota paisari alkukäyrästä ja ala takoon sitä ihan kunnolla vaan jollain pienellä lekalla edestakasin niin että se alkukäyrä pyörii pakoaukossa. Ite ainakin näin irrotin DT:n putken. Ja joku laudan pätkä väliin niin ei tuu lommojakaan
Lähetetty peikkopapan lankapuhelimella
pepper00ni
- Liittynyt:
- 7.3.2017 16:10
Julmero99 kirjoitti:Alkukäyrä luultavasti paisarissa pulteilla kiinni joten irrota paisari alkukäyrästä ja ala takoon sitä ihan kunnolla vaan jollain pienellä lekalla edestakasin niin että se alkukäyrä pyörii pakoaukossa. Ite ainakin näin irrotin DT:n putken. Ja joku laudan pätkä väliin niin ei tuu lommojakaan
Lähetetty peikkopapan lankapuhelimella
Tuossa on alkukäyrä hitsattu paisariin kiinni eli täytyy irroittaa koko hoito änkän liitoskohtaan asti. Nuijittu on joka suunnasta siinä määrin kun sinne saa vasaran ujutettua ilman mitään edistystä.
Julmero99
- Liittynyt:
- 12.9.2015 0:10
pepper00ni kirjoitti:Julmero99 kirjoitti:Alkukäyrä luultavasti paisarissa pulteilla kiinni joten irrota paisari alkukäyrästä ja ala takoon sitä ihan kunnolla vaan jollain pienellä lekalla edestakasin niin että se alkukäyrä pyörii pakoaukossa. Ite ainakin näin irrotin DT:n putken. Ja joku laudan pätkä väliin niin ei tuu lommojakaan
Lähetetty peikkopapan lankapuhelimella
Tuossa on alkukäyrä hitsattu paisariin kiinni eli täytyy irroittaa koko hoito änkän liitoskohtaan asti. Nuijittu on joka suunnasta siinä määrin kun sinne saa vasaran ujutettua ilman mitään edistystä.
Jottai WD40 koita suihkii väliin anna vaikuttaa pyyhi suuremmat pois ja lähe ajaan kone kunnolla lämpimäks ja sitten kylmä spraytä alkukäyrään kun kone kuuma (ei sylinteriin, voi halkee) ja sit koita nuijjii
Lähetetty peikkopapan lankapuhelimella
Julmero99
- Liittynyt:
- 12.9.2015 0:10
Ja kaikki pultit/jouset paisarista irti jo valmiiks ennen koneen lämmittämistä. Ei pitäis putoo ajon aikana jos ei lähe paukuttamalla
Lähetetty peikkopapan lankapuhelimella
pepper00ni
- Liittynyt:
- 7.3.2017 16:10
Julmero99 kirjoitti:pepper00ni kirjoitti:Julmero99 kirjoitti:Alkukäyrä luultavasti paisarissa pulteilla kiinni joten irrota paisari alkukäyrästä ja ala takoon sitä ihan kunnolla vaan jollain pienellä lekalla edestakasin niin että se alkukäyrä pyörii pakoaukossa. Ite ainakin näin irrotin DT:n putken. Ja joku laudan pätkä väliin niin ei tuu lommojakaan
Lähetetty peikkopapan lankapuhelimella
Tuossa on alkukäyrä hitsattu paisariin kiinni eli täytyy irroittaa koko hoito änkän liitoskohtaan asti. Nuijittu on joka suunnasta siinä määrin kun sinne saa vasaran ujutettua ilman mitään edistystä.
Jottai WD40 koita suihkii väliin anna vaikuttaa pyyhi suuremmat pois ja lähe ajaan kone kunnolla lämpimäks ja sitten kylmä spraytä alkukäyrään kun kone kuuma (ei sylinteriin, voi halkee) ja sit koita nuijjii
Lähetetty peikkopapan lankapuhelimella
Onnistu, kiiiitos
Julmero99
- Liittynyt:
- 12.9.2015 0:10
Onkos täälä moni keventäny ducati vauhtista millasella menestyksellä? Olis tarkotus saada vähän kierrosherkkyyttä kisasähköjä ostamatta, eli paljon uskaltaa ottaa siivuu poijes?
Lähetetty peikkopapan lankapuhelimella
soossimies
- Pyörä:
- Yamaha WR125x -11, Tunturi Supersport -84 ja Derbi Senda -07
- Paikkakunta:
- tammela
- Liittynyt:
- 30.9.2015 16:38
Kuuluuko tuossa kytkinpuolen kampiakselin rattaan alla olla jotain?
Jos joku ei mee paikalleen niin käytetään VOIMAA
Julmero99
- Liittynyt:
- 12.9.2015 0:10
soossimies kirjoitti:Kuuluuko tuossa kytkinpuolen kampiakselin rattaan alla olla jotain?
Stefa, o-rengas ja sellanen metallinen holkki
Lähetetty peikkopapan lankapuhelimella
soossimies
- Pyörä:
- Yamaha WR125x -11, Tunturi Supersport -84 ja Derbi Senda -07
- Paikkakunta:
- tammela
- Liittynyt:
- 30.9.2015 16:38
kiitos vastauksesta. täytyy koittaa ne tunkea sinne
Jos joku ei mee paikalleen niin käytetään VOIMAA
sormet_korvassa
- Liittynyt:
- 12.2.2017 2:38
Tää ei kuulu varmaa tänne mut tarvisin oikeesti nyt nopeesti vastauksen eli: yamaha dt ku polkasee käyntii nii sulake palaa samatie. Puola ja jännitteensäädin vaihettu + akku eli missä vois olla vikaa?
Julmero99
- Liittynyt:
- 12.9.2015 0:10
sormet_korvassa kirjoitti:Tää ei kuulu varmaa tänne mut tarvisin oikeesti nyt nopeesti vastauksen eli: yamaha dt ku polkasee käyntii nii sulake palaa samatie. Puola ja jännitteensäädin vaihettu + akku eli missä vois olla vikaa?
Johdot ottaa maihin jostain mistä ei pitäis. Eikun johtosarja auki ja kattelee
Lähetetty peikkopapan lankapuhelimella
sormet_korvassa
- Liittynyt:
- 12.2.2017 2:38
Meneeks toi dtn virtalukko suoraa kiinni ku liittää siihe liittmee?
mrsapsa
- Liittynyt:
- 21.12.2016 22:52
Minkälaista kokemusta teillä on tosta airsal 50cc sportista onko paljon eroa vakiopyttyyn tehoissa
sormet_korvassa
- Liittynyt:
- 12.2.2017 2:38
Pikkasen tehokkaampi ainaki omasta mielestä ja hyvä siitä ku on alumiinia nii ei tarttee sisäänajaa pahemmi
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista