Pampula kirjoitti:Oltiin yhden vanhan kaupan parkkipaikalla ja sitte poliisit tuli sinne, katteli hetken mopoja ja sano: Järkevimmät mopoilijat lähtee nyt pois. Ei nyt niin hauskaa, mutta..
Se sano niin että voi viedä kortinkin kilpien lisäks
Tun'R kirjoitti:Pampula kirjoitti:Oltiin yhden vanhan kaupan parkkipaikalla ja sitte poliisit tuli sinne, katteli hetken mopoja ja sano: Järkevimmät mopoilijat lähtee nyt pois. Ei nyt niin hauskaa, mutta..
Öö siis, miks sielt olis pitäny lähtee?
Darkkis kirjoitti:Tämä juttu ei varsinaisesti hauska ole, mutta asian ironia sai hiukan naurahtamaan. Elikkäs tänään kylillä poliisi pysäytti ja testas mopon (vakio) ja sitten puhallutti (nollat tuli tietty) ja kysy että ethän harrasta juomista (vastasin tietty ei) no sitten kun kaikki oli ok poliisiauto jatko matkaa kohti alkoa.
Jepex tais tarkottaa omaa viestiään....`Jantsa` kirjoitti:Jepex kirjoitti:Joo turha-----
joku mode poistais?
ja mikäköhän herraa vaivaa? jos on turha niin ei tarvitse sitten lukea! itse olen ainakin saanut parit naurut kun pojat on kertonu treffeistä poliisien kans. että kyllä mun mielestä saa olla täällä