Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Tässä taas nähdään että niitä ketjuja kannattaa kiristellä ja voidella
Rantsukka
- Pyörä:
- Peugeot XPS Enduro '05 Kymco Agility '07
ja että ketjukiristäjä ja ohjuri on hyödyllisiä laitteita
Raebaum
- Pyörä:
- Orion RX50 '09, Kawasaki KX85
Vituttaa, kun kaikilla kavereilla on kevarit ja itel ei riitä rahat eikä vanhemmatkaan maksa. En ilmeisesti syntynyt tarpeeks varakkaaseen perheeseen...kortin kyl saisin mut vittuuko mä sil kun pyörää ei saa alle...vitun kermapersehomot, kyl mullekki kelpais jos vanhemmat maksas..sitku pitää viel tulla selittää suu vaahossa miten vanhemmat maksaa koko lystin. Pitäs työntää keppi perseeseen tommosille
Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.
Onkimato
Kateelliset kalkattaa
Eikö sun moposta sitten saisi tarpeeksi rahaa johonkin rupuseen kevariin kasaan jos vanhemmat kortin maksaisi?
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Jippeyee
- Pyörä:
- Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Vittuako itket saatana. Iteppä maksoin mopon,mopokortin ja kaikki varusteet itse ja on vielä varaa käyttää castrol öljyäkin. Ei ne asiat itkemällä parane
Mene töihin ja osta, itse aijon hommata kevarin mutta tiedän jo etten tule mitään ktm saamaan
mutta kevarin kuitenkin
Jarrut on vauhdin surma!
Shape
Moderaattori
Raebaum kirjoitti:vitun kermapersehomot, kyl mullekki kelpais jos vanhemmat maksas..sitku pitää viel tulla selittää suu vaahossa miten vanhemmat maksaa koko lystin. Pitäs työntää keppi perseeseen tommosille
Tyypillistä suomalaista kateutta, joka vie kalatkin vedestä. Ai se onkin hyvätuloisten syy, ettei sinulla satu nyt olemaan riittävästi rahaa ja heitä pitäisi rankaista? Otahan se järki käteen ja käytä energiasi valittamisen sijaan vaikkapa töiden tekoon tai työnhakuun, töitä kyllä tekevälle löytyy. Ole myös mielummin onnellinen kaveriesi puolesta, kun heille ovat vanhemmat kevarit kustantaneet. Minä ainakin olen.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
topsu1
- Pyörä:
- Derbi
Shape kirjoitti:töitä kyllä tekevälle löytyy.
Hahah. No ei todellakaan löydy, etein kuukauden aktiivisesti kesätöitä, kävin paikanpäällä, soitin, sanoin että ahkera työntekijä. Moneen paikkaan vielä enkä saanut töitä. Ja sori pieni offtopicci
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Monta paikkaa ei ole tarpeeksi, mahdollisesti tarvitaan kymmeniä ellei jopa satoja hakemuksia ja haastattelut siihen päälle.
Sinänsä kyllä ymmärrän Raebaumin harmistuksen, mikään ei ole niin suuri oikeusmurha kuin kaveri joka kerskailee vanhemmilta saaduilla leluilla. Kyllä minullekkin olisi kelvannut tuliterä piikki sponsored by porukat, mutta itse jouduin siihen rahat ansaitsemaan ja merkkipäivinä saaduista rahoista säästämään. En usko että kovin montaa henkilöä maailmasta löytyy jotka saadessaan valita tekevät mielummin töitä saavuttaakseen haluamansa kuin saavat kaiken valmiina. Asia kannataa kuitenkin käyttää hyödyksi ja tuntea ylpeyttä siitä että on itse nähnyt vaivaa saavuttaakseen haluamansa.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Ja tuohon työ asiaan, ei, se ei ole nykypäivänä kovin helppoa saada töitä alaikäisenä..Hyvät suhteen taas auttaa paljon jos ala-ikäinen.
Itselläkin viimeinen kesä alaikäisenä ja aloin jo joulun jälkeen hakemaan töitä, mutta niitä ei vaan kovin helposti irronut kun ei ole täysi-ikäinen, eikä minkäänlaisia suhteita..
Onneksi sain edes sen 3vk töitä, sentää jotain hommia.
Raebaum
- Pyörä:
- Orion RX50 '09, Kawasaki KX85
Vituttaa, kun tilasin muutama päivä takaperin ledivilkkuja hintaan 6.58dollaria/pari. Äsken havaitsin samojen vilkkujen maksavan ebayssä 2,58dollaria/pari..Fuuu..vaikkei nyt suuri menetys olekkaan
Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.
-Cubeko-
- Pyörä:
- Yamaha DT50X
Raebaum kirjoitti:Vituttaa, kun tilasin muutama päivä takaperin ledivilkkuja hintaan 6.58dollaria/pari. Äsken havaitsin samojen vilkkujen maksavan ebayssä 2,58dollaria/pari..Fuuu..vaikkei nyt suuri menetys olekkaan
Ebay on aina vähän arvontaa että tuleeko vai ei ja jos niin mitä
Jonttu_96
- Pyörä:
- 125 rieju marathon ex Rieju Smx Pro -08, yamaha pw 80 ja kawasaki kx 65
Siis pakko tulla pätemään että silkaa paska puhetta toi että töitä kyllä tekevälle riittää...siis voi jumakauta
. Ittellä on omakohtasta kokemusta töiden hausta ja viimevuonna yritin 12 paikkaan, ei duunia. Tänä vuonna 18 joista 8 kävin paikanpäällä, ei duunia. Mutta onneksi isäni sai hommattua mut duuniin suhteilla. Totuus on se et niitä kesätöitä on helvetin vaikea saada ilman suhteita tai ylipäätänsä ainakin jos asuu vähääkään jossain muualla kuin jossain aivan perseessä...mut toi on kyl perseestä et jotkut tulee pätemään et voi vittu kun mää en saa kevari mut kaveril uus temmi...voi voi just deal with it. Oliko ensimmäinen kerta kun huomasit että et saada kaikkea mitä haluat? Mistäs lähtien tää maailma onkaan ollu "tasa arvoinen"... Mutta se on kyllä perseestä jotkut juurikin leijuu et jee isi osti uus ktm ja sää ajat paskal mopol. Mut siis hei oikeesti älkää jaksako enään valittaa siitä. Asiat vois olla paljon huonommin...
Moottori16
- Pyörä:
- Suzuki rm 250
-Cubeko- kirjoitti:Raebaum kirjoitti:Vituttaa, kun tilasin muutama päivä takaperin ledivilkkuja hintaan 6.58dollaria/pari. Äsken havaitsin samojen vilkkujen maksavan ebayssä 2,58dollaria/pari..Fuuu..vaikkei nyt suuri menetys olekkaan
Ebay on aina vähän arvontaa että tuleeko vai ei ja jos niin mitä
Itsellä tullut ebaystä kaikki mitä olen tilannut , eikä kertaakaan ole ollut ongelmaa. Pelkkää hyvää sanottavaa.
PS. Kiinasta tuli yks paketti, mikä oli kotona 5 pv lähettämisen jälkeen, vaikka se käy läpi tullit yms.
AceFin
Moderaattori
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Omien kokemusten pohjalta ebay yksi parhaista nettikaupoista. Pääsääntöisesti myyjät rehellisiä ja ystävällisiä ja paketit laitetaan heti postiin kun rahat tulevat. Olikos eilen vai toissapäivänä, kun sain kaksi puntaa takaisin eräältä myyjältä, kun paketti myöhästyi muutaman päivän ennusteesta. Olin siis ko. kerralla maksanut 2 puntaa enemmän nopeasta toimituksesta.
Vähän menee ohi aiheesta, mutta tämän topicin rajat ovat melko veteen piirretyt.
EXC 525 ||
Youtube-kanava "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
topsu1
- Pyörä:
- Derbi
Pakko tulla ittekkin ylistämään ebayta! Tuotteet aina olleet kuvauksen mukaisia, myyjät luotettavia ja postitus nopeaa.
Ärsyttää kun arrowin välipilli oli liian pitkä vakio änkkään. En jaksanut alkaa patentoimaan joten myin pois.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista