^DT^-92
DT on kestänyt ainakin keulimisen/muun temppuilun mainiosti, joten olen.
[antti92]
- Pyörä:
- Nelipyöränen :(
Kyllä ihan hyvä ostos oli toi ex Apikka, vaikka vähän pelottikin noi Derbin osatsiinä (varsinkin sähköt)
N_iko
- Pyörä:
- Nykyään Nelipyöräinen.
kyllä se derbi hyvä on, ei oo sähkövioistakaan tarvinnut murehtia
`Jantsa`
- Pyörä:
- peugeot xps
kyllä olen vaikka pikkasen tuo pommi onkin mutta ei se ajoa ole haitannut
MissK
- Pyörä:
- ei oo enää ;(
Oon ollu tyytyväinen, ei siinä mitään tarvis muuttaa. Paitsi vilkkujen paikkaa.
"Mut eipä meiän tarvi panna. Tuut vaan mun vaimoks, se riittää"
OoGee
- Pyörä:
- Yamaha DT 50r -06
Tyytyväinen täytyy olla kun ei oo ongelmia ollut
pag
Mopo ei itse ole ongelmia tuottanu. Itse niitä ongelmia siihen on tehny. Eli hyvä ostos derbi ollu.
sebazukowski
totta munassa oon tyytyväinen
ykkone
- Pyörä:
- Trekkerrrrrrrrrrrrrr
Olen tyytyväinen joo kunhan se nyt toimis taas
rousku
Erittäin tyytyväinen. Ei tämä mikään uusi ole, mutta hieno kyllä! Runkoa olen juuri hiomassa, koska olisi tarkoitus maalata se hopeaksi. Kuvia voi katsoa galleriastani. :>
Pöö-ö
- Pyörä:
- Manki
En ollut sillo ku ostin. Ongelmia oli paljon, mutta sen huomasi jo hinnassa. Ja ulkonäkö seikkoista en pitänyt, koska se oli perus x-race jota tulee joka kulmalla vastaa. Tämän hetkinen kunto kyllä miellyttää, koska toista samallaista ei voi tulla vastaa ja kaikki pelaa niiku pitääki
sant_tu
- Pyörä:
- pv
Mun mankilla oli ajettu 4500km kun ostin, olen tyytyväinen vaikka olikin kallis. Mutta paljon huolettomia kilometrejä edessä.
Peussi jee!
Mikiiz
- Pyörä:
- Suzuki Pv -89, Yamaha DT125X -06
Kyllähän sitä tyytyväisiä tohon ch:seen ollaan:) Ja noista derbien sähkövioista sen verran, että en edes derbiä harkinnut kun mopoa etsiskelin. Kuulemani mukaan olivat sähkövikaisia ja pitää huollossa rampata sähköjen takia, kun ei kai itsekkään saa mitää korjata vaikka osaisikin ku takuu lähtee. Kahdella kaverilla derbeissä ollut sähkövikoja jo tonnissa toisella palo polttimo ja jotain muuta häikkää etulampussa ja toisella oli joku ihme vika sähköissä kun ei edes kunnolla käyntiin lähtenyt, tai lähti, mutta sammui 5 sek päästä. Ch:kin tuli sattumalta naamaneteen ku käytiin ukon kanssa kununpyörässä pököttiä kattomassa ja huomattiin molitor takastullessa ja koukattiin kattomaan myyvätkö mopoja:) Tuli kyllä nyt vähän OT mut ei voi mitää.
rairairaisu
- Pyörä:
- Ktm SX 150
Ikinä ei oo muuta tarvinnu tehä muutakun kaataa bensaa tankkiin ja öljyy koneeseen
Eli pakkohan tohon on olla tyytyväinen.
jone_P
- Pyörä:
- LC4
mikkooe kirjoitti:Kyllähän sitä tyytyväisiä tohon ch:seen ollaan:) Ja noista derbien sähkövioista sen verran, että en edes derbiä harkinnut kun mopoa etsiskelin. Kuulemani mukaan olivat sähkövikaisia ja pitää huollossa rampata sähköjen takia, kun ei kai itsekkään saa mitää korjata vaikka osaisikin ku takuu lähtee. Kahdella kaverilla derbeissä ollut sähkövikoja jo tonnissa toisella palo polttimo ja jotain muuta häikkää etulampussa ja toisella oli joku ihme vika sähköissä kun ei edes kunnolla käyntiin lähtenyt, tai lähti, mutta sammui 5 sek päästä. Ch:kin tuli sattumalta naamaneteen ku käytiin ukon kanssa kununpyörässä pököttiä kattomassa ja huomattiin molitor takastullessa ja koukattiin kattomaan myyvätkö mopoja:) Tuli kyllä nyt vähän OT mut ei voi mitää.
Vai että palo Derbissä polttimo??!! Ei kyllä sitte Derbiä kannata ikinä ostaa!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista