Katujyrä93
Kyllä tuo pevetti oli kannattava ostos<33
jani`
- Pyörä:
- yamaha dt
en oo s1 tyytyväinen, sen kestävyys ennätys on 5 päivää.
mutt nyt puolen vuoden aikana ei oo kestäny ky kaks päivää peräkkäin ja sit tulee joku paskajuttu. ei ole käyny ku sen tuhat kertaa mielessä että vois tuikatta tulitikun tankkiin
JL-
- Pyörä:
- KTM 300 EXC
Melko paskan laitoksen ostin mutta en voi sanoa olevani tyytymätön koska en kallista vehjettä lähtenytkään hakemaan. Piikin osto edessä joten en halunnut satsata paljoa.
huikkoster
- Pyörä:
- Tunturi Supersport -82
Paras. Puoli vuotta kunnostusta ja nyt kaikki kunnossa. Jos olisin ostanut jonkun uuden muoviraketin, en tietäisi välttämättä mitään mopojen tekniikasta. Nyt osaan luetella jokaisen osan mitä tässä tunturissa on ja mitä niillä tehdään
Tunturi: Ainoa oikea kesämopo, ja miksei talvimopokin ;D
http://www.tunturi.arkku.net/forum/index.php
superkymco
Vesmo
No en todellakaan. Töötti oli heti uutena rikki ja valot hajosi n.500km kohdalla. En enään ihmettele miksi derbeissä sanotaan olevan sähkövikoja.
Orhzov
- Pyörä:
- Derbi Senda R -00
Vaikka on suhteellisen paljo vikojakin tosta mun Derbistä löytyny niin kyl mä nykyään oon täysin tyytyväinen siihen
smuab
- Pyörä:
- caara
Oon ollu tyytyväinen, vaikka onkin aika huono alusta. Menny takaiskari kerran takuuseen ja nyt stefat vuotaa, mitkä myöskin menee takuuseen. Mutta ei sen suurempaa.
LimitedEdition
- Pyörä:
- Derbi Limited Edition ´07 , Suzuki PV -96
Kyl derbiin oon ollu tyytyväinen. Tähän asti aina lähteny aina ekalla käyntiin eikä mtn. vikoi oo ollu =)
Laajisxd
- Pyörä:
- 450exc 250kinkki
No jaa... Tossa manassa on oikeastaan kokoajan jotain vikaa. Nyt en edes jaksa katsoa mikä siellä mättää. Ei lähe käyntiin, kaasarissa jotain vikaa kai.
Mut silti se on mun rakas:D
_skyteam_
- Pyörä:
- Derbi Gpr, Skyteam manki
Olen tyytyväinen derbiin. Kalliin hinnan unohtaa, mutta huonoa tavaraa ei.
saNb
- Pyörä:
- Gilsu
vituttaa lähinnä tää derbi mikä lienee, hajoo perkele jokapaikast ja saa huollattaa enemmän ku ajella... mut onneks sai uuden pyörän suhteiden puolesta halvalla ja näin ollen on takuu
mutta ei, en ole tyytyväinen. laaduton romu tuo on
Archi
- Pyörä:
- 636
Hyvin palveli Rieju vuoden, tehot on ainut miinus mitä mopostani löyty
.
Jeppe_93
_skyteam_ kirjoitti:Olen tyytyväinen derbiin. Kalliin hinnan unohtaa, mutta huonoa tavaraa ei.
Vakio vai viritetty?
_skyteam_
- Pyörä:
- Derbi Gpr, Skyteam manki
Jeppe_93 kirjoitti:_skyteam_ kirjoitti:Olen tyytyväinen derbiin. Kalliin hinnan unohtaa, mutta huonoa tavaraa ei.
Vakio vai viritetty?
Vähän piristetty.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista