niin aattelin vaan kun nyt luistaa vähäsen joku kun lähtee liikkeelle, että kytkin ois vaihtokunnossa kun hihnakin vaihettu. en tiedä miten joku multivar vaikuttaa näin keulimista ajatellen mutta kuulema tuo vääntöä/kiihtyvyyttä niin kai sekin auttais.
Tuli tänään vedettyä katulampun väli 3 vaihteella derbillä Kakkosella oon opetellu pykältää ja aika monta kertaa on onnistunukki ihan hyvin. Tuntuu vaan vitun pelottavalta vaihtaa se vaihde siellä ylhäällä. Noh, reeni kai auttaa siihen? D Ja onko sillä väliä jos keulii tanko vasemmalla? Oon tottunu keuliin tanko vasemmalla ja kaveri vaan sanoo, että kuulemma vaikeempaa... Aina se tanko kääntyy vasemmalle keuliessa...
Joo, aerodynamiikka ei oo optimaalinen kun tankoa pitää vasemmalla, lisäks se luo epäbalanssia pyörään ja voi luoda portaalin helvettiin! Tanko on ehdottomasti pidettävä suorassa.
Piä tankoa ihan miten tykkäät.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Kunnolla menee ympäri sillonkun on vauhtia 60 ja vetää persiilleen niin kyllä tuntuu
Ei lainailla niitä edellisiä viestejä. Kaikki varmaan ymmärtää, että heität ylläolevalle sen kommentin.
Ghostly.K
Tarvitsetko apua mopon kanssa? Osa-asennukset, vikadiagnostiikka ja tuning onnistuu meillä helposti! http://www.tomppa.fi <--- moposivut <---- mopohommia yli 6 vuoden kokemuksella.
Joo kaverilla meni tänään ympäri jostakin syystä yhtäkkiä ja jalkatappi vitun kovaa jalkaan. Ei onneks murtunu, mutta kuvauksissa kävi ja oli turvonnu niin perkeleesti.
Ollaanko lainaamatta niitä edellisiä viestejä, varsinkin kun siellä on jo yks tai useampi quote alla?
Itellä kävi joulukuussa ihan samat. Loivaan alamäkeen ympäri ja siinä sitten liu'un mopon alla about 10m jalka jalkatapin ja asfaltin välissä. Sattu ihan saatanasti vaikka vauhtia "vaan" 45kmh.
Mitäs välejä porukka on pitäny mankissa kun ovat harjoitelleet keulimaan? Ostin juur mankin ja tarkotus olis alottaa harjoittelu parkkipaikalla. Vireinä mankissa on vain joku pörinäpönttö ja sit 16mm imukaula, huiput siinä ~60km/h paikkeilla. tänhetkisiä välityksiä en tiedä kun juuri mankin ostin kyseessä siis skyteam monkey
Voi vittu ei se jarrunkäyttö vaan onnistu... Tuon videon jälkeen minkä linkkasin, on nyt menny kaks kertaa ympäri... Perse kipeänä, kilventeline poikki, takahäkki kulu, takavalon ja vilkkujen johdot poikki (kerran liitetty jo yhteen ja enää ei pysty) ja nyt on uus kilventeline jossa ei toimi, kuin jarruvalo. Oon aatellu jo keulimisen lopettamista DD Eihän tota pyörää saa myytyä, kun kohta jo runko vinossa varmaan...
Jarrun oppii ku nykäsee vähän keulaa ja jarrulla alas. Ja varmaan joka jannu oppinu jo pyörällä jarrurefleksin, sen ku sitten oppii ohjaamaan jalkaan nii sitten on hyvä. Mutta siis vähän keulaa ja jarrulla heti alas Ite osasin jarrun jo ennen ekaa ympäri menoa mut kenkä ei pysyny polkimella... eikä toisella kertaakaan... pitäs varmaan laittaa vaa pultti jarrupolkimen levikkeeksi.
hurr, tänää tuli opittua tuo keulannosto sillain että pääsee suunnilleen 30m etiäppäi :3 Tarvii vielä reenata vähä lisää tuota jarrunkäyttöä kun vähän innostuin kaverien edessä ja annoin aikas äkäsen kytkinpommin, siitä vähän matkaa keula pystyssä ja ympäri... Kertokaapas helpoimpia vinkkejä miten tuon jarrun käytön oppisi nopeesti? Keula ylös ja jarrulla alas melkei heti?