Matadori
Spine^ kirjoitti:ja boonukset mulla on täydet,ne tuli faijan mp-vakuutuksesta ku laitettii samaan yhtiöön pyörät.
voi perse, siihen tais tyssätä mun piikkihaaveet
Rotten
- Pyörä:
- Suzuki GS 500E
matadori kirjoitti:Spine^ kirjoitti:ja boonukset mulla on täydet,ne tuli faijan mp-vakuutuksesta ku laitettii samaan yhtiöön pyörät.
voi perse, siihen tais tyssätä mun piikkihaaveet
Sama täällä. Ostan varmaan jossain vaiheessa sykösen ja pistän sen kulkemaan ja vaikka verot tulisikin, niin on se aina halvempi kuin piikki.
Kuvatuksia galleriassa.
Kymco02
Spine^ kirjoitti:Telemännäntappi kirjoitti:Taskupöllö kirjoitti:Eiks vakuutukset ollu jotain päälle 1100€? Luin jotain semmosta TM:stä.
Oli ne joo.
mopopojat pätee. riippu aikapitkälle vakuutuksista ja yhtiöstä,tarjouksista,saako liitettyä muitten perheen ajoneuvojen vakuutuksiin jne jne.
kortti maksoi kaikkine kuluineen joku 800e tai yli,ja vakuutukset on vissii liikennevakuutus per kausi joku 1200e ja täyskasko oli 750e/3kk
kallista on. ja nytte ku tulee isompi pyörä ni vakuutukset pomppaa ihan pilviin.
ei mulla ainakaan ollu tezarin liikennevakuutukset kun 650€uroo vuodessa ja prosentit on se mitä nykyään saa kun uuden ottaa eli 20%. täyskaskosta en tiedä mut ei sitä nyt ookkaan mitään järkee ottaa noin vanhaan pyörään
Mikaeli
- Pyörä:
- Kaikki myyty
Njoo, jos vakuutukset ja muut maksut maksaa helvettejä, nii mielummin tilaan vaikka 50cc.nl:n tai easypartsin tyhjäks Derbin viriosista ja naureskelen
Halvemmalla selviää vaikka miten päin jäis kiinni
Pärrääjä
- Pyörä:
- GSX-R 1000 -01
mikael k kirjoitti:Njoo, jos vakuutukset ja muut maksut maksaa helvettejä, nii mielummin tilaan vaikka 50cc.nl:n tai easypartsin tyhjäks Derbin viriosista ja naureskelen
Mopo on silti aina mopo.
"Tärkeintähän elämässä on olla tekemättä lainkaan virheitä.!
jmm89
Spine^ kirjoitti:-=Crypt=- kirjoitti:Tottakae piikki. Luultavasti Yamaha DT125RE. Se on mun makuun ja yletyn ehkä ajamaanki sillä.
dt125re : n hinnalla saa hussen wre : n jota suosittelisin ennemmin. tosin jos on narukäsi ni 125 dtre sopii ihan hyvin
No oon aika narukäsi
, pitää vielä katella että minkä laittas
Yussi
Pärrääjä kirjoitti:mikael k kirjoitti:Njoo, jos vakuutukset ja muut maksut maksaa helvettejä, nii mielummin tilaan vaikka 50cc.nl:n tai easypartsin tyhjäks Derbin viriosista ja naureskelen
Mopo on silti aina mopo.
Näin on, ei mikään virivirimopo silti ole sama kuin piikillä ajais.
► ► ► ► ► ► ► ►
Slarto
Niin, se on eri asia ajaa huudattamalla 120 kuin rauhallisesti ajamalla 120 (ja
kaasuvaraakin on vielä
)
Itse aion laittaa piikin,, uutta en saa, rahat ei riitä sellaseen.
Lail
Spine^ kirjoitti:-=Crypt=- kirjoitti:Tottakae piikki. Luultavasti Yamaha DT125RE. Se on mun makuun ja yletyn ehkä ajamaanki sillä.
dt125re : n hinnalla saa hussen wre : n jota suosittelisin ennemmin. tosin jos on narukäsi ni 125 dtre sopii ihan hyvin
No siis eikös tossa DT:ssä ja WRE:ssä oo kauheet bensankulutus erot? Husse on aika tehopeli ja mitä oon lukenu, että imee kepeesti 10l.
...ja kun se nyt on tuota turvallista kiina laatua niin selviämismahdollisuudet on aikalailla sitä -100% luokkaa...
power+
Kyllä piikki alle mopon jälkeen, varmaan joku kyykky tai supermotardt katoo sitten...
käy kattomas kuvia Super Tuning rx:stä
galleriasta
<-------------
Slarto
tuntsa ss kirjoitti:Spine^ kirjoitti:-=Crypt=- kirjoitti:Tottakae piikki. Luultavasti Yamaha DT125RE. Se on mun makuun ja yletyn ehkä ajamaanki sillä.
No siis eikös tossa DT:ssä ja WRE:ssä oo kauheet bensankulutus erot? Husse on aika tehopeli ja mitä oon lukenu, että imee kepeesti 10l.
Olet nyt sekoittanut keskenään WR:n ja WRE:n
WR:ssä on 38mm kaasari ja muistaakseni 10 litran tankki
WRE:ssä on 28mm ja hieman isompi tankki.
tmi0
En meinaa, 70cc Manston riittää mulle: D
Suxu
Olin tossa jokunen aika sitte kevaria jo hommailemassa mutta tuli siihe tulokseen että se on aivan hävyttömän kallista.
Semmosta vähän tuumailin että jos ens vuonna on rahaa nii hommailen ainakin sen kevarikortin.
Hulirir
Oon siinä kahen vaiheilla. Toisaalta haluis kevarin et pääsis lujempaa, mutta toisaalta haluais ajella mopolla autokorttiin asti et sais kunnon auton
Jizr
eipähän piikkiä ole tullu hankittua, yksinkertaisesti ei oikeen innosta maksaa piikistä kauheita ylläpito kustannuksia sm. Noh, suunitelmat ovat suraavanlaiset. Tossakun täyttelen 18 ~vuoden päästä, ni auto tulee alle ja sitten VASTA kun on tullut opiskeltua jokin ammatti ja jostain työtäkin saanu ni ois tarkotus ostaa joku kunnon prätkä (esim. r1, ducati 998R tai joku vastaava) Toivottavasti on samanlaista intoa kymmenen vuoden päästä kun opiskelut on saatettu loppuun.
Selevä!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista