Itellä Beta 11-65, tyhjä vakioputki, 3 nostan istualteen ylös pitkän reenin jälkeen. Aijjemmin kakkosella ja heti vaihto kolmosella. Katkennu kytkinkahva, 2 sormee kytkimellä ja tangossa niin pysyy kokoajan hyvä ote. Kannattaa ehjää kahvaa siirtää "sisemmäs" niin jää ne kaksi sormea aina pitämään tangosta kiinni ja ei otteen lipsumisen takia sitten olla ojassa
Ensinnä nostelee vaikka 1 tai 2 vaihteella, ku keula nousee ilmaan heti jarrulla alas niin alkaa reflexiä syntymään. Kytkinpommi ja nykäisy vain pitää oppia ajoittamaan. Pikkuhiljaa enemmän kulmaa ja jarrulla aina alas. Sitten joskus kytkinpommi onnistuu liian hyvin ja huomaat että reflexi toimii ja sitten uskallat heittää enemmän kulmaa. Ja siis kulmaa ihan reilusti kun alkaa uskallusta löytymään niin ei tarvi koko aikaa ajaa kaasu pohjassa.
Vaihteen vaihto pitää vain opetella. En nyt osaa sen enempää neuvoa mutta jokainen keulimisen aloittanut on sen oppinut, joten tekin kyllä sen opitte aikanaan.
Tulosta ei synny viikossa, ei kuukaudessakaan mutta vuoden päästä matkaa taittuu jo pitkälti hytti pystyssä. Ei kun pojat reenaamaan ku tiet alkaa sulamaan
Ps. älkää keuliko missään missä liikkuu paljon ihmisiä, esim kauppojen edessä, sillä ihmiset aina hermostuu "rällääville" mopoilijoille. Nähkää vaivaa ja ajakaa hiljaisimmille teille jossa ei liiku paljoa lujaa ajavia autoja, ja jos autoja liikkuu väistäkää aina niitä niin ei tarvitse sietää pahoja katseita