Potilaan (derbi drd x-treme 2011) kanssa tarvitaan nyt vinkkiä. Eli viime kesänä satunnaisesti ei lähtenyt polkemalla mitenkään, mutta sitten seuraavana päivänä taas kerrasta ja toimi x määrän kertoja sen jälkeen kunnes taas ei lähtenyt.
Talven seisonnan jälkeen (säilöntäaineet tankissa) ei enää mitään, paitsi vaivoin työntämällä. Kun saa pidettyä kaasulla käynnissä tarpeeksi pitkään, löytyy tyhjäkäynti mutta seosruuvi ei vaikuta oikeastaan ollenkaan. kohokammioon tulee bensaa, tulppa ei kastu vaikka miten polkee. Jos laittaa bensaa tulpanreiästä niin hörähtää. Tehdyt toimenpiteet:
-tankki pesty + uusi alipainehana
-Kaasarin 17,5 PHVA pesu manuaalisesti sekä ultraäänellä 20min
-uusi kurkku + klemmarit
-uusi koho ja neulaventtiili
-kokoa isompi tyhjäkäyntisuutin
-uudet tiivisteet kaasariin
-uudet tiivisteen läppäventtiiliin
-uudet läpät
-uusi tulppa
-uusi CDI + tulpanjohto
-uusi kampiakselin magneeton puolen stefa
-uusi mäntä (D-koko) (vanha näytti kylmänä puristuksiksi reilu 7bar, öljyä lisätessä reilu 8bar), uudella männällä samat paineet, ei parantunut yhtään. vanhassa männässä kulumia, pytty näytti kunnossa olevalta mutta voi toki olla melko kulunut jo
Tilauksessa nyt uusi sylinterisarja, mutta tuleeko vielä mieleen mitä pitäisi kokeilla? Alkaa loppua ideat kesken.
Talven seisonnan jälkeen (säilöntäaineet tankissa) ei enää mitään, paitsi vaivoin työntämällä. Kun saa pidettyä kaasulla käynnissä tarpeeksi pitkään, löytyy tyhjäkäynti mutta seosruuvi ei vaikuta oikeastaan ollenkaan. kohokammioon tulee bensaa, tulppa ei kastu vaikka miten polkee. Jos laittaa bensaa tulpanreiästä niin hörähtää. Tehdyt toimenpiteet:
-tankki pesty + uusi alipainehana
-Kaasarin 17,5 PHVA pesu manuaalisesti sekä ultraäänellä 20min
-uusi kurkku + klemmarit
-uusi koho ja neulaventtiili
-kokoa isompi tyhjäkäyntisuutin
-uudet tiivisteet kaasariin
-uudet tiivisteen läppäventtiiliin
-uudet läpät
-uusi tulppa
-uusi CDI + tulpanjohto
-uusi kampiakselin magneeton puolen stefa
-uusi mäntä (D-koko) (vanha näytti kylmänä puristuksiksi reilu 7bar, öljyä lisätessä reilu 8bar), uudella männällä samat paineet, ei parantunut yhtään. vanhassa männässä kulumia, pytty näytti kunnossa olevalta mutta voi toki olla melko kulunut jo
Tilauksessa nyt uusi sylinterisarja, mutta tuleeko vielä mieleen mitä pitäisi kokeilla? Alkaa loppua ideat kesken.