dumbazz
- Pyörä:
- Honda Cr250r 05
- Liittynyt:
- 24.10.2009 13:02
http://www.youtube.com/watch?v=IPg2KJVxyEsmielipiteitä?
olisko parantamista jossaki vai pitäskö vain reenata samaan malliin että sais enemmän kierroksia?
=)
/leovince v6, rajottamaton cdi, 14/65 välit. 75 suutin/
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
- Paikkakunta:
- Kanta-Derp
- Liittynyt:
- 25.9.2010 19:42
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Oisko +30% kytkinjouset skootteriin hyvät jos alkaa opettelemaan keulimista..?
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
No nehän kannattaa olla juuri sen jäykkyiset millä se nappaa parhaalla tehoalueella kiinni niin vaikea sanoa mutta oman kokemuksen mukaan lähes kurittomalla putkella noiden cpi/keeway skoottereiden paras teho on 6000-7000rpm paikkeilla ja jostain taulukosta katoin että malossin vihreät osuis lähelle tätä ja ne taitaa olla +50%. Spekulointia, eihän se selviä kuin kokeilemalla.. Ite aattelin pistää sitten pörinäpöntön kanssa malossin keltaset nii pitäis just 6000 ottaa kiinni, silloin keulii
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
^^
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=2913851Sarja sisältää: 3 kpl Ø1,6 vahvistettu musta, 3 kpl Ø1,7 erik.vahvistettu valkoinen ja 3 kpl Ø1,8 racing keltainen. Missäs ne vihreät?
E: Roxin vihreät on 1,8 joten taitaa olla nuo keltaiset..
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Ton__
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 20.6.2010 14:36
Ei taia täällä olla muulle "stunt"löpinälle topickia mopoilijoille, joten kysyn täällä vähän neuvoa endoon. Kuinka sitä kannattas alkaa harjottelee sit kuha tiet on enemmän sulina? Vai pitääkö siinä vaan uskaltaa hieman kovemmassa vauhissa painaa sitä etujarruu vaan enemmän?
Ja ettei ihan offiks(?) mee niin oma keulintakaus kun alkaa niin on varmaan pieni totuttelu taas kun ennen oli kuriton vakioputki ja 11/65 välit ja nyt e-nox 11/53 väleil
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
ramba vastasin variaattorikeskustelu topicciin.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
- Paikkakunta:
- Punkaharju
- Liittynyt:
- 9.12.2011 20:21
Ite asiassa löytyy
Stunttailu -topic
.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
Ton__
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 20.6.2010 14:36
Oho enpä koskaan huomannutkaan muuta kun ton toisen puolen stunt topickin
Mut mielipiteitä onko nuo 11/53 välit etes hyvät keulimiseen vai pitäskö laittaa isompaa taakse?
Jammu95
- Pyörä:
- Yamaha dt50x 08
- Liittynyt:
- 20.4.2011 16:25
Mahtaaks 14-62 välit olla liian raskaat keulimiseen?
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Zer0n9e5
- Pyörä:
- DRD Pro
- Paikkakunta:
- Jossain korvessa
- Liittynyt:
- 3.4.2012 15:00
Mun mielestä vakiovälit on parhaimmat keulimiseen..Ja optimaalisimmat myös muuhun ajoon.
Ja jos ei vakioväleillä voi keulia, niin ei sitte millään. Taitoa siihen keulimiseen tarvitaan, ei lyhkäsiä välejä :d
Laittakaa YV:tä jos on tarvetta lisävalolle!
Lolletroo
- Pyörä:
- PC-25
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 1.3.2011 1:13
Mut jos vasta alottaas reenaamisen nii mitää järkee alottaa väleillä jota tekee siitä hankalampaa?
Ne kevyet välit voi aina muuttaa raskaammiks ja jatkaa niil.
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Lyhkäsillä väleillä joutuu vaihtaan sitten taas vaihetta kokoaika. Samapa se oikestaan, onnistuu ihan yhtälailla pitkillä tai lyhyillä väleillä, kunhan vaan on taitoa
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista