Ihan normi 12V ledinauhaa mulla on, mutta mietin noita vastuksia vaan kun netistä hain tietoa ja ajattelin että tarviihan ledivilkutkin vastuksen tai uuden releen. Pitää käydä motonetistä tollanen rele hakemassa kun mulla on sinne muutenkin palautuskuitilla rahaa.
Ainiin ja kertokaas mistä saa tummennusprayta tai lakkaa
Huskulainen mulla on hussessa tollanen kiina bi-xenoni. Valoteho on pikkusen parempi kuin 55W halogeenilla. Kohtuullisen vituiks menee kuvio, mutta näkyypähän kaikki kyltit ja varmaan häikäsee muita vitusti
Noniin, sain noi käsisuojat tehtyä, en viittiny alkuperäsiä hussen racetechin käsisuojia alkaa modailemaan, koska ovat niin kalliit (muistaakseni 83€). Ostin allrightista polisportin käsisuojat ja porasin niihin sopivat reiät ledeille. Sitten liimasin ledit käsisuojaan muutamalla liimapisteellä kiinni (saa vielä ilman väkivaltaa pois).
Ostin motonetistä sen jonkun linkkaaman releen, en jaksanut tarkistaa ennen motonettiin menoa millanen rele hussessa on eikä tietenkään sopinut No täytyy mennä vielä moposportista hakemaan sopivat ledivilkkuvastukset niin kaikki on hyvin. Vilkut kuitenkin toimii ja oon tyytyväinen ulkonäköön.
Tässä vielä pari kuvaa ja video, unohin ottaa käsisuojien sisäpuolelta kuvan, mutta koitan muistaa ens kerralla ku meen talliin.
Voihan perse meni vilkkujen sulake tosta hussesta kun ei oo vastuksia... Moposport riistää vastuksistaa 6,90€ ja en viittis sitä maksaa langanpätkästä. Parcossa lankavastukset maksaa alle euron kappale.
Noi moposportin vastukset on 15W 27 ohm. Partcosta ei ihan samanlaisia löydy, mutta kumpihan näistä ois paras:
Sinuna ostasin suoraan sen releen, niin ei tarvi noitten vastuksien kanssa pelleillä. Se on niin helppoa, kun ei tarvi välittää mitkä vilkut on kiinni niin aina vilkkuu sopivan nopeesti