itsellänikin hieman vaikeuksia keksiä tuolle arvoa, koska jonkun mielestä toi voi olla
"uniikki", kun taas jonkun
(useimpien) mielestä
"sätös"..
nyt oon kuitenkin tekemässä koneremonttia, koska vaihteistonlaakerit tykkäs niin kovasti ylimääräisistä tehoista. kaikki laakerit vaihdettu tähän mennessä, paitsi petilaakerit ja neulalaakerit. petareita en oo vielä sen takia, koska ostin ne laakerikeskuksesta ja huomasin niiden olevan rikki (pitivät ääntä ja toinen jumitti vähän).
ainoastaan laadukkaita osia käytän tossa remontissa ja oon putsannut jokaisen pikkuosan bräkleenillä / muilla myrkyillä.
lohkot avarrettu airsalille ja kx85:sen vforce 3 läppärungolle.. ei varmasti enään mikään sotke virtauksia.
renkaat vaihtuu kuun vaihteessa;
-eteen Sawa MC50 100/80-17 (pehmeä seos)
-taakse Duro HF918 140/70-17
myös kaasukahvan joudun vaihtamaan pikakaasukahvaan, koska nykyinen hajosi (jo 2. domino, joka hajonnut).
maalaan ruiskulla vannekehät kultaiseksi samalla, kun renkaat vaihtuvat.
keskiö ja pinnat maalaan mattamustalla. jos yhtään ylimääräistä (todennäköisesti ei), niin hiekkapuhallutan ne.
rungon saatan myös maalata mattamustalla, samoin swingin ja takahäkit.
jos jaksan, niin teen valmiiksi vielä 2. penkin, joka tulee olemaan paljon siistimpi sekä kovempi, vrt. ekaan.
siis tuo penkki tulisi RM-Z katesarjan kaveriksi.myös itsetehty ja huolellisesit suunniteltu putki saattaa tulla, joka kiertää n. 14 000rpm, jolloin huiput olisivat n. 120km/h 13/48 väleillä.
en edes välttämättä raaski tota myydä pois.. pakko ajaa vähintään 1 000km sillä, ennen kuin myyn sen.
(ja tietenkin sisäänajo huolellisesti ja rauhallisesti sekä laadukkaalla öljyllä, jotta kestää)pakko kuitenkin myydä, koska ei oo varaa ylläpitää mopoa ja piikkiä samaan aikaan.