Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Keskustelua mopon kaasuttimista. Kaasarin valinta, vaihto, säätäminen ja muu aiheeseen liittyvä. Pääsuuttimeen liittyville asioille on olemassa
oma viestiketjunsa.
Lue Tietopankin aihetta käsittelevät artikkelit ennen kysymistä.
Yleisohjeet kaasuttimen vaihtoon2T kaasuttimen säätäminenVanhat viestit löytyvät
täältä.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Mikäs näissä PWK:issa on tuon kohokammion ja kaasarinkurkun välisen letkun tarkoitus? Kohokammion pieni paineistus?
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Mun käsityksen mukaan siinä on Powerjet -suutin(tehosuutin) joka antaa enemmän soosia täyskaasulla/kovilla kierroksilla?
Masterm1nd!
- Liittynyt:
- 5.8.2011 2:16
Saisko
tohon vaijeriryyppyä ku ei vakiona näytä olevan...muuten en tarvis mut mopo on Räsä nii sielt katteiden alta on varmaan vahän kiva sitä vipua säädellä
Vai olisko
tuo parempi? Ainakin vähän halvempi näyttäs olevan mut saako tohonkaan sitä vaijeriryyppyä? Niin tarkotushan on ostaa Malossin MHR Team 80cc sylinteri siks noin isoja kattelen
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Saa ainakin tuohon PWK:hon.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
_DerbiMies96_
- Pyörä:
- DRD PRO R,2 X GPR 125,GPR 50,4X Derbi Senda
- Liittynyt:
- 25.3.2009 19:06
Derbi DRD PRO -08.Virit täysin tyhjä vakioputki , dellortton 19 mm kaasari
http://www.mc-scatter.com/kaasutin-dell ... p-843.html ,rajoittamaton cdi, powerfiltteri ja jonkun sortin sylinterisarja (pytyssä lukee stage6)
Kun kaasuttimen ryyppyvipu on ylhäällä,niin ryyppy on ilmeisesti päällä.Suuttimena on 94
Vipu ylhäällä kone kiertää kunnolla ja toimii normaalisti.
Vipu alhaalla ei ota kierroksia,käy vain tyhjäkäyntiä.
Kaasutinta olen säätänyt,mutta millään säädöillä ei korjaantunut.
Onko suutin liian iso tai pieni?
Derbillä vaikka kuuhun!
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Kokeile 100-110 suuttimella.
Kannattaa ostaa niitä suuttimia kunnolla, esimerkiksi 100,102,105,108,110,115 jne.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
yoyota
- Pyörä:
- Peugeot XP7
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 4.4.2007 16:47
On käytössä 21phbg ja kattelin, että samaa kaasaria saa, myös kaasutin"sarjana", johon kuuluu mm. ryyppyvaijeri. Ryyppyvaijeri on kyllä todella kireä, mutta vaijerin irroittaminen kahvasta, ei tuonut juurikaan eroa. Ajattelin nyt kysyä, että onko tosiaan tarpeellista vaihtaa, myös ryyppyvaijeri samalla, kun kaasuttimenkin vaihtaa.
Seppoman
- Liittynyt:
- 28.10.2009 20:19
Mitä tehä, kun e-nox on derbissä ja röpöttää hemmetisti eikä kierrä hyvin. ryypyn vipu ylhäällä kulkee paremmin, onko sillon ryyppy päällä? Kaasari 14mm, pääsuutin 85 ja neula keskellä.
jandu
- Pyörä:
- Drd racing -07; Tunturi "posti" Pappa -64; Sachs Jupiter -59
- Paikkakunta:
- Masku
- Liittynyt:
- 8.5.2010 20:22
Seppoman kirjoitti:Mitä tehä, kun e-nox on derbissä ja röpöttää hemmetisti eikä kierrä hyvin. ryypyn vipu ylhäällä kulkee paremmin, onko sillon ryyppy päällä? Kaasari 14mm, pääsuutin 85 ja neula keskellä.
Kokeile isommalla suuttimella ~90, itsellä ainakin sopiva. Mikä derbi kyseessä?
jandu
- Pyörä:
- Drd racing -07; Tunturi "posti" Pappa -64; Sachs Jupiter -59
- Paikkakunta:
- Masku
- Liittynyt:
- 8.5.2010 20:22
Mitä eroja
tässä ja
tässä kaasarissa? Ja miten tuon racingin letkut menevät, ku sellasen varmaan kaverilta ostan?
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Pääsuuttimen saa vaihdettua nopeammin, neulan säätö nopeampaa ja taitaapi olla vaijeriryyppy mukana.
Bensaletku taitaa olla ainoa minkä saa kiinni, saattaa olla tuoreöljyn/alipaineen paikka mukana kans, uskoisin ettei ole.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Meikko
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
- Paikkakunta:
- Parkano
- Liittynyt:
- 26.10.2011 1:43
Tuossahan lukee että siinä on molemmat, turevoitelu- ja alipaineliitännät
. Racingissa siis.
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Sturbi
- Paikkakunta:
- Harjavalta
- Liittynyt:
- 9.12.2009 22:47
Onko kellään tietoo toimiiko Dellorto PHVA:n (useimpien Derbien vakiokaasari) neulaventtiili Dellorto PHBG:ssa?
jandu
- Pyörä:
- Drd racing -07; Tunturi "posti" Pappa -64; Sachs Jupiter -59
- Paikkakunta:
- Masku
- Liittynyt:
- 8.5.2010 20:22
Ja tuorevoiteluahan ei kannata siihen laittaa? Vaan bensan sekaan.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista