M-65
- Pyörä:
- Kick Ten Minutes
- Paikkakunta:
- Kokemäki
- Liittynyt:
- 4.4.2009 21:08
No ainakin noita putkia on kuulemma suoristeltu niin että on laitettu vettä putki täyteen ja sit tulpat päihin ja heitetty hankeen. Tosin saa olla varovainen ettei mikään repeä tms. (eli siis sopivasti vettä)
Voithan sää hitsata siihen kylkeen jonkun rautatapin josta vetämällä sais sen oikastua. Ja kylhän noi pakkelitkin ihan hyvin metallitankissa pysyy kunhan tekee pohjatyöt kunnolla....
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 13.1.2010 20:10
Jos se ei ole "terävä" klommo vaan ennemmin painauma, niin jollain kokeilee sieltä tankin sisäpuolelta kammeta sen suoraks.
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
- Paikkakunta:
- Ylivieska
- Liittynyt:
- 4.1.2008 16:49
vesipaineellahan nuita joskus suoristellaan, taikka vetovasaralla alku ja kitillä loppu. keinoja on monia
jonitzi
- Pyörä:
- Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
- Liittynyt:
- 28.3.2010 13:20
no einköhän sen jollain suoraks saan
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
Derbittäjä
- Pyörä:
- Derbi DRD EVO limited -09, Peugeot Ludix -05
- Liittynyt:
- 14.5.2009 21:37
Itellä ottaa ikävästi jarruletku pyörään kun on semmoset acerbiksen vaahtomuovipumpunsuojat. Oon tehny siihen pakkausteipistä ja ylijäämä maskin kiinnikkeestä semmosen kulutuspalan, mikä hankaa siihen renkaasen sen letkun puolesta. nippusiteillä yrittänyt ohjata eri kautta sitä letkua mutta se vaan aina väen vängällä taipuu siihen renkaaseen eikä se patentti nyt mikään kauniskaan ole... pitääkö jarruletkun reittiä siis vaihtaa vai onko jollain muuta ideaa? galleriassa kuvaa, josta (toivottavasti) valaistusta tilanteeseen.
-atte-
- Pyörä:
- Polkumapyörä
- Paikkakunta:
- Kerava, D-rapun poikii.
- Liittynyt:
- 29.5.2010 1:58
Kokeile kääntää sitä jarruletkua sieltä puristimesta...
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Tehty kaasuttimeen se ruuvi mihin suutin tulee kiinni
Kuvaa joskus. Ja mitähän muuta tässä latelis
Kampiakselin laakerin ulosvetäjä (jos jää siis kampiakseliin kiinni se laakeri), muita perus ulosvetäjiä, imukaulat yms...
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
On muuten tosi siistit
pirtelö
- Pyörä:
- Derbi DRD limitedi ja matrixi
- Paikkakunta:
- kokkola
- Liittynyt:
- 18.4.2010 14:35
Ookko nyt ihan varma että teit ite?
meinaan että tosi siistit on
prum prum
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Kyyllä TooByAas tekee isse eikä isi tee
On muuten nätit! Yksinkertaisuus on kaunista
Ei oo mitään ylimääräsiä viistouksia
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Oho, kiitoksia!
Ja kyllä, kaikki tehty itse alusta loppuun. Paitsi ruuvit...
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
- Paikkakunta:
- Ylivieska
- Liittynyt:
- 4.1.2008 16:49
ei mikään mahottomuus tehdä tollasia, raiserit on aika helppo koneistaa koska muotoja ei oo paljo. kauiten aikaa meni varmaa kiillotukseen
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Juurikin näin. Hankala vaan verrata aikaa kun piti tehdä kolme paria noita
Kiillotukseen meni aikaa joku 3h eikä ne edes kiillä kunnolla vielä...
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Teitkö muuten niitä puoliympyröitä noihin?
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista