Mutakuono
echo kirjoitti:ruumisautossa (yleensä iso tavaratila kuin farmarissa että arkku mahtuu) on tapana olla suomen liput ja sen perässä omaiset voi ajaa ruumissaatossa, jota yleensä ajetaan hidasta vuahtia.
Ja jos ruumisauton perässä ajaa auto, siihen väliin kiilaaminen on aika röyhkeää. Kunnioitusta kuitenkin vainajalle
Melko OT
Lähti ceepeeii pihasta, ei tule ikävä!
echo
Lurjus kirjoitti:echo kirjoitti:...jota yleensä ajetaan hidasta vuahtia.
Millonkas siinä kaahattaisiin? ;P
jos vainaja herää arkustaan zombina
[/OT]
Xiit
- Pyörä:
- Exät: NSR ja 80cc kameli
Myönnetään että ajoin todella usein ylinopeutta ja ohittelin aikoina silloin kun vielä virit kiinni. Moottoritiellä ajettessa tyydyin menemään muun liikenteen mukana.
Nyt onkin läksyt opittu kun sai sakkojasakkoja.
plimplom
- Pyörä:
- Yamaha DT50X -07 Racing Blue
echo kirjoitti:Lurjus kirjoitti:echo kirjoitti:...jota yleensä ajetaan hidasta vuahtia.
Millonkas siinä kaahattaisiin? ;P
jos vainaja herää arkustaan zombina
[/OT]
Nyt menikin jo asialliseksi
AriBari
yleensä kun auto tai mopo tulee kovempaa mun takana ni päästän ne aina suosiolla ohi hiljentämällä itse vauhtia, koska ei ole kovin kiva ajaa loska tiellä auto perseessä kiinni
Creamer
- Pyörä:
- 4kpl, veto takana
Xiit kirjoitti:Myönnetään että ajoin todella usein ylinopeutta ja ohittelin aikoina silloin kun vielä virit kiinni. Moottoritiellä ajettessa tyydyin menemään muun liikenteen mukana.
Nyt onkin läksyt opittu kun sai sakkojasakkoja.
Moottoritiellä mopolla vai kenties jollain muulla pelillä ajettaessa?
-Cassu-
- Pyörä:
- Yamaha aerox
Itse ohittelen harvoin ja jos ohitan nii useimmiten kaks kaistasella tiellä. Turha hommata sakkoja leijumalla kavereille!!
^PV^
cashmir kirjoitti:Itse ohittelen harvoin ja jos ohitan nii useimmiten kaks kaistasella tiellä. Turha hommata sakkoja leijumalla kavereille!!
No mut on asiallinen kaahailu ihan mukavaakin
Varjotar!
- Pyörä:
- Muru<3
Hitaammista traksoista saatan mennä ohi, muuten taitaa olla niin, että oon itte se ohitettava.
Varjotar!
lepsi
- Pyörä:
- tön
Ohitan esim. silloin ku joku spede ajaa 40km/h alueella kolmeekymppii mut emmä muuten viitti turhaa lesoilla
Archi
- Pyörä:
- 636
Ehkä 40 km/h alueella jtn 20 km/h ajelevia sunnuntaikuskeja tulee ohiteltua silloin tällöin mutta 80 km/h aluella ei viitti lähtee ohittamaan, siinä kun autoilija painaa kaasua niin aika nöyrästi jäädään sinne taakse ajelee. Sitten on eria asia kun löytyys joku 50 hepoo enemmän pyllyn alta potkua
Ranpo
Ajan joskus ohi.. Jos edessä ajaa joku hiljaa tai tällee
Ja joskus muuten vaa lesoilen..
-Cassu-
- Pyörä:
- Yamaha aerox
^PV^ kirjoitti:cashmir kirjoitti:Itse ohittelen harvoin ja jos ohitan nii useimmiten kaks kaistasella tiellä. Turha hommata sakkoja leijumalla kavereille!!
No mut on asiallinen kaahailu ihan mukavaakin
Tottakai sitä nyt joskus pitää ohitella, mutta meinsin vain että ne "turhat" ohittelut kannattaa jättää pois.
Aziz--
- Pyörä:
- Comet GT125
Joskus, nytten mopo vakiona niin ei pahemmin, mutta joku mopon ohittamisvimma ihmisillä on
Kerrankin päästelin 40 alueella reilua 50 ni tukkirekka tulee ohi, tyhjänä...
Galleriassa on kuvia ja niitä saa kommentoida!! 8)
Pöö-ö
- Pyörä:
- Manki
Enpä ite ohittele, mutta se v*ttutaa ku pitää joka hemmetin autolijan tulla ohi vaikka ajais samaa vauhtia ku se joku 10 km yli nopeutta ja sit ku se o päässyt ohi ni menee just siihe etee ja jatkaa samaa vauhtia ku mä...
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista