Itsekin niin vihaan kyytsäämistä (Ellei ole kivoja tyttyöjä takana). Varsinkin kun porukka vaan ei osaa olla kyydissä. Jotkut kun huojuu ja heiluu siellä takana, kännissä oleviakin on paljon mukavampi kyytsätä mitä monia selvinpäin. Ja monet melkein lentelee kyydistä, kun eivät osaa pitää kiinni
"Iiks, pakko istua tän takalipan päällä kun muutenhan mä voin koskea tuohon kuskiin"
Jokainen varmasti arvaa mitä käy mopon ajo-ominaisuuksille kun +100kg kaveri istuu lipan päällä? Tai jouselle?
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/48001Jos kuskattava on normaalipainoinen, istuu niin edessä kuin voi ja on aikalailla paikoillaan, niin kyllähän tuota vie. Mutta mieluummin yksin, kun silloin kiihtyykin paremmin.
Ja nappuloilla ainakin minä kanttaan niin paljon mitä itse uskallan, tosin en kyytsätessä paljoakaan. Ikinä ei ole kyllä kunnon renkailla tuntunut että nyt loppuu pito, vaan aina on noissa alle 60km/h vauhdessa riittänyt pitoa renkaissa. Voihan noissa isommissa pyörissä olla eri juttu, mutta mopolla nyt kanttaa jos on vaan hyvät renkaat alla.