Joo, kuskit niitä hajottelee. Oma arvio oman kokemuksen pohjalta on se, että 98% hajoo kuskin vuoksi, loput pytyn tekovian, jonkun mekaanisen vian tai jonkun muun vian vuoksi. Täällä tiedän yhden tapauksen monista kymmenistä, jossa leikkaus oli käynyt niin että pytty oli ollut porattavana, ja siihen oli tullut liian iso mäntä mukana, jolloin mopoista tietämätön asentaja sen oli laittanut paikalleen ja kone levinnyt vähän ajan päästä..
Vai onko nää uudet niin huonolaatuisia että leipoo tuon tuosta
Taitaa uudemmissa olla se, kun sinnetänne-viilatun tuna kestää vaikka olis vähän epätarkemmat seokset, kun taas uusi mopo on aika ranttu seoksesta, samalla kyllä saadaan uudemmista aika korkeet litratehotkin.
Luulisi myös muutamalla tonnilla saavan mopoon kunnon osia eikä pelkkää paskaa, joten laadusta se ei varmaan ole kiinni (ainakaan toivottavasti). Vaikka nykyään ei kyllä hintakaan ole laadun tae, ennen kun jotkut autot oli eniten hintansa väärrtejä, nykyään on varmaan jotkut stiga-ruohonleikkurit...