_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
Mulla ei ollu se koppa kiinni kuin parilla ruuvilla niin johtunee siitä tuo vääntyminen. Huomaa selvästi varikoppaa vasten että on koko roska mennyt mutkalle
Mömmis
- Pyörä:
- Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Ootko vetäny muute realisesti ajatellen 110kertaa lipat?
Ku ekana talvipäivänä vedit 7 kertaa niin rikkoutuko jo 110 raja?
FXStar
- Pyörä:
- Yamaha WR125X -09, 4 pyörää (Honda Accord -98), Suzuki Street Magic -98, Yamaha DT50R -04 [EX]
Arvatkaa kellä katkes puolalta pari piuhaa ja palo puola, sähköt leipas...
Mömmis
- Pyörä:
Sunha detsi lahoo kokoaja
Andis
- Pyörä:
- VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06
Ei tänään, mutta eilen vasen etuvilkku lopetti toimintansa.
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
Mömmis kirjoitti:Ootko vetäny muute realisesti ajatellen 110kertaa lipat?
Ku ekana talvipäivänä vedit 7 kertaa niin rikkoutuko jo 110 raja?
Jep. 110 tasan. Oon aina merkannut puhelimeen kun vedän nurin. Eikä ole tuokaan ollut arkipäivinä ajossa ollenkaan. Niitä en kyllä oo merkannut kun joskus oon tahallaan hypännyt kyydistä tai ajan tahallaan penkkaan
Onhan tuo kylellään käynyt yhteensä varmaan n.140 kun kaveritkin ja edellinen omistaja aika paljon kaatunut.
Mömmis
- Pyörä:
Kova tulos, pakko myöntää !
Rotax
- Pyörä:
- Yamaha DT 50x 09
_Sylin_teri_ kirjoitti:Anonyme kirjoitti:Innolla odotan sitä viestiä tähän topikkiin, kun sanot, että: "Nyt se runko sitten meni poikki.."
Ajattelin nyt lopettaa tuon hyppimisen niin saattaisi olla kesälläkin ajokunnossa
110 kertaa nyt oon jo nurin vetäny tolla talven aikana
D
Viestissä pitää olla muutakin asiasisältöä kuin pelkkiä hymiöitä -Kossusukka
FXStar
- Pyörä:
- Yamaha WR125X -09, 4 pyörää (Honda Accord -98), Suzuki Street Magic -98, Yamaha DT50R -04 [EX]
Mömmis kirjoitti:Sunha detsi lahoo kokoaja
No älä ihmeessä, sitä se teettää kun ostaa jo valmiiks raiskatun
Samppa1993
- Pyörä:
- Derbi Senda sm x-treme 05 Oli ja meni
Täytyy sanoa että hieno mopo sulla. Ainakin tollasten kanssa oppii jotain jos itse huoltaa. Omakin mopo hajos muutamia kertoja tokan omistusvuoden aikana. Nykyään jos jotain hajoaa ei se oo muuta kuin mopo kotia ja vika kuntoon. Oppinu sen, että mitään halpaa ei moottoriin laiteta tai se on kohta paskana uudelleen. 2-tahdit on ikuisia tekniikaltaan, jos vaan huoltaa. Helppo korjata ja halvat osat. Tai noi kalliimmatkin osat vaikuttaa halvoille sen jälkeen kun ostaa auton, sen huomaa sitten : DD
Sami L
FXStar kirjoitti:Mömmis kirjoitti:Sunha detsi lahoo kokoaja
No älä ihmeessä, sitä se teettää kun ostaa jo valmiiks raiskatun
Ja raiskaa sitä vielä lisää
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Mitä jos Sami sulkisit vaikka koneesi ja menisit ulos rauhoittumaan, kun sulla ei näköjään ole kenellekkään mitään positiivista sanottavaa?
Got SPL?
Simo Luoma
- Pyörä:
- Derbi Senda R extreme 2004
Eturenkaan laakerithan siinä sitten pamahti. Ensin rupesi nykimään eturengas ja sitte antoi periksi ja rupesi jarrulevy aika kivasti hankaamaan
Ei helvetti kun tuossa ei oikein mikään osa kestä ja justiin kun sai tyhjäkäynnin toimimaan
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
kakkaaap
Tuomi_ kirjoitti:Mitä jos Sami sulkisit vaikka koneesi ja menisit ulos rauhoittumaan, kun sulla ei näköjään ole kenellekkään mitään positiivista sanottavaa?
Mitähän jos Tuomi
hah, puu... hieno nickki sulkisit koneesi ja menisit nurkkaan itkemään, jos vaikka oppisit ymmärtää läppää?
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
FXStar
- Pyörä:
Mitä jos minä vain polttaisin DT:n?
Ei mut iänikuisia rassattavia nää 2-tahtiset, varsinnaki loppuunajetut 30tkm raiskatut, aina kun saa edellisen homman kuntoon, seuraava leviää. Sama raiskata loppuun. Ja niinku joku tääl sano, tosiaan oppii kun ite rassaa, mut aina ei vaan kehtaa ni huolto ->
...Aiheeseen ?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista