Morjens, kysyisin neuvoa tälläsessä tilanteessa:
Elikkä minä olen myynyt kaksi aprilian skootteria.
Ostaja tulee paikanpäälle ja kysyy että saako näistä kaksi toimivaa skootteria kasattua (osina olivat molemmat ja pientä käyntivikaa) Muistaakseni sanoin että kait niistä saa, en kuitenkaan varmalla äänellä, no hän sitten otti ne ja siitä lähtien joka toinen päivä soitellu jos jotain puuttuu, puuttuvia osia oli nyt ainakin yksi pakoputki ja yksi jalkatilan kate.
Nyt hän soittelee ja sanoo että tekee rikos ilmoituksen jos en selvitä hänen kanssaan tuota asiaa koska hänen mielestä olen huijannut kun sanoin että kaikki osat löytyy mutta eikös hänen olisi ite paikanpäällä pitänyt huomata tollaiset puutteet? Tosiaan halvalla möin ne sille ja yhden toimivan ja yhden mainio varaosaskootterin niistä olis saanut ja sanoinkin sillon sille että toinen on ns. varaosa peli, vaikkei se minulle kuulu mitä hän niillä tekee.
Mitenkä mun pitäis nyt menetellä olenko minä nyt syyllinen tähän kun sanoin että "kaikki osat pitäis löytyä" vai hän kun ei kaupanteko hetkellä osannut kattoa että osat löytyy...? On siinä kuitenkin lähemmäs 2 skoootteria kun skootteri ja varaosa kasa >:(
Jos saan pyytää niin vastaukset perustellusti
Kiitos jo valmiiksi.