Jukkakivela
- Pyörä:
- varastettu...
Kemmu puolellahan on ollu tämmönen topic jo aikas pitkää ja sieltä tais ajottajakin saada ideansa. Ihan hyvä et tää on nyt mopo puolellakin. Ja modet älkää lukottako tätä ellei tästä tuu loputonta paskan jauhamis ketjua.
mesiss
- Pyörä:
- KTM SX-F 250 ja honda monkey
sieltähän tää idea tuli:D:Ditellä on mankis lokari jesaril kii:D:D
Jepex
omapatentti:
Rx:äni perä on korotettu, mutta ketjut hankasivat takahaarukkaan, joten päätin tehdä jotain.
Tein vetopuolelle "ohjurin" tein sen niin että otin pätkän 32mm putkea, johon löin laakerit päihin.
Aksila läpi johon päähän kierteet, aksilalle cr:än eturatas jossa holkki ja kiristin sen, tämä ohjuri on
kiinnitetty toisesta päästä jousen kinnikkeeseen, ja toisesta päästä nojaa kunnolla takahaarukkaan,
ja olen ajanut varmaan 200km jo tällä ja hyvin on kestänyt vedonpuolella.
--kim--
- Pyörä:
- Gilera sc 125 '08
Ite oon tehny kilven- ja vilkkujen telineen jotka on tosin jo vaihtunut dicen minilippaan
Lazyzombie
- Pyörä:
- Honda NSR 125cc, Fude 50cc
No ex skodessa oli nyt tyyliin kaikki patentoitu kii, eniten sai kyl säätää sigman patentoinnin kanssa mut ihan hyvin se meni. Tälhetkellä on omassa räxässä vaan 2 varsinaista patenttia, eli giannellin änkkä vakioputken kaa eli mee suoraan rungon änkänkiinnikkeeseen kii nii siin nyt on tota reikänauhaa + pultit ja mutterit ja prikat, mut varmaan hyödyllisin patentti on toi kytkintapin alhaallapidin, koska minarellissa toi kytkintappi aina nousee paikaltaan (tyyppivika), ja sitku se on ylhäällä kytkin on aika huono.
Siinä kuva viel siitä kytkintapin alhaallapitimestä, raaka versio, ei suinkaan lopullinen.
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/40406
TNT tuning is a crime
samuxd
--kim-- kirjoitti:Ite oon tehny kilven- ja vilkkujen telineen jotka on tosin jo vaihtunut dicen minilippaan
Eläs varasta kunniaa itsellesi, minä keksin tuon idean ja olin mukana tekemässä!
Jotta ei mene ihan OT:ksi niin olen tehnyt itse vilkkujen kiinnikkeet ja kohta myös teen itse kilpitelineen kilvelle ja valolle. Koropalakin olisi tehtävä.
Myydään purkumopoja/skoottereita! Myös paljon muuta osaa myynnissä!
Katso ilmoitukset tästä!http://samuxd.kuvat.fi/kuvat/
sigmapower
- Pyörä:
- Aprilia Rx 125, Tunturi Tiger Aqua
.
Viimeksi muokannut sigmapower päivämäärä 25.6.2012 18:44, muokattu yhteensä 1 kerran
BMW tarvitsee esikuvia, Toyota Hiace.
päke-
- Pyörä:
- PV
en nyt tiiä onko toi mikään tee se itse juttu mutta tommosen lyhyemmän jarrukahvan modasin pevettiin
-->
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/40518
--kim--
- Pyörä:
- Gilera sc 125 '08
Keulii kirjoitti:--kim-- kirjoitti:Ite oon tehny kilven- ja vilkkujen telineen jotka on tosin jo vaihtunut dicen minilippaan
Eläs varasta kunniaa itsellesi, minä keksin tuon idean ja olin mukana tekemässä!
Jotta ei mene ihan OT:ksi niin olen tehnyt itse vilkkujen kiinnikkeet ja kohta myös teen itse kilpitelineen kilvelle ja valolle. Koropalakin olisi tehtävä.
Jep, ja sun ansiosta sain tilata uuden kilven kun sun keksimä teline kusi
Anza-91
löytyy DIY puslia, liukulaattoja, akseleita, sivutukea, rosterisia suojapeltejä yms
supermoto-man
omaa patenttia koko vehe:D no ei iha
Lazyzombie
- Pyörä:
- Honda NSR 125cc, Fude 50cc
Räxän vakio-lapiotakalipan palasesta väsäsin Hondaan virtalukon telineen, nyt ei oo enää virtalukko jesarilla kii mittaristossa, ja korjasin virtalukon samalla ja pysyy helvetin jämäkkään siinä kii.
TNT tuning is a crime
Toubii
- Pyörä:
- Yammu DTR 08
Onhan niitä joitan osia tullut tehtyä itekkin esim. Kilven+vilkkujen telineen tein joskus ja nyt on kiinni rosterinen ketjusuoja;) pitäis vaan laittaa sinne ketjusuojan sisälle jotai kumia/muovia kun kilahtaa välillä ketjut sinne
ja koropalaa alan tekemään huomenna koulus.
deeteemies
- Pyörä:
- Yamaha DT125r -03, Yamaha dt50r -01, suiza s1-94
Olen patentoinu itte ilmanputsarin vaahtomuovista, tuli paljon parempi ku jostai saatanan paiperista, sitte koropala hmm mitäs muuta, ainii onoff kierrostenrajotin kilventeline siinä tais tulla.
Mukke
deeteemies kirjoitti: onoff kierrostenrajotin kilventeline
teeks mullekki? :dD
Koneremontteja halvalla! Työt n.100e + osat
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista