@Minex ehkä noin 800€ vois olla sopiva hinta.. arvioisin, että noin 2 000km jälkeen koneesta pettää joku laakeri, koska niitä ei ole vaihdettu. Yleensä alakerran joutuu avaamaan noin 20 000km paikkeilla.. tietysti riippuu, miten mopoa on muuten huollettu/pidetty ja todennäköisesti vakion (kuristetun) mopon alakerta kestää pidempää, koska tehoa ja kierroksia on paljon vähemmän.
--
http://www.nettimoto.com/derbi/senda/1674029onks hinta kohdillaan?
900€ enskavanteilla. Motoilla 1200€ .. huom: uudet kumet ja vanteet rihdattu ammattilaisella ~puol vuotta sitten.
Tietoja moottorista (remontoitu 2.2h sitten) :
-Airsal 70cc ; Viilattu. Pakoaukolla asteita 196 ja kanava avarrettu vastaamaan ylimääräisiä kuutioita (alunperin pakokanava oli samankokoinen, kuin 50cc:ssä). Myös huuhtelukanavat on käyty läpi hiomapaperilla.
-Kaikki laakerit vaihdettu (Nachi Quest)
-Italkitin jäykemmät kytkinjouset
-Kawasaki KX85 VForce 3 läppärunko
-Honda CR85 imukaula
-Mikuni TM28 + Motorexin vapaailmansuodatin
-Lohkot avarrettu Airsalille ja VForce 3 läppärungolle.
-Vaihteisto, kytkimen osat yms. otettu 12tkm ajetusta '05 Rabasasta!
(Ei varmaa tietoa, kuinka paljon todellisuudessa ajettu, mutta toimii paremmin tuolla vaihteistolla, kuin sillä 19-20tkm ajetulla ja oli paljon vähemmän kuluneen näköinen)-Gianellin paisari, jonka ääniä "vaimentamassa" Turbokitin carbon änkkä
Toisiovälitykset ovat 13/48, jotka yhdistää RK:n vahvistetut ketjut.
Huippuja keräsi talvella 105km/h@GPS.. silloin tosin oli hieman erilainen kokoonpano. Nyt kerää huippuja +110km/h, koska kiertää putken tehoalueen yli.
Keula nousee 1, vaihteella kaasusta, eli tehoa löytyy jonkun verran enemmän, kuin vakiosta.
Tällä hetkellä ainoat viat ovat:
-Kytkin luistaa (liikaa tehoa?
)
-Ruoskan näköinen?
-Kiinnittää liikaa huomiota (mielipidekysymys)