Itse oon kyllä sinänsä myös tyhmä, että usein kun tollanen törkeä ohitus tulee jossain 40 alueella niin lähen ihan kylmästi ohittamaan auton takaisin. Kyllä siinä autoa sitte vituttaa Tyhmäähän se on, mutta ei sitä siinä useinkaan tule ajateltua.
Juunish kirjoitti:Itse oon kyllä sinänsä myös tyhmä, että usein kun tollanen törkeä ohitus tulee jossain 40 alueella niin lähen ihan kylmästi ohittamaan auton takaisin. Kyllä siinä autoa sitte vituttaa Tyhmäähän se on, mutta ei sitä siinä useinkaan tule ajateltua.
Niin no, se on sulle menoa sitten jos joku raivospäissään antaa sulle vähän autolla pusua. Ei noista kaikista raivopäistä tiedä mitä tuolla liikenteessä liikkuu.Joskus 60kmh alueella ajankin tien keskellä sitä 60kmh vauhtia ja oikein tunnen sen raivon sieltä takana olevasta autosta.
Mopolla noi on vielä kohtuu helposti väistettävissä, mutta kun noita ihan samoja tilanteita tapahtuu pikatiellä autoilla. En tiiä eikö ne ihme ohittelijat sitten näe, vaiko ovatko vaan niin vitun tyhmiä. Tietty kaikille sattuu virheitä, mutta välillä on ihan selviä tapauksia että on omaa tyhmyyttä kun noi ohittaa. Virheen tehnyt yleensä sentään himmee heti kun huomaa tehneensä virheen ja menee muitten perään, kun tollanen idiootti vaan tunkee väkisin johonkin väliin. Muakin meinas yks tulla kylkeen kun en ihan heti sille antanut tilaa, kun koitti väliin tunkea....Jarrupojin, tai porukan hännille meno kun on jostain syystä ihan tuntematon asia noille. Sitten on vielä ne, jotka kuvittelee kilpailevansa tuolla liikenteessä, ja sitten isottelevat jossain essolla että "ohitin Skyline Nismon ja Ferrarin tuolla pikatiellä, ei niillä ollut mitään jakoa mun tdi volvoa vastan"........Pelottavia kyllä noi tilanteet, kun joku auto lähtee ohittamaan kun huomaa esimerkiksi että vastaantulevalla kaistalla on jo auto ihan lähellä.
_Dr. Sykerö_ kirjoitti:Ja vaikka sitä ei välttämättä täällä foorumilla myönnäkkään niin jonkun tullessa kolmion takaa eteen, ajetaan myös ja etenkin minä ihan takapuskuriin kiinni.
_Dr. Sykerö_ kirjoitti:ajetaan myös ja etenkin minä ihan takapuskuriin kiinni.