Vuoden 2011 sininen enska xps pitäisi viimestään ens keväänä myydä eli vuoden päästä. Ennen myyntiä pesen huolellisesti, vahaan katteet ja bräkleenillä koneen ja vaimentimen suihkuttelen että öljy lähtee pois, ehkä myös maalaan ruosteisen putken uusiksi, laitan uuden jarrukahvan ja ilmeisesti uudet bilteman nakitkin alle, kun niitä kehuivat.
Mopoon ei oo tehty mitään patentteja eikä ikinä viritetty. Eli täysin alkuperäinen.
Mopossa toimii kaikki, paitsi jarruvalo, minkä vielä tutkin ja laitan, ilmeisesti polttimon kannassa häikkää. mopossa on tietysti pikkasen käytön jälkiä, kuten penkki on hieman painunut, koska 100kg jätkä, Ajettu tällä hetkellä alle 4000km mutta tulee varmaan toinen mokoma tuurillaan vielä. Käytetty 500km huollossa ja sen jälkeen onkin tulppien ja öljyjen vaihdot tehty itse, myös syksyllä vaihdettiin kmc kultaiset ketjut, rattaat oli lähes kulumattomat. Ketjut kerran hyppäsi, niin alkuperäinen mg. koppa meni rikki sekä eturattaan suoja, nyt alkuperäinen uusivanha mg koppa ja hiilari tnt koppa. ja se takahaarukan rihveli ketjusuoja meni kappaleeksi heti alussa, mutta meinasin rosterista uuden vääntää.
Toivottavasti saitte selvää/ Jari
Ei tää mikkään ruoska oo, tää on Tunturi Tiger!
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa!