Eikkä siis... näin talven tullen ku illat pimenee niin oon kaverin kanssa alkanu derbiä viritteleen. suunnitelma on siis saada derby kulkemaan mahdollisimman lujaa käyttämättä rahaa kauhiasti.
Tän hetkinen setup:
50cc valurautasylinteri (toistaiseksi viilaamaton asteet about 127 huuhteluissa ja paossa noin 176 ja pako on kolmiosanen)
squish 0.9mm mutta vähenee varmaan vielä pikkasen
täysin tyhjä vakioputki ja tk änkkä #jonnetuning
21mm lortto kiihdytys suppilolla ja vapariputsarilla
imukaula viilattu yhtä avaraksi kuin tuo 21mm kaasari
maxiscootilta tulee ehkä tilaukseen noi mvt 0.3mm hiilikuituläpät ku on tarjouksessa 4e
lohkojen imuporras viilattu pois ja huuhtelulähdöistä viilattu portaat pois
2 sylinterin alapään tiivistettä (näin mäntä laskee juuri porttien alapään tasolle eikä peitä niitä)
vakiosähköt ja tpr keltainen muuttuvaennakkoinen cdi (pitäs olla pikkasen parempi sytkä käyrä kun vakiossa ja näin kiertää inasen korkeemmalle)
15-53 välit (aika pitkät 50cc:lle mutta huippujahan tässä haetaan )
tällähetkellä koneessa toimii ainoastaan 1 ja 2 vaihde (toimi kunnolla ekat 5 min ja huomattiin laatikon kasaamisvaiheessa, että sieltä puuttu muutama prikka )
Tässä joku päivä olis tarkotus kone avata ja kattoo laatikko kuntoo.
Aattelin tätä päivitellä ihan aktiivisesti tässä talven aikana ja testailla kaikenlaista kivaa mitä käsiini saan.
Tän topicin tarkotus on osittain oman projun päivittely ja olis kiva kuulla muitten mielipiteitä ja kokemuksia/yrityksiä saada kulkee budjetilla kivasti
tässä vielä kuva kun kone oli auki:
Tän hetkinen setup:
50cc valurautasylinteri (toistaiseksi viilaamaton asteet about 127 huuhteluissa ja paossa noin 176 ja pako on kolmiosanen)
squish 0.9mm mutta vähenee varmaan vielä pikkasen
täysin tyhjä vakioputki ja tk änkkä #jonnetuning
21mm lortto kiihdytys suppilolla ja vapariputsarilla
imukaula viilattu yhtä avaraksi kuin tuo 21mm kaasari
maxiscootilta tulee ehkä tilaukseen noi mvt 0.3mm hiilikuituläpät ku on tarjouksessa 4e
lohkojen imuporras viilattu pois ja huuhtelulähdöistä viilattu portaat pois
2 sylinterin alapään tiivistettä (näin mäntä laskee juuri porttien alapään tasolle eikä peitä niitä)
vakiosähköt ja tpr keltainen muuttuvaennakkoinen cdi (pitäs olla pikkasen parempi sytkä käyrä kun vakiossa ja näin kiertää inasen korkeemmalle)
15-53 välit (aika pitkät 50cc:lle mutta huippujahan tässä haetaan )
tällähetkellä koneessa toimii ainoastaan 1 ja 2 vaihde (toimi kunnolla ekat 5 min ja huomattiin laatikon kasaamisvaiheessa, että sieltä puuttu muutama prikka )
Tässä joku päivä olis tarkotus kone avata ja kattoo laatikko kuntoo.
Aattelin tätä päivitellä ihan aktiivisesti tässä talven aikana ja testailla kaikenlaista kivaa mitä käsiini saan.
Tän topicin tarkotus on osittain oman projun päivittely ja olis kiva kuulla muitten mielipiteitä ja kokemuksia/yrityksiä saada kulkee budjetilla kivasti
tässä vielä kuva kun kone oli auki:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.