Puuro
- Pyörä:
- -09 säxä EX, -08 yzf-r125
Ite laitoin tänää dicen lipan kiinni tohon apikkaan ja meni "vahingossa" kokonaa takalipan alle nii jos on vähäki hämärää nii pitää tulla pirun lähelle et saa kilvestä mitää selvää jotenka aika huolettomasti tommosella vois painella karkuu ite tuskin lähtisin poliiseja karkuun ellen sattuis olemaan sattumalta alueella mis tuli paljon vähä skidimpänä pyöräiltyy paljon nii tietää joka ikisen jalkakäytävän/mettäreitin about 3km sätellä
YhX
- Pyörä:
- Derbi drd pro
En oo vielä jääny kiinni mutta mopossa kiinni alakauttanen putki niin saattaa poliisin mielenkiinto herätä
proppu
- Pyörä:
- HVA WRE
Puuro kirjoitti:Ite laitoin tänää dicen lipan kiinni tohon apikkaan ja meni "vahingossa" kokonaa takalipan alle nii jos on vähäki hämärää nii pitää tulla pirun lähelle et saa kilvestä mitää selvää jotenka aika huolettomasti tommosella vois painella karkuu ite tuskin lähtisin poliiseja karkuun ellen sattuis olemaan sattumalta alueella mis tuli paljon vähä skidimpänä pyöräiltyy paljon nii tietää joka ikisen jalkakäytävän/mettäreitin about 3km sätellä
Ahaa, eli poliisit siis sammuttaa ajovalonsa kun takaa-ajo alkaa?
Edit: Vai menikö sulla kilpikin piiloon? Sillon ne varmasti pysäyttää..
Hoffe
- Pyörä:
- Kolmesatku kotaree
Mä jäin talvella monsilla kii. Poliisit pysäytti ku ei ollu kilpi kii ja maijan kyydissä oli mp joka lähti sit tietenki testaamaan
sain säädettyy jarrun jarruttamaan kokoaja kun kytät ei kattonu mut meni silti reilusti yli verorajan ->78km/h tutkaan. Ainut hyvä puoli mankissa oli kuulemma nastarenkaat... Tungettiin manki sitten maijan takakonttii ja kytät sit toi sen pihaan asti
_kartsa_
- Pyörä:
- Niitä on monta
Ite en oo jääny kiinni viritetyllä mopolla ajosta mutta jos poliisit pysäyttää nii nauraa mopon nopeudelle ku nykyään aivan vakio joka ei mee 40 yli mitenkää
kakkaaap
Hoffe kirjoitti:Mä jäin talvella monsilla kii. Poliisit pysäytti ku ei ollu kilpi kii ja maijan kyydissä oli mp joka lähti sit tietenki testaamaan
sain säädettyy jarrun jarruttamaan kokoaja kun kytät ei kattonu mut meni silti reilusti yli verorajan ->78km/h tutkaan. Ainut hyvä puoli mankissa oli kuulemma nastarenkaat... Tungettiin manki sitten maijan takakonttii ja kytät sit toi sen pihaan asti
Siis eikö tullu mtn sanktioo??
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
Hoffe
- Pyörä:
- Kolmesatku kotaree
Joo siis kilvet lähti ja sakkoo 90e ku sähköt ei toiminu, ei etujarrua, etuvalo ei hyväksytty ja jtn muuta pientä. Ei ollu tarkotus ajella tolla yleisillä teillä tossa kunnossa mutta tuli aamulla kiire kokeeseen ni piti lähtee sillä kouluu
verot ei oo vielä tullu mut monsin aikasempi omistaja kerto
kokemuksesta että on halvat jos sattuis jäämään kii
RRial
- Pyörä:
- Aprilia RX -03
Hoffe
D millä mielin sun mankis on mopo
mut joo ei mul muuta
kakkaaap
RRial millä mielin sun kuurakettgis on mopo
D
Joo mut OT loppu tähän (ainaski mun osalta)
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
RRial
- Pyörä:
- Aprilia RX -03
Ka$a kirjoitti:RRial millä mielin sun kuurakettgis on mopo
D
Joo mut OT loppu tähän (ainaski mun osalta)
sillä mielin et siinä on 50cc kone
tai no joo oikeestaan ku aattelen asiaa nii eihän mullakaan oo mopo mutta anyway XD
Hoffe
- Pyörä:
- Kolmesatku kotaree
No on siinä mopon runko
mut eipä kytät tajunnu et piikkine kone eikä ees sanonu kromiputkesta mtn
oli nippusiteillä kiinni
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Yksikään virimopo ei ole mopo. Jatkakaa aiheesta. RRial, vältä offtopikkia.
Dementikko
Mitä sanktiota porukoille on siis käytännössä sit tullu verojen yhteydessä? Meinaan vaan että kuinka yleisiä nää kaikki korotetut vakuutusmaksut yms. on? Kortti vissiin kans lähtee aina pois pariksi kuukaudeksi? Rahalliset rangaistukset n. 500€ vai kuinka?
RRial
- Pyörä:
- Aprilia RX -03
eikös if:iltä oo tullu niitä korotettuja vakuutusmaksuja? oma mopo taitaa olla sinne vakuutettu ellen ihan väärin muista :S pitää vaan toivoo ettei jää kii
ja Vauhtiviivatarra: joo tiiän että mulla menee melkein aina vähän ohi aiheen (tai enemmänkin) mut en voi vastustaa kiusausta olla sanomatta jotain juttua mikä tulee mieleen
(
HeGee`
- Pyörä:
- Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
pari kuukautta on kortti hyllyllä tuollaisessa tapauksessa. ja korotettuja vakuutusmaksuja lähettänyt myös pohjola. kaverille maksettavaa yhteensä 700e kun tuli korotetut vakuutusmaksutkin
M: Aprilia RS -05
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista