Mulla ainakin vaan huutaa 11p etusella ja mihinkään ei väännä. Tosin huomasin et mun takarattaan taitaa olla 49p eikä 53p, aluks laskin ite ne piikit ja sit katoin tänää pestessä rattaat takapuolelle ja siellä se luku oli
Tänään raaputeltu ekat kerrat kilvelle tällevuotta näi "hiihtoloma" kunniaksi
Mopona Peugeot xps '09 Vireinä kuriton putki, isompi suutin ja vakiovälit. Keula nousee jokavaihteella Kesällä kuvaillaan videota, jos mopo ei nyt mene kaupaksi.
Ois tarkotus alkaa nostelee tässä keväällä tolla kurittomalla '07 Gileralla. Ykkösellä ois tarkotus alkaa reenailee ja ottaa tatsia jarruun ja sen jälkeen kakkosella pientä matkaa. Oon jotain sellasta kuullu että enskoilla olis vaikeempi hallita mopoa keula pystyssä, että meinaa kaatuilla ja kääntyillä sivuille? Onks tää totta vai rengaskohtaista vai pelkkä tottumuskysymys?
Itelle tuli kuittailuu kaverilta kun kävi nostamassa keulaa mun menopelillä. Sanoi että vetää oikeelle niin huono keulia. Ja kyseessä siis DRD PRO -06 Endruro renkailla. Tosin takarengas oli hieman huonossa kunnossa.
Mitä itse ajattelen, niin tottumus kysymys. Ja kysymys siitä kuinka hyvin moponsa tuntee.
Se on totta että enskanappulalla vetää sivulle herkästi. Ite nyt parivuotta kikkaillu ensin mopolla ja viimekesä enska hussella. Uuvella enskanappulalla ei suju oikeen vieläkään varmaan mut helpottuu huomattavasti ku kuluu ja nappulat pienenee.
Kiitos vastauksista! Takanakki suht kulunut mulla ja nappulat mallia matalat, joten saa nähdä. Onks kellään mitää kummempaa vinkkiä tohon nykäsyn ja kytkimen ajotukseen et sais mahdollisimman vaivatta sen keulan ylös? Kannattaako eka treenata sujuva nosto ykkösellä?
Elikkäs kummat välit olis paremmat keulimiseen: 12/65 vai 12/58 ? sitten että meneekö kummillakaan välityksillä yli verojen (65 km/h) rajottamattomalla boxilla ja kurittomalla vakioputkulalla tai sitten voin myös käyttää vakioputkulaa mistä on vain hukkis tukittu. Varmaankin ainakin noilla 12/58 Jos osaatte heittää jotain arvioo että kuinkapaljon menis noilla molemmilla väleillä ja molemmilla putkuloilla? On siis myös tuo rajottamaton poksi kiinni
Meet vaan rohkeesti sinne taakse istumaan ja sitte totuttelet painaan jarrua ainakin aluksi kun et enää näe maskin ylitse eteenpäin. Siitä sen sitten itse opettelin vetämään. Siitä vielä pikkusen kun otti kulmaa niin sai tasapainoon ja sit on helpompi vaihdella vaihteita. Joo itelläki oli aluks toi refleksi et heti tankinpäälle ja kassit murskaks mut sit aattelin et paljoko porukka ottaa sitä kulmaa keuliessa niin tajusin et siinä on vielä matkaa ihan pirusti sinne lipalle.
apikkarolle kirjoitti:Elikkäs kummat välit olis paremmat keulimiseen: 12/65 vai 12/58 ? sitten että meneekö kummillakaan välityksillä yli verojen (65 km/h) rajottamattomalla boxilla ja kurittomalla vakioputkulalla tai sitten voin myös käyttää vakioputkulaa mistä on vain hukkis tukittu. Varmaankin ainakin noilla 12/58 Jos osaatte heittää jotain arvioo että kuinkapaljon menis noilla molemmilla väleillä ja molemmilla putkuloilla? On siis myös tuo rajottamaton poksi kiinni
12/58 mukavampi keulia kun ei tarttee olla vaihteita vaihtamassa kokoajan.
joojoo taas keulintakausi avattu kunnolla vaikka tosin uutena vuotena jo keulittu. on tuo skootteri hieno vehje, prikka vaan poistettu variaattorista ja nousee 65-70 huipuista. miten vaikuttais jos hommais jonku sportti variaattorin ja -kytkimen? teharia en ajatellu hommata kun tuolla vakioputkellakin onnistuu hyvin enkä veroja haluais ja muutenkin poliisiystävällinen tuo vakioputki . circlekin reenin alla kaippa se siitä jossain vaiheessa lähtee. piikkikin löytyy mutta tuolla skootterilla mielummin nostelen . niin vielä, mites sais rumpujarruun lisää tehoa? uudet kengät löytyy jo mutta mitä niille sitten tekis ennen ku lyö kiinni että ois maksimaalinen jarrutusteho? .