Malli/Vuosimalli:MBK Booster Next Generation '03
Historiaa:Ostin skootterin joltakin papparaiselta hintaan 400e alkukesästä 2011. Kilometrejä oli tuolloin mittarissa noin 2700 ja kunto oli kuin olisi kaupasta juuri ostettu. No paikanpäällä tultaessa se ei saanu sitä käyntiin, tyhjensin kaasarin sinne jääneestä öljystä ja johan kävi ja kukkus! No se sijaitsi Nastolassa ja itse asun PK-seudulla, joten ajoin sen sieltä veljen kans kakspääl Lahden kautta kotiin, matkaa yli 100km ja skootteri tietenkin täysin vakio.
Heti skootterin oston jälkeen lähti prikka mäkeen ja tuli osaa Scooter Attacilta (underia, Pro Replica, sivujalka yms.) Hebon uudehko vari ei ollu yhteistyöhaluinen
,variaattorinrullat olivat sen suurinta herkkua , Multivar tilalle. Ostin myöhemmmin S-A:lta 70cc:n + varinavaustyökalun, 17.5 kaasarin ostin käytettynä.
Viime talvella tuli projektoitua, Replican myin, tilalle Pro, mm. lohkot maalasin ja Roxin vanteet tuli ostettua 80e kumeineen, kiillotuksia yms. Myös vari täyteen S6-kamaa (kytkintä, kelloa, hihnaa, varilaippaa), ku vakio-osat huus hoosiannaa. J-P@:lä S6 imukaula-läppärunko. Pikkuparannuksia nyt 2012 ja nykyään ajettu n. 4500 km.
Tekniikka ja Voimansiirto:Nykyään: Pytty Top Performance Trophy valurauta 70cc, Stage6 Pro putki, Malossi Multivar, S6 Sport-kytkin + S6 k-kello, S6 hihna, S6 läppärunkotsydeemi, S6 etuvarinlaippa, 17,5 Dellorto PHVA ja Malossin E5-putsari. Tuorevoitelu toki pois.
Säädöt: vp-jousi Hebon musta (50%), kytkinjouset S6 (musta-)punaset (~50%), suutin 108, A02 neula (prikka tokaks ylimmässä lovessa), rullat 5,1 g.
Muu Ulkonäkö:Pikkuhijaa laitettua: Maalatut lohot, BCD Underi, läpinäkyvät vilkunkuvut, kiillotettu krossitanko+varikoppa, Doppler adapteri, Roxin vanteet, sivujalka, hiilariteippii, S6 tarroja, Sigma, Thermonauhaa putkeen, uudet tupet, tuning-peili, pikakaasu, TNT-vanneadapteri ja "krominen" puhallinkoppa. Pidetty aina puhtaana ja siistikuntoisena, yksi ulkonäön kannalta merkittävimpiä asioita.
Tekniset Tiedot (teho, huippunopeus ym.):Huiput sigmaan 85 kmh, kiihtyy varsin mukavasti, jos takana istuu ja lähtee paikaltaan kiihdyttää kaasu pohjas, niin keula nousee ilmaan.
Parannettavaa/Tulossa:Pienen takakatteiden välisen katten maalaus (kuidulla korjasin jo), ku eräs keuli ympäri, ja muita minimalistisia paikkamaalauksia sekä kohokammion pohjan fixaus, sitten scootteri myyntiin, auto tilalle.
Siinä se ois, kuvissa vielä Pro Replica.