Mitä muut on tehny sille öljyjen ylivuotoletkulle? Vittumaisesti heittelee öljyä pihalle koneesta ku keulii... pistin väliaikasesti sen letkun ketjujen päälle nii ei tartte itellä rasvaillakkaa
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Olipa mukava yllätys tälle päivää, kauppaan olin menossa ja aattelin huvikseen että nousiskohan viitosvaihteella keula ylös, nousi ihmeen helposti niin pitipä se kutosellakin nostaa
Videotodistetta:
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
XPSsm kirjoitti:Letku vaan kaksinkerroin ja nippusiteellä kiinni.
Itse koitin kyseistä keinoa, niin alkoi pomppia se kytkimen aksila lohkosta omia aikojaan ylös, kun ilmeisesti keräs painetta alakertaan tjsp oli kiva siinä liikennevalois huomata että eipäs olekkaan kytkintä
Tää taitaa olla aika offtopic, mutta tiiättekö mitään hyvää polvisuojaa? En meinaan viittis oikeen keulia enään kun kerran jo jalka menny rikki Auttaako sillaset edes mitään?
Itellä oli kesän alussa sellaset polvisuojat mitkä oli tehty retkipatjasta ja leikattu sukka+side piti niitä paikallaan. Nämä siksi koska polvet oli kaks kertaa jo käyny ihastelemassa asfalttia eikä innostanu enää rikkoa niitä. Sit myöhemmin löysin jotkut vanhat skeittipolvisuojat mutta ne ei mahtunu oikee farkkujen kanssa joten niitä ei tullu hirveesti käytettyy.
Itse käytän enskassa ja crossissa Bilteman kaksinivelisiä polvisuojia. Hinta/laatu -suhde erinomainen, 30€ muistaakseni maksaa. Ei tosin mahdu nuokaan farkkujen alle, mutta asiansa ajaa erinomaisesti.
On ollu tässä viimisen viikon aikana monet hienot hetket kun on reenaillu tätä keulimista. Ensin huomasin että jarru tulee refleksinä ja tänää sain vaihettua vaihetta.
Tuntuu vaan toi kulma tuolla tasapainopisteen tuntumassa helvetin pelottavalta. Meinaan itekkin lähtee liukumaan pois pyörän päältä ja just saa raapastua jarrulla alas. Lisää reeniä vaan?
Itellä just sama homma et pikkuhiljaa tullu opeteltuu. Jarru oli jo refleksinä ku on vähän rossilla tullu ajeltuu ja huomattua että takajarru on tärkee
Menny kerran ympäri ku jalka oli huonosti jarrulla -> jalka lipes ja kengässä näky melkoset jälet. Siinä sitte maassa olin kyykkypaskalla ja kattoin ku moposta meni tanko, jalkatappi ja häkki mutkalle
Vaihteita oon saanu jo nakeltuu, ainoo virhe et nakkaan vaihteen liian aikasin sisään nii keula aina laskee ku kone ei väännä alhaalta. Onnistu kertaalleen nykäsee jo neloselta ylös Typerää hommaa tää keuliminen, mut silti pitää keulia