http://s1360.photobucket.com/user/Rober ... sort=3&o=0Paljon ite pyytäsitte tästä pösöstä
?
Eli pösöön on laitettu:
-Minivilkut, joka nurkkaan
-Progripit jotka on kuvassa, vaihdoin eilen uusiin valko-mustiin Jaxeihin (sopii värillisesti paremmin ja on uudet joten ei ole kuluneet)
-Uusi dicen takavalo ja kilventeline (täysin selvää, että hienompi kuin se xp7 lapio)
-Bilteman fattis ja hienot timelessin kiinnikkeet
-Tommonen pieni peili, joka on kiinni lähinnä ulkonäön vuoksi.
-Tulpan ostan uuden ja puhdistan hyvässä kunnossa olevan ilmanputsarin
-Ostan melko varmasti pösöön sm-linen (koska tosi hieno lokari^^)
+Pösön kuri on helppo ottaa pois ja laittaa takaisin tarpeen vaatiessa, joten viidessä minuutissa mopon saa vakioksi
+Renkaan kulutuspinta on kuin UUSI! Todella syvät urat, kun ei ole tullut poltettua kumia.
+Digitaalinen mittari trip-toiminnoilla (nopeus, kierrokset, kokonaismatka, sekuntikellon tyylinen, ja kierrosaika tyylinen ^^)
+/-Mopossa ei ole akkua, mutta ei se ole minua haitannut. Enemmän sähellystä akun kanssa.
+Ekalla polkasulla oikeestaan aina käyntiin!
+Valot toimii niiku pitää, kaikki vilkut, takavalo, jarruvalo, kilvenvalo, pitkät- ja lyhyet valot.
+Putki on maalattu uudestaan noin 1kk sitten
+Mopoa pesen usein ja vahaan, kun kerkeän
Pösön olen itse ostanut liikkeestä, joten tiedän sen historian. Kahden vuoden takuuhaan tässä on (loppuu ensi keväällä) ja
täydellinen huoltokirja, joten kaikki huollot on tehty ajallaan. Mopon matka-mittarissa lukee 5100km ja vm on 2012, joten todella uusi! Mopossa ei ole ollut yhtään isoa vikaa koko tämän käyttöajallaan, ainoastaan jotain kaasarissa roska, joka on sammuttanut sen hetkeksi aikaa (puhdistuksen jälkeen toimi taas hyvin) CDI boksia en ole porannut tai putkea leikellyt (ajatellen, että seuraava omistaja haluaa mopon vakiona. Katteissa on todella vähän käytön jälkiä: Pientä kynän terän kokoista naarmua takalipassa, kun joku repun osa on hinkannut sitä ja sivukatteessa olematon jälki madeby: ilkivalta-jonne.
Jos ja, kun jätin jotain tärkeää mainitsematta niin kysykää lisätietoa! Kaikki, jotka vähänkin osaa arvioida näitä niin kaikki apu kelpaa
Olisin iloinen, jos saisin tähän vastauksia. Kiitos ajastanne!
Ainiin ja mopo on kuvassa likainen, mutta sää oli hyvä ja oli pakko saaha kuva teitä varten