Judisti
- Liittynyt:
- 9.11.2014 18:28
Judisti kirjoitti:Tossa nyt keväästä asti on keulimista harjoteltu mankilla. Alotin tolla täysin vakiolla Hondalla ja parissa kolmessa viikossa opin pitämään keulaa pystyssä ja matkaennätyksesti muodostui pian about 1km. Yhdellä kädellä onnistui ja tarakkaa pystyi raaputtamaan kun ei kovin isoa kulmaa tarvinnut taivuttamattomalla tarakalla
Sitten tulikin talliin kiinalainen monkeesi jossa tekniikkana 72cc pytty isovenakannella ja jolla on nyt tarkoitus jatkaa opettelua, parissa viikossa sujuikin jo kaikki samat temput mitkä Hondalla onnistui. Ympyrän keuliminen vaan ei meinaa vielä millään luonnistua, mutta sitä harjoitellaan!
Joo edistystä on tullut, menee jo parhaimmillaan 6 ympyrää ilman että vasen jalka käy maassa
Sitten tuli opeteltua koskettamaan vasemmalla kädellä maahan circlessä ja parhaimmillaan sain reilun puolen kierroksen ajan laahattua maata
Dackelzwei
- Liittynyt:
- 30.5.2017 11:49
Kysyisin onnistuuko keuliminen paremmin 10/60 väleillä vai 10/68. mopo on kuriton nyt siis 10/68 välit
xGILERAvieRAHATx
- Liittynyt:
- 3.2.2017 15:32
mitä välejä suosittelette kurittomalle gilsulle kelimisee en osaa viel yhtää ja en usko et opin kovi nopeesti noil 13-54 väleil
johnnyw
- Liittynyt:
- 19.3.2016 7:55
11 piikkinen eteen ni pitäisi olla ihan hyvät.
Ekee
- Liittynyt:
- 29.4.2015 19:57
Opetelkaa rykimään se keula ylös pitkillä väleillä, opitte samantien kunnolla tasapainottelun kun sitä oikeasti tarvitsee keulan ylhäällä pitämiseen.
Toisaalta itse ajan mankilla, keula kevenee kun vähän kaasua kääntää... Ei pitäs huudella.
wangsta49
- Liittynyt:
- 6.7.2017 21:38
mitkä ois hyvät välit derbi sendaa jossa on tyhjä vakioputki ja kulkee sen 55kmh
Pufeotti
- Liittynyt:
- 28.3.2015 17:21
Mikä vois olla tossa omassa piikkisessä detsissä kun keuliessa rupee vähän matkan jälkeen röpöttämään ja keula laskeutuu pakosti? Jos bensahanan pitää kiinni, pystyy keulimaan helposti niin kauan kun bensaa riittää. Olen säätänyt bensan pintaa ylös ja alas mutta silti tekee samaa. Olen myös koittanut pienemmällä suuttimella ja kääntänyt kaasarin asentoa niinkuin seon mahdollista mutta mikään ei ole vaikuttanut pahemmin tuohon vikaan. Millä tämän saisi korjattua?
Vakio on
- Pyörä:
- Drac SM SE 2017
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 17.10.2017 23:39
Keuliiko 100% vakio Drac jos vaan harjottelis? Kaikki kurit paikallaa ja 11-62 välit
Muurari
- Pyörä:
- KTM
- Liittynyt:
- 15.10.2015 1:24
Ykkös ja kakkos vaihteella just ja just. Eli turha edes keulia millään vakioromulla
Vakio on
- Pyörä:
- Drac SM SE 2017
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 17.10.2017 23:39
Ei se romu ole vaik vakio
Mut pitäshä sitä vähä säätää.
Jokij
- Liittynyt:
- 4.5.2018 8:42
Keuliiks 13/65 väleillä jos menee nyt 65 12/50 väleil
Tällänenjäbä
- Pyörä:
- Aprilli pila RX 50 -13
- Liittynyt:
- 14.8.2016 21:56
Onko jollain kokemusta Derbistä ja akselinpäissä olevista kaatumatapeista kaatumistilanteessa. Himottais laittaa ulkonäöllisistä syistä takas mutta ruvennu kuumottelemaan voiko akseleita vääntyä tai jäädä raajoja väliin jos keulii perseelleen
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
En mä kyllä usko että niillä akselia saa kieroon asfaltille pannuttaessa.
Jalka jää kyllä todennäköisimmin jalkatapin alle, ja ei muuten näytä kivalta.
Korkeanilkkaista (ajo)kenkää jalkaan, tapit kiinni ja hytti pystyyn.
n3d
- Pyörä:
- Kymco
- Liittynyt:
- 30.5.2010 12:22
Jos tiput mopon viereen ja kaadat kylelleen niin se kaatumatappi kyllä osuu pohkeeseen ja se kyllä sattuu, mutta se kuuluu pelin henkeen.
Akseli tuskin taittuu missään tilanteessa.
Rytkö
- Liittynyt:
- 15.12.2017 17:34
Mites ku osaan keulia ihan ok pitkääkin matkaa mutta saan nostettua terbillä ainoastaan kakkos vaihteella ja vaikka kuinka antaa kytkinpommia ja pomppii mopon päällä ni ei vaan nouse isommalla ni onko vinkkejä
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista