Jippeyee
- Pyörä:
- Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Juu minimiehelle
Samat oli ajatukset,minä vain pohjustin kirkoitustani pidempään ja sinä ehdit väliin
Jarrut on vauhdin surma!
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Jos näillä renkailla ei talvella pääse niin ei sitten tarvikkaan päästä..
Sattuneista syistä taaksen en rengasta paikalle saanut vielä..
MiniMies
- Pyörä:
- Honda CBR 600F PC35
No ei meidän kelkkahanskoilla oo mitään toivoa ajella -10. Vähän aikaa pysyy lämpimänä mutta sitten jäätyy. Ei ole millään sormellisilla hanskoilla vielä pystynyt ajamaan. Viime talvena käytin sellai että abouttirallaa tämän näköset rukkaset:
http://1.bp.blogspot.com/_LfUuuH_2qaM/T ... 11+008.jpgJa sitten vielä noitten päälle sellaset helkkarin läskit hanskat. (Itestään nuo ei ole kyllä yhtään lämpimät, aika ohuet ja suht perus kangasta jotain, mutta sen verran tilavat sisältä että mahtuu tollaset rukkaset, ja kummasti tuo lämpöä noin niinkun rukkasien päällä käytettynä.)
Nuista kelkkahanskoista vielä niin melkeen kaikissa kelkoissa on kuitenkin kahvalämppärit niin ei niitten tarvi edes kauheen lämpimät ollakkaan.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Cheng Chin?
Itellä
nahkarukkaset Oikeessa laidassa. ja alla lapaset. Ja kyllä vaan kylmä tahto näpeille tulla yli 10 asteen pakkasilla...
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
juppe96
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
Mullaki jotkut kelkkahanskat jotka sain mopon kaupanpäällisiksi, eikä kyllä mitkään lämpimät ole. Ehkä 0 - +10 voi vielä käyttää, pakkasen puolella käytän lasketteluhansoja jotka huomattavsti lämpimämmät tosin niilläkin jäätyy sormet kun on pakkasta -5 eteenpäin.
¤Antti¤
- Pyörä:
- Yamaha DT50X ja Kawasaki KX80
Itse käytän kylmällä semmosii paksuja hanskoja jotka on vissii kelkkailuun tehty. Sit ku on yli 15 astetta pakkasta ei muuta ku nahkarukkaset joitte sisässä lapaset. Kylla tarkenee
-30 pystyy vielä ajaa ku kattoo huolella et viima ei pääse mistää puhaltaa.
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Kannattaa käsisuojat laittaa! Tänään itellekki seeärrästä otin vanhat käsisuojat ja löin terpiin nii oli paljo lämpimämpi käsillä! Selkeä ero oli
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
jonitzi
- Pyörä:
- Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
Tuli tänään laitettua nastat alle. Kolme talvea ajetut sawat.. Muutama nasta puuttuu mutta pitoa on kyllä hyvin niinkun kesällä ajelis.
Ei varmaan oo ollu halvimmat mutta kyllä on hyvät.
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
Pitihän sitä käydä kytkinkahvaa taivuttelemassa, ku mutkassa oli lunta ihan saatanasti ja eturengas lähti omille teilleen. Onneks on Sinisalon ajotakki käytössä näin talvella ajettaessa, niin ei tuntunut missään
Alkaa pikku hiljaa nämä smoto renkaat vituttamaan, onneksi tällä viikolla sataa vettä niin saatanasti ja kaikki jäätyy, pääseepähän vaikka katkaisemaan sen kahvan samalla.
Nuppe97
- Pyörä:
- Peugeot XPS Power Up -08
Mä kun olen syntynyt joulun alla, niin joudun kai odottamaan maaliskuuhun, jos yläkerran herra pistää lunta tupaan ennen 6. tammikuuta, muuten en ehtisi saada korttia ilman kiirettä.
Savun hälvennettyä lisäkäämme syöttöjä.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
XPSsm kirjoitti:Cheng Chin?
Ihan Duron ovat.
Tunturi-94
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125
Nuppe97 kirjoitti:Mä kun olen syntynyt joulun alla, niin joudun kai odottamaan maaliskuuhun, jos yläkerran herra pistää lunta tupaan ennen 6. tammikuuta, muuten en ehtisi saada korttia ilman kiirettä.
Täällä ainakin kolme autokoulua missä yhdessä pystyi ajamaan kortin talvellakin skootterilla missä nastat. En sitte sieltäpäin tiiä.
sarvinen
- Pyörä:
- Derbi DRD xtreme 2012
Täällä sain ajaa myös nastotetulla skoballa ajokokeen ja ajotunnit. Olen kuullut että joissain kouluissa saisi ajaa talvisin mautolla, mutta sehän nyt ei onnistu enään korttiuudistuksen jälkeen.
Tunturi-94
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125
sarvinen kirjoitti:Täällä sain ajaa myös nastotetulla skoballa ajokokeen ja ajotunnit. Olen kuullut että joissain kouluissa saisi ajaa talvisin mautolla, mutta sehän nyt ei onnistu enään korttiuudistuksen jälkeen.
Niin joo mautokin oli vaihtoehtona kun sama kortti vielä mutta maksoi muutama sata lisää.
Onneksi sai itse hommattua kortin jo viime kesänä
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista