Lazyzombie
- Pyörä:
- Honda NSR 125cc, Fude 50cc
Nojuu, ei kyl liity 2-pyöräsiin mitenkää mutku espoossa viel asuin siel oli koululla joku poliisi-päivä jossa pääs poliisiautoon sisään jne, olin sillo siinä 11v paikkeil ja tietty kysyin poliisilta, että näytäppäs asetta, sit sitä hetken ihastelin ja kysyin et saanko ampuu täl ja se poliisi ei lämmenny ajatukselle.
TNT tuning is a crime
Sakmund
- Pyörä:
- Ahdettu
Lazyzombie kirjoitti:Nojuu, ei kyl liity 2-pyöräsiin mitenkää mutku espoossa viel asuin siel oli koululla joku poliisi-päivä jossa pääs poliisiautoon sisään jne, olin sillo siinä 11v paikkeil ja tietty kysyin poliisilta, että näytäppäs asetta, sit sitä hetken ihastelin ja kysyin et saanko ampuu täl ja se poliisi ei lämmenny ajatukselle.
Velikin kysyi samaa mutta sai vaan kattella sitä omissa kasissään
_azze_
- Pyörä:
- Derbi ja solifer sm 80
Multa poliisit kysy että onko tässä mopossa mikään kunnossa kun ne oli tutkinu sitä hetken(mitkään valot ei toiminu,silee takakumi,peili puuttu,mittaristo pasan,,,)Sanoin että kyllä tässä ainaki moottori ja jarrut toimii tai siis takajarru(etujarru kahva oli poikki)
Moottoripyöräilyä koskevat lait: ”Kaikki kiva on kiellettyä.”
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
_azze_ kirjoitti:Multa poliisit kysy että onko tässä mopossa mikään kunnossa kun ne oli tutkinu sitä hetken(mitkään valot ei toiminu,silee takakumi,peili puuttu,mittaristo pasan,,,)Sanoin että kyllä tässä ainaki moottori ja jarrut toimii tai siis takajarru(etujarru kahva oli poikki) :D
Turvallista. Mahtoivat poliisit tykätä tuon kuntoisesta moposta. :)
KmÖmÖ
- Pyörä:
- Malaguti XSM, PeeVee, Dt, xtreme
Kaverille poliisi on sanonu että sulla on hiihtoliiton hyväksymät renkaat ;D pv:ssä siis ihan slicsit alla ja takana kankailla
tsek ilmoitukset
xps_sm
- Pyörä:
- Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
KmÖmÖ kirjoitti:Kaverille poliisi on sanonu että sulla on hiihtoliiton hyväksymät renkaat ;D pv:ssä siis ihan slicsit alla ja takana kankailla
kisaslicksit
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia;
KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
Ymaboy
Kerran sanoivat, että ei muuta kuin käsipyyhkeitten ostolle ja kädelle
Palexd
- Pyörä:
- Honda CBR 600cc & Thumpstar
Poliisit eivät ole ikinä mulle mitään hauskaa sanonut, itse kerran istuin poliisiauton kyydissä ku veivät mut maijalla kouluun, huomautin siinä sitten ylinopeudesta ku 40 km/h alueella maijan mittarin viisari heilu 60 paikkeilla. Lisäksi olen muutakin "hauskaa" niiden kans porissut ja saanut osakseni heikäläisiltä lähinnä vittuilua, ja kerran pamppukin nykäistiin esille
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
KmÖmÖ
- Pyörä:
- Malaguti XSM, PeeVee, Dt, xtreme
Palexd kirjoitti:Poliisit eivät ole ikinä mulle mitään hauskaa sanonut, itse kerran istuin poliisiauton kyydissä ku veivät mut maijalla kouluun, huomautin siinä sitten ylinopeudesta ku 40 km/h alueella maijan mittarin viisari heilu 60 paikkeilla. Lisäksi olen muutakin "hauskaa" niiden kans porissut ja saanut osakseni heikäläisiltä lähinnä vittuilua, ja kerran pamppukin nykäistiin esille
mäkin haluun maijalla kouluu!
tsek ilmoitukset
ZERO]
- Pyörä:
- Derbi gp1 73cc
Viime kouluratsiassa poliisi kysäs ku näki mut
Poliisi: Missäs korhosen derbi on?
Minä: Paskan
Poliisi: Eli euromarketin takan (TAAS) piilos?
Minä: No jaa..
Poliisi: Onko jos mennää kattoo?
Minä: Ei!
Poliisi: Itse asiassa käytii jo!
Minä:?
Poliisi: Eli onhan se siel jos mennää mitä sie muhut paskaa!
Minä: Luuletko et se siel enää sillon on?
Poliisi: Nii on han se aika liukkaasti hävinny ennenkii!
Minä:?
Poliisi: Mut aina se on vakio ku mennää testaa
Minä+Muut koululaiset: Jumalatonta nauruu!
ade69
- Pyörä:
- Aprilia RS 06
Kaveri ajo poliisin tutkaa ~90km/h, pysäyttivät, vei kortin + kilvet + sakkoo... No siitä harmistuneena kaveri kysy poliisilta
Kaveri: Paljon saa sakkoo poliisin halventamisesta
Poliisi: Joku kolmekymppii
Kaveri: No laita seki sit siihe... Vitun homo!
Ja olihan ne sitten laittaneet
n4su
- Pyörä:
- Kiiwi fact
ade69 kirjoitti:Kaveri ajo poliisin tutkaa ~90km/h, pysäyttivät, vei kortin + kilvet + sakkoo... No siitä harmistuneena kaveri kysy poliisilta
Kaveri: Paljon saa sakkoo poliisin halventamisesta
Poliisi: Joku kolmekymppii
Kaveri: No laita seki sit siihe... Vitun homo!
Ja olihan ne sitten laittaneet
Ettet vaa keksiny? Netissä on näitä samantapasia juttuja ollu jo ennenki .. -.-
plymouth
ite ajoin polku pyörällä jossa oli ihan slicksi kumit ni poliisi sano"vaiha nakkis"
omistanderbin
kun olin päässy kyttiä karkuun/piiloon yhteen mettään ja poliisit ei vät sinne päässeet kuului siitä pollisiauton mikrofoonista/mekafoonista mikä nyt ikinä onkaan "minne vittuun se katos sen kisasen derbin kaa" (oli vissiin jääny se nappipäälle ja kuului mitä se siel autos mörisi).
pekkako
omistanderbin kirjoitti:kun olin päässy kyttiä karkuun/piiloon yhteen mettään ja poliisit ei vät sinne päässeet kuului siitä pollisiauton mikrofoonista/mekafoonista mikä nyt ikinä onkaan "minne vittuun se katos sen kisasen derbin kaa" (oli vissiin jääny se nappipäälle ja kuului mitä se siel autos mörisi).
Reps:D
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista