CH€€$€
- Pyörä:
- Peugeot XPS Supermotard -08
- Paikkakunta:
- Pohojammaa
- Liittynyt:
- 30.5.2010 19:15
Siinä,
siinä ja
siinä muutama kuva PaaVon ehostusta vailla olevasta kopasta osaavien kuidun kanssa kikkailioiden avuksi.
minivvv
- Liittynyt:
- 13.8.2009 20:31
Miten jos tekee tavallaan "toista vakiokatetta", vaikka nyt takalippaa, pitääkö se alkuperänen lippa suojata pakkausteipillä vai mikä olis paras vaihtoehto, että sen päälle voi rueta lätkimään kerroksittain kuitua? Silleen että siis sais irti vielä toisistaan sen helposti, ja ne suojaukset ei lähtis mukaan?
sekavaa tekstiä, viime yönä nukuin 4tuntia..
Jepex
- Liittynyt:
- 10.11.2006 20:02
JuhoK^ kirjoitti:Miten jos tekee tavallaan "toista vakiokatetta", vaikka nyt takalippaa, pitääkö se alkuperänen lippa suojata pakkausteipillä vai mikä olis paras vaihtoehto, että sen päälle voi rueta lätkimään kerroksittain kuitua? Silleen että siis sais irti vielä toisistaan sen helposti, ja ne suojaukset ei lähtis mukaan?
sekavaa tekstiä, viime yönä nukuin 4tuntia..
Ite vetäny muottien päälle sen ihmeen tuore/elmukelmu mitä vittuu nyt onkaan, sit vetäny pakkausteipin viel varmuudeksi päälle. Aina on irronnut.
kermakoira
- Pyörä:
- Derbi GPR 125
- Liittynyt:
- 29.6.2010 14:23
Oon tehny nyt uudet takakatteet kokonaan lasikuidusta ja nyt on kittiä päällä mutta se meni vähän perseelleen ja nyt hioessa sieltä paljastuu semmosia pieniä ilmareikiä jotka ilmenee hiottuna kuoppina -.- Mitä pitäis tehä? Niihin reikiin vähän kittiä? Vai kokonaan uusi kerros? Ja miten ootte mitannu kovetteen ettei tule liikaa tai liian vähän?
Jepex
- Liittynyt:
- 10.11.2006 20:02
kermakoira kirjoitti:Oon tehny nyt uudet takakatteet kokonaan lasikuidusta ja nyt on kittiä päällä mutta se meni vähän perseelleen ja nyt hioessa sieltä paljastuu semmosia pieniä ilmareikiä jotka ilmenee hiottuna kuoppina -.- Mitä pitäis tehä? Niihin reikiin vähän kittiä? Vai kokonaan uusi kerros? Ja miten ootte mitannu kovetteen ettei tule liikaa tai liian vähän?
Ite laittaisi nihin kohtiin kittii mis niitä reikiä on, mut jos se koko kate on niitä reikii täynnä nii kokonaa sit uus kerros.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Kannattaa vetää ehkä uusi kerros, ei siitä koskaan haittaakaan ole. Kovetteen voi mitata lääkeruiskulla, joita saa apteekista.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
kermakoira
- Pyörä:
- Derbi GPR 125
- Liittynyt:
- 29.6.2010 14:23
Orait.. kiitti vastauksist
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
- Paikkakunta:
- Ylivieska
- Liittynyt:
- 4.1.2008 16:49
vetää sen katteen yliasti pehmeellä lastalla hyvin ohuen kerroksen kittiä isohkolla paineella. se kitti painuu koloihin mutta sileelle pinnalle ei jää kittiä paljoa hiottavaksi
kermakoira
- Pyörä:
- Derbi GPR 125
- Liittynyt:
- 29.6.2010 14:23
Joo pitääki koittaa ku edellisen kerroksen vedin semmosel metalli lastalla
Mitenkä vedän sen katteen yli asti ku pitäähän senki olla siinä alustalla.. Vai meinaatko että laitan vaikka roikkumaan ilmaan?
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
- Paikkakunta:
- Ylivieska
- Liittynyt:
- 4.1.2008 16:49
pidät sitä nyt vaikka kädesä tai ihan misä vaan kunhan se ei lähe käveleen ja saat levitettyä kittiä ongelmattomasti
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Kertokaas joku mihin kovetettu hartsi liukenee jos nyt liukenee mihinkään? Ois vaan hiilikuituslipari jossa on lämpövaurioita niin ajattelin uudestaan vetää hartsit päälle
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 07603;st=0Tuolta ainenkin ymmärsin että ei kannata vanhaa kerrosta korjailla pelkällä hartsilla, eli siis uusi kuitukerros päälle kokonaan, toki sitä entistä kerrosta kannattaa korjailla jos halkeamia tms on ilmennyt, sitten vasta se uusi kuitukerros.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Siinä päällimmäisessä epoksi kerroksessa on vain hirveästi pientä halkeamaa lämmöstä johtuen ja jostain mennyt keltaiseksi. Jos saisi sen epoksihartsin pois niin voisi uuden vetää pintaan
20€ sain niin oli pakko ostaa
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Hiomalla varmaanki onnistuu, onhan jotkut
kiilloittaneet hiilikuituakin
E: Tuossa linkki vielä hiilikuidun puhdistamisesta
http://www.youtube.com/watch?v=huabXqkGLB8 , eli ihan pystyy vesihiomalla poistamaan sen epoksi/hartsikerroksen.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Topsa- kirjoitti:Hiomalla varmaanki onnistuu, onhan jotkut
kiilloittaneet hiilikuituakin
E: Tuossa linkki vielä hiilikuidun puhdistamisesta
http://www.youtube.com/watch?v=huabXqkGLB8 , eli ihan pystyy vesihiomalla poistamaan sen epoksi/hartsikerroksen.
Kai sillä hiomallakin tarpeeksi hyvin lähtee
Ei maha nitromorssilla irrota? Minkähänlaista epoksihartsia tuohon uskaltaa tarjota? Lämpöä tietenkin pitää kestää. Saattaa normi lasikuidutuksessa käytettävä ottaa samanlaista damagea
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista