Tämän järkevyydestä voi olla montaa mieltä, mutta itse olen täysin sitä mieltä että nekin voi pysyä siellä takana, siihen eteen ne jää kumminkin hidastelemaan.
Tämä pitää paikkaansa. Pitää silti muistaa, että jos auto sitten vetääkin sinua päin, sinä olet ojassa henki hieverissä kun autossa taas on joku lommo jos sitäkään.
Itte päästin aina autot ohi ja koitin niitä mielisairaita ohittelijoita väistää parhaani mukaan. Himmasin sitten itse jos auto jäi eteen hidastelemaan. Mitä itse nyt olen mopolla, traktorilla ja autolla liikenteessä ajanut, on siellä silti "isompi väistää ja kunnioittaa pienempää" ylimpänä sääntönä. Jos on tarpeeksi rautaa nokalla, voi kiilailla mopoja ja mopoautoja, ja jos on iso kuorma-auto tai bussi, voi vetää autoilijoitten eteen miten sattuu.
Ei voi käsittää noiden joidenkin autoilijoiden ajokulttuuria.
Luultavasti yksi syy niitten vammailuun liikenteessä on se, etteivät itse ole ajaneet mopolla, tai siitä on niin paljon aikaa että liikenne oli erilaista ja tiet paremmassa kunnossa. Mitä vanhoilta ihmisiltä olen kuullut ettei koskaan olisi tiet olleet näin surkeessa kunnossa mitä nykyään ovat.