Matzku.
HyPeR SeNdA kirjoitti:HenkkaZ kirjoitti:sampakoski kirjoitti:1 rengas tuli polteltua... Turhan kallista toi kumin poltto derbillä... JA ku se ei jaksa polttaa oikeen ku ykkösellä...
Ykkösellä?? Ei helvetti mul burnaa viel kolmosel komeesti ja vaan holkki putkesta pois .Vaan vituttaa ,kun etujarru ei pidä oikeen ,niin ei pysty rinkulaa vääntään .Vai onko sul sampakoski täysin vakio vai kuriton??
itse lähden ykkösellä ja pykällän kutoselle asti kuivalla asvaltil ...
Sampakoskella on derbi turbokitin teharilla..
Juza
- Pyörä:
- Stunt 636
Matzku. kirjoitti:HyPeR SeNdA kirjoitti:HenkkaZ kirjoitti:sampakoski kirjoitti:1 rengas tuli polteltua... Turhan kallista toi kumin poltto derbillä... JA ku se ei jaksa polttaa oikeen ku ykkösellä...
Ykkösellä?? Ei helvetti mul burnaa viel kolmosel komeesti ja vaan holkki putkesta pois .Vaan vituttaa ,kun etujarru ei pidä oikeen ,niin ei pysty rinkulaa vääntään .Vai onko sul sampakoski täysin vakio vai kuriton??
Wtf? Mullakin jakso kuules komeesti purnata vielä kutosvaihteellakin turbokitin kanssa.
Stunt or Die!
sampakoski
Mulla toi ei oikeen jaksa mennä kutosella suorallaka vaikka on vakio välit... Mistä johtuu? vakio välit on muute hemmetin pitkät... Ja tk on tosiaan ja kaasariki jonkin moisis säädöis (paremmissaki vois olla)...
Matzku.
Juza kirjoitti:Matzku. kirjoitti:HyPeR SeNdA kirjoitti:HenkkaZ kirjoitti:sampakoski kirjoitti:1 rengas tuli polteltua... Turhan kallista toi kumin poltto derbillä... JA ku se ei jaksa polttaa oikeen ku ykkösellä...
Wtf? Mullakin jakso kuules komeesti purnata vielä kutosvaihteellakin turbokitin kanssa.
No sit se on vaa kuskista kiinni..
st3fa
Renkaita menee 0 vuodessa.
Markuss
- Pyörä:
- Suzuki GSF Bandit 600S -01
Mds kirjoitti:Renkaita menee 0 vuodessa.
entäs kahesvuodes?
Suzuki GSF Bandit 600S
st3fa
Bomber-driver kirjoitti:Mds kirjoitti:Renkaita menee 0 vuodessa.
entäs kahesvuodes?
Vissii tota samaa luokkaa
Nimittäin harvoin sudittelen, burnaan tms missä rengas kuluu =D
Jerekar
Paljos teillä muuten maksaa renkaat, itellä makso takarengas 64¤
Kesällä jos saisi Soliferin kasattua
st3fa
Jerekar kirjoitti:Paljos teillä muuten maksaa renkaat, itellä makso takarengas 64¤
No kato jostain moparin luettelosta tms..
kaleva
vuoden ollu mopo ja jo 5 menos xD
Juzbe
4-7 kesässä ja 1 eturengas
.Vois pikkusen rajottaa tota sutimista ja säästää rahat kevariin ja vitut kumit katuun.
JaDII
menee noin 4-6 se vähä riippuu
SMRacing
- Pyörä:
- Kawasaki ZX12R B1
sampakoski kirjoitti:Mulla toi ei oikeen jaksa mennä kutosella suorallaka vaikka on vakio välit... Mistä johtuu? vakio välit on muute hemmetin pitkät... Ja tk on tosiaan ja kaasariki jonkin moisis säädöis (paremmissaki vois olla)...
Mulla kelaa suht helposti enskavanteilla 14/53 väleillä kutosella loppuun(93,6km/h by gps), ja tk:lla+ tehokurkulla + tk:lla menee burnista kutoselle asti ihan vettä vaan. Säädöissä tai kuskissa vika, itse ainakin jouduin viitosella ottamaan aina sinne ~83km/h-84km/h gepsiin että kutoselle veti vittuilematta loppuun.
Mut tuo ykkösellä burnaaminen kyllä kuulostaa aika hauskalta, kun tk:lla meni kutoselle asti helposti, kurittomalla vakioputkellakin 14/53 väleillä 3-4 vaihteelle menee riippuen päivästä.
waltt
Viimekesänä meni kolme, saas nähdä ens kesänä ku tule 70cc...
Axu-
4 rengasta meni viime kesänä
.. 2 meni puhki naulan takia ja 2 meni suditellen
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista