Olen täysin uusi mopojen tai mekaanisten töiden suhteen. Olen puuhaillut tavallista pyörääni vuosia ja vaihtanut periaatteessa jokaisen osan, mutta harvoin on tarvetta "keksiä" uutta ratkaisua saadakseni jotain sopivaksi, koska monet osat ovat standardoituja ja yleisiä.

Olen huomannut videoita katsellessani, että erityisesti vanhoja mopoja korjaavien ihmisten on usein luotava omia ratkaisuja taivuttamalla / tekemällä uusia reikiä / lisäämällä kappaleita jne.

Mietin, onko olemassa mitään "must have" -komponentteja, jotka helpottaisivat tällaisia ​​​​juttuja? Puhun puristimista, kiinnikkeistä, mitä tahansa, jotka ovat tarpeeksi muovattavia ja monipuolisia kattamaan perusasiat asioiden kiinnittämisessä? Kuin leikkaat vain sopivaksi ja olet valmis? Esimerkiksi tavalliset vetoketjut ovat usein pelastaneet pyörän parissa työskennellessäni ja tarvitsevat kiinnittää jotain välittämättä kuormista jne. Onko mekaniikassa mitään sellaista? Puhun yleisesti ottaen monipuolisista laitteistoista tavaroiden kiinnittämiseen/kiinnitykseen.