Zoner v2 kirjoitti:Kone leikkasi..FUUUUUUUU
sekin vielä puuttui. Kiinan laatua..
Mun mielestä nää kiinan Gy6 koneet on kestävimpiä mitä on
Ite laitoin talvella tuon 72cc pytyn ja ajoin 5km sisäänajoa ja sitten uudella lumella huudatin kokoajan rajotinta vasten. Sama jatku koko talven. Ja kylmäkäynnistän joka säässä niin että heti kun kone käy niin laitan kaasun pohjaan ja huudatan rajotinta vasten niin pitkään että varmasti lämpenee. Öljyjäkään ei ole yleensä ollu läheskään sitä mitä tarvitsis. Puristukset tallella
Kymcolla on hinattu satoja kilometrejä stiigaa, pulkkaa, liukuria, monia mopoja, polkupyörää, ajettu kolme ja neljä päällä. Kumpare kelkkareittejäkin ajettu pari sataa kilometriä suunnilleen ja kakspäälläkin reitillä ajettu. Paras kulutus oli 9L sataselle kaks kymcon kyydissä ja yks stiigassa
Kerran petti kun seisoi 6h 30 asteen pakkasessa.
Ja Kymcolla on kaaduttu suunnilleen 150 kertaa talven aikana ja monesti käyny "katollaanki" ja hypitty kaiken maailman rappusista. Nyt jätin sen kaheks viikoks kylälle kaikkien käyttöön kun ite oon muualla
Siellähän ne mopopojat sillä ajelee ja saapi ajellakin, ei haittaa vakka menee paskaks.