[^lollero^]
Täytyy kyllä sano että olisipa osunut, tuohan nyt o iha idiiootimaista..... Mutta tuon IS:n mopojutun ymmärrän tavallaan puolin jos toisin, mutta se kiinnikäyminen on aivan väärä tapa puuttua asiaa.
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
justdoit kirjoitti:Täällä oli kerran samanlainen papparainen istuskelemassa penkillä ja kun ajoi ohi niin koitti huitoa kepillä. Kun tulin kaverin mopolla takaspäin kyseisellä pyörätiellä niin 70cc derbillä vähän päälle satasta ohi
Fiksua toimintaa sulta. Eipä ole ihme, jos valitetaan mopoilijoista pyöräteillä ja käydään käsiksi. Ja eipä ne mopot sinne kuulu.
Got SPL?
Fägg
-atte- kirjoitti:Tää tapahtui toissa kesänä mutta kuiteskin , ajelin mopoille SALLITULLA pyörätiellä kaverin kanssa jonkun noin 65 vuotiaan miehen ohi . Sitte se yritti huitoo mun kaveria kävelykepillä naamalle , mut onneks ei osunu ja sitte kun minä tulin sieltä nii se löi mua sillä kävelykepillä selkään ja se sattui aika p**kelees*i. Selässä oli joku tunnin ajan punotusta.
Ja vielä se meidän tilanne nopeus oli joku 10-15kmh.
Mutta palataan aiheeseen.
Offtopic mutta aika nuorena käyttää jo kävelykeppiä.
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
sitä keppiä ei ehkä aina käytetä sen vanhuuden vuoksi
Fägg
Kääntä kirjoitti:sitä keppiä ei ehkä aina käytetä sen vanhuuden vuoksi
Nii, jos se oli vain exclusive gentle man.
Mutta nuoret jonnet sanoo usein 50-vuotiaitakin papparaisiksi...
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Offtopic loppuu nyt eikä heti.
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Huoh... Mitähän noidenkin päiden sisällä liikkuu?
Got SPL?
sahpe
Tuomi ja Lollero..
Olisiko pitänyt antaa sen papparaisen huitaista kepillä uudelleen..? Toiseen suuntaan ajaessa se huitasi tankoon..
Ja pyörätiellä oli kyltti "sallittu mopoille" pellet
So fuck u. Sori OT..
kakkaaap
Oisivatpa posliinit nähny kun vedit siittä. Mikä vittu jonkun päässä liikkuu kun vetää 100 km/h pyörätiellä?
Jotenkin kyllä epäilen, että vauhti oli oikeesti luokkaa 60, mutta... Tosiaan oisit säki ollu hetken ehkä tuolta liikenteestä pois kun yli kaksinkertanen nopeus + luultavasti joku törkeä liikenteenvaarantaminen
Tosin vähän epäilyttää, että oot rölliki kun noita viestejäs välillä lukenu.
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
[^lollero^]
Pellet?? so fuck u? SE että siinä lukee että sallittu mopoille, ei tarkoita että saa ajaa 100kmh 40 alueella, ja toinen asia. Mopoksi luokitellaan alle 50cc maksimissaan 45kmh kulkeva moottoriajoneuvo. Ja voisi vähän käyttää päätään.....
e.syvimmät pahoitteluni ot:stä mutta oli pakko asia ilmaista jälleen jollekin taliaivolle
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Ei sitten kun ei kerran onnistu.
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Voitais kokeilla uudelleen, pidetään asialinija jne.
käpäzz
- Pyörä:
- Derbi senda X-Race vm. 07
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... a-kyydissaKuka on noin urpo? tunnustaako joku?
Vanhemmat varmaan tosi ylpeitä pojastaan ja muista osallistuneista. Kuuleehan näitä juttuja täällä mototissaki että ''hihi oon ajanu kännis ja läpäl kerra himaa''
kaketsu_
- Pyörä:
- Ex Aprilia sx -07
Lauantaina 10.12. ajettiin veljen kanssa siitä Liperin k-marketin läheltä, niin ketäs mopopoikia siinä Kelan yms. rakennusten pihassa oli? Ihan kuin oisin nähnyt jonkin mankin/pevun, skoden ja pari muuta mopetii.
Ja sitten kanssa eilen, ketkä 2 ajo eka Joensuun siitä kuurnankadun liikenneympyrästä ja sitten olivat menneet motonettiin? Huomasin mopot siinä motonetin pihalla, kun itse menin kauppaan Ainiin, ja mopothan oli Masai ja olikohan joku enska jamppu. Masaissa takarengas nähnyt parempiakin päiviä
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Kuka muuten hinasi enskamallisella mopolla Stigaa viime viikonloppuna Turengissa Hausjärventiellä?
Got SPL?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista