Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Ei mikään näissä ehkeissä ole varmaa. Tulppa, tulpan johto ja tulpan hattu vaan on sen verta halpoja uusia, että ne kannattaa ekana laittaa vaihtoon. Yleensä ne tekee jotain tollasta kun ovat hajoamassa.
korker0
- Pyörä:
- Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
nyt vituttaa, takakumi puhkes noin. 2km päästä kotoa ku lähin ajelee.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
HegeX_
- Pyörä:
- Honda CR250R -92
Ei se mitään, mulla meni ketjut reilu 10km kotonta... onneks biltemaan käveli vaa ½ tuntii
Tapahtui eile, mutta kuitenkii.
HONDA
The Power of Dreams
korker0
- Pyörä:
mm, ärstyttää nuo pikkukivet tiellä . Varsinki ku ajaa 2 päällä, nii mulla sen takia justiisa puhkeski. siinä sitte lähettii pururataa pitki mopoa työntelee. onneks vaa nii lähellä ku meinattii jo lähtee vähä kauemmas ajelee. voiskoha tuon takarenkaan puhkeemisen kunniaks pistää nastat alle talvea odotellessa, tai no edes kortin saamista varten ku talvella tulee. Eikö sitä muute luvattu lämmintä talvea, että taitaa tänä vuonna päästä ajamaan jo aika aikusten , JES!
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Slerpa_
- Pyörä:
Taisi renkaassakin joku vika olla. Ei kivien sitä tulisi oikeen missään tilanteessa puhkoa.
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Tai joku muu terävä esine teki reiän.
Got SPL?
AGK
- Pyörä:
- Derbi Senda Xtreme & Tiger.
Slerpa_ kirjoitti:Taisi renkaassakin joku vika olla. Ei kivien sitä tulisi oikeen missään tilanteessa puhkoa.
Tähän takerrun sen verta. -Vaikka autosta onkin kyse- Mutta oletko ikinä kuullut, että ne isot sepelikivet särkee auton renkaat? Kokemusta on -Kolme rengasta särki kyseiseltä hepulta se tie. Sitten ajatti siihen hienomman sorakuorman.
Ne oli sitten maasturin renkaita, Michelin tais olla merkki.
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
korker0
- Pyörä:
Joo, oli just sellasta sepelikiveä. Ajeltii ihka uudella asuinalueella, jossa ei ole talon taloa vielä mutta tiet on valmiita ja siellä reunoilla / tiellä on sitä kiveä. tai sitten taitaa vaa olla syynä se , että oon rälläilly tossa tiellä iha helvetisti ku tuli lunta ( huuattanu, paskarinkiä, sutinu
). taitaa olla naapurit vittuuntuneita ja käyneet yöllä puhkomassa
, no tuskimpa sitten kuitenkaan. ehkä vika tais just olla niissä kivissä. vieläku kaks päällä ja painoa tuli päälle 120 kg, ja niistä kivistä tuli ajettua. nojaa, mitäpä tuosta pikkuvikoja.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Mmakkee
- Pyörä:
- Kawasaki KX250F -12
Jos vielä kumi sakoilla niin tekee helposti reijän siihen.
Pöö
Slerpa_
- Pyörä:
Anonyme kirjoitti:Slerpa_ kirjoitti:Taisi renkaassakin joku vika olla. Ei kivien sitä tulisi oikeen missään tilanteessa puhkoa.
Tähän takerrun sen verta. -Vaikka autosta onkin kyse- Mutta oletko ikinä kuullut, että ne isot sepelikivet särkee auton renkaat? Kokemusta on -Kolme rengasta särki kyseiseltä hepulta se tie. Sitten ajatti siihen hienomman sorakuorman.
Ne oli sitten maasturin renkaita, Michelin tais olla merkki.
Nuo tapaukset on sen verta harvassa, että joko on käynyt todella paska mäihä (juuri joku piikki ollut ylöspäin), tai sitten niissä renkaissa on jo alunperin ollut joku asennusvika tai vastaava. Ei niiden normaalisti kuulu tollasesta hajota, oli kyseessä sitten mopo tai auto.
AGK
- Pyörä:
- Derbi Senda Xtreme & Tiger.
Itseasiassa kyseiset tapaukset on suht yleisiä, ainakin täällä kuulen toisinaan, että jollain puhjennut renkaat/rengas kyseisellä sepelillä. Ja uskon siihen kyllä. Sillä itse aina vältän viimeiseen asti ajamasta kyseisiä teitä ja neuvon muillekkin, että älkää ajako. Jos joku meinaa laitattaa tuota isoa kiveä tielle, niin mainitsen asiasta.
Niin sen verta vielä lisään, että ne kivet särkee renkaat juurikin vasta-ajettuna. Että ne ei ole kerenny vielä polkeutua kunnolla maahan. Mutta jätetäänkö tämä asia nyt tähän tässä topikissa. Jatketaan vaikka rengas, tai vaihtoehtoisesti YV:llä.
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.
_juzz_
- Pyörä:
- Gas Gas Sm 125
Rieju Smx Pro sm 2006 Lämpöleikkas
Jonttu_96
- Pyörä:
- 125 rieju marathon ex Rieju Smx Pro -08, yamaha pw 80 ja kawasaki kx 65
Mites se niin teki
.
HeGee`
- Pyörä:
- Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
annas mä veikkaan: konetta ei lämmitetty yhtään ja lähetään tuppi nurin veteleen
M: Aprilia RS -05
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
radon-
- Pyörä:
- 110cc Monkey
Niin minä oon tehny aina eikä oo ikinä meinannutkaan leikata. Eli ei se aina johdu siitäkään.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista