http://www.motot.net/blog/AAte/kanarian ... b-454.html
pet_su kirjoitti:Laitan sitte tähä: Jos vaihtaa eturattaan, 1-2 piikkii lisää, ja on viemässä takuuhuoltoo (Lappeenrannan Moto-Suni), lähteeköhä takuu? Miust vähä tuntuu ettei ne sen tarkemmi jaksa oikeesti niit ruveta kattoo, testaa mite kulkee ja sit jos menee jotai 55-60, ei oo paha!
Kukaa joka tietäis täst Lappeenrannan moto-sunist mitää?
skobasti kirjoitti:Mitenkäs Masco suhtautuu, jos vie viri riejun huoltoon sinne?
Entäs Hyvinkään mopokellari? Ei kellään olisi tietoa?
rkt kirjoitti:skobasti kirjoitti:Mitenkäs Masco suhtautuu, jos vie viri riejun huoltoon sinne?
Entäs Hyvinkään mopokellari? Ei kellään olisi tietoa?
Riejussa nyt on niin helppo laittaa se kuri takaisin että on aika hölmöä olla laittamatta. Jos sitä sinettiä mietit niin itselläni kävi näin: Vein mopon huoltoon ja kerroin että tehot ovat hukassa. Avasivat rälläkällä sinetin ja puhdistivat kurin karstasta. Että tuskin se haittaa.
Tzkek kirjoitti:Voivoi skobasti Se kuristusholkki, niin se on siinä juuri alkukäyrässä, pultit kun aukaiset. Paitsi siinä on se hitsipiste, että muka huollossa näkevät onko auki käytettymutta selität asianmukaisesti, kuin tuo rkt tuossa mainitsi.
skobasti kirjoitti:rkt kirjoitti:skobasti kirjoitti:Mitenkäs Masco suhtautuu, jos vie viri riejun huoltoon sinne?
Entäs Hyvinkään mopokellari? Ei kellään olisi tietoa?
Riejussa nyt on niin helppo laittaa se kuri takaisin että on aika hölmöä olla laittamatta. Jos sitä sinettiä mietit niin itselläni kävi näin: Vein mopon huoltoon ja kerroin että tehot ovat hukassa. Avasivat rälläkällä sinetin ja puhdistivat kurin karstasta. Että tuskin se haittaa.
Siis avaavatko he putken rälläkällä, kun sanoo, että tehot ovat hukassa? On nimittäin 3000 huolto 270kilsan päästä.
Mutta siis eikö tuo kuri ole siinä alkukäyrässä, että tarvii vain ottaa putki irti ja sitte alkukäyrästä ottaa kuri pois? Ja onko tuo kuri hitsattava yhdellä pisteellä sinne alkukäyrään takaisin?
metko kirjoitti:skobasti kirjoitti:rkt kirjoitti:skobasti kirjoitti:Mitenkäs Masco suhtautuu, jos vie viri riejun huoltoon sinne?
Entäs Hyvinkään mopokellari? Ei kellään olisi tietoa?
Riejussa nyt on niin helppo laittaa se kuri takaisin että on aika hölmöä olla laittamatta. Jos sitä sinettiä mietit niin itselläni kävi näin: Vein mopon huoltoon ja kerroin että tehot ovat hukassa. Avasivat rälläkällä sinetin ja puhdistivat kurin karstasta. Että tuskin se haittaa.
Siis avaavatko he putken rälläkällä, kun sanoo, että tehot ovat hukassa? On nimittäin 3000 huolto 270kilsan päästä.
Mutta siis eikö tuo kuri ole siinä alkukäyrässä, että tarvii vain ottaa putki irti ja sitte alkukäyrästä ottaa kuri pois? Ja onko tuo kuri hitsattava yhdellä pisteellä sinne alkukäyrään takaisin?
siis en tiiä nyt mitä oikeen tarkotat, mutta selvennän nyt sen verran, että ei ne siellä huollossa mitää kuria ota pois vaan aukasee putken koska sinne on todennäkösesti kertyny karstaa jonka takia tehot ovat laskeneet. Sitte ne puhdistaa putken ja hitsaa takas kiinni ja iskee putken kiinni takas mopoon.