Tänään olin kylällä koulun takapihalla tekonurmikentällä ajelee kaverin kanssa monkilla. Ei jaksettu katsoa pesäpallopeliä niin mentiin siihen ajelee ja kaveri ajeli ja sitten toinen
. Pian tämä ensimmäinen huus että: "Poliisi!". Siellä parkkipaikalla kaarteli ja oli tulossa siihen kentälle mutta mä olin silleen et; "en nähny. mennää."
Siinähän oli jotain työhommia niin tiellä oli sorakasa ja ne joutu kiertää kauempaa.
2 min. päästä oli jonkun verran porukkaa siinä 300m päässä kentältä supermarketilla.
Oltiin hetki siinä ja sitten se sama kaveri sano et: "Nyt ne tulee taas D:!"
Siihen parkeeras eteen, avas ikkunan ja näytti sormella et "tuus tänne".
Vähän meinas olla kusi housussa molemmilla
Siinä näytin kortin ja sano et siinä kentällä ei sais ajella. sitten kysy että ajoiko tämä pikkumies (12v)? Se siinä että joo vähän. Ilman kypärää
.
Vähän paniikissa selitteli ja "sori sori". Alkoi sitten torua Mankissa että; onko toi kilpi silleen että sitä ei poliisit näe (oli 0-90 asteen kulmassa koska takarengas ottaa kiinni pompuissa). Minä vaan että ei kun ottaa takarenkaaseen kiinni pompuissa.
sano vaan että painaa villasella tällä kertaa. Lähtivät menee ja helpotti
Tehari kiinni ja kulkee 60 km/h. alkoi pelottamaan vähän että meneekö ne testaa sitä.
Semmoista
Ei Manki enää kauan itselläni ole. 2 viikkoa ja sitten eräs ostaa pois ja ostan Roxin tilalle.