Ranpo
Toi on kyllä enemmänki runo
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
NRG:llä pääsen paikasta A paikkaan B hymy naamalla ja suhteellisen varmasti.
TKR:llä pääsen paikasta A paikkaan X ja takaisin vielä suurempi hymy naamalla ja silmät vuotaen vettä vauhdin takia. Saan myös selkäni ruvelle keulimalla kaasusta ympäri. Sit ottaa päähän kun jotain hajoaa mutta se kuuluu tuuninkiin.
OzzY^^
jkoljo kirjoitti:NRG:llä pääsen paikasta A paikkaan B hymy naamalla ja suhteellisen varmasti.
TKR:llä pääsen paikasta A paikkaan X ja takaisin vielä suurempi hymy naamalla ja silmät vuotaen vettä vauhdin takia. Saan myös selkäni ruvelle keulimalla kaasusta ympäri. Sit ottaa päähän kun jotain hajoaa mutta se kuuluu tuuninkiin.
hyvä puhe
ite käytän mopoo huviajeluissa ja paikasta A paikkaan B ajamisee. kyllähä sil on mukava vedellä kaupungis rinkii kesällä ku aurniko paistaa ja on yli 20 astetta lämmintä
Manda999
- Pyörä:
- Aprilia rs
OzzY^^ kirjoitti:hyvä puhe
ite käytän mopoo huviajeluissa ja paikasta A paikkaan B ajamisee. kyllähä sil on mukava vedellä kaupungis rinkii kesällä ku aurniko paistaa ja on yli 20 astetta lämmintä
juu sama homma
paikasta toiseen pääsee nopeeta ja sit tää rinkiä kaupungil
Aprilia rs50
Palexd
- Pyörä:
- Honda CBR 600cc & Thumpstar
Mopo on mulle kulkuväline, tosin kiva joskus ärsyttää ihmisiäki sillä.
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Palexd kirjoitti:Mopo on mulle kulkuväline, tosin kiva joskus ärsyttää ihmisiäki sillä.
Naapuruston mummot tykkää. ;)
Feelt
- Pyörä:
- Derbi X-Race
Ei ole vielä mopoa mutta siihen tarkoitukseen että pääsee ajaa paikasta a paikkaan b
ja et voi rällää kamujen kaa
FMF_
- Pyörä:
- smoto
Jollainhan kouluun pitää mennä,? mutta myös kaikki pommittaminen/tuunaus/virittäminen
-
Ranpo
Eikös kouluunkin meno ole paikasta A paikkaan B?
Laree_
- Pyörä:
- Peugeot Speedfight 2 LC -07
Aina on mopot kunnos, ja niitä on mukava tuunata yms
MissK
- Pyörä:
- ei oo enää ;(
Pingpongin suurin merkitys tulee lähitulevaisuudes oleen se, että pääsen sillä ihmisten ilmoille täältä jumalan selän takaa.
Viimesen kuukauden aikana oon lähinnä vaan kruisaillu sillä minne sattuu, mut oon huvittuneena pannu merkille, et sit ku oikeesti tarvisin sitä siihen paikasta toiseen liikkumiseen, niin en käytä sitä vaan polkupyörää...
"Mut eipä meiän tarvi panna. Tuut vaan mun vaimoks, se riittää"
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Jatkan mun ky****
H&K
- Pyörä:
- 70cc KTM Replica
Nooh. tällä hetkellä mukavinta on tuunaaminen ja virittäminen.Tietenki mukava käydä välillä esittelemässä mopoa muillekki
Miikka^
- Pyörä:
- YZF-R125 -08, S1 -9?
Itellä tulee sekä huviajelua ja ajoa paikasta toiseen. Tuleehan sitä välillä myös laitettua, mutta pääasiassa kulkuväline kun täältä korvesta pitkä matka joka paikkaan.
Ale-ksi
Moderaattori
Kulkuväline tuo mopo on minulle. Pystyy liikkumaan paikasta A paikkaan B, toki välillä huviajeluakin tulee varmaan harrastettua.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista