kosti.heikkilä
itsellä kävi juhannusiltana näin että lähdin kylille raidaan ihan sellane pikkukylä ja polliissi tuli vastaan ja käännyin siihe pankin pihaan ns ottamaan rahaa seinästä ja hyvin tiesin että etuvalo ei pala ja kas kummaa polliisi tuli siihen taakke ja kysy miksei etuvalo pala sanoin että kotoa lähtiessä toimi ja ei siihen sitten muuta kun puhalluttivat ja käskivät lähteä kotio päiten ajamaan. Tässä vaan mietin kun oli tossa pari sivua taakkepäiten asiaa noista e hyväksymättömistä peileistä mutta mulla onkin e hyväksymätön valo hp master ja polliisit etuvalon takia pysäyttivät niin miksi ei mitään sanonut e hyväksynnästä vai eikö huomannut ei kyllä pahemmin kuumottanut
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Jospa vaikka eivät huomanneet, eivät tajunneet tai ei muutoin vain kiinnostanut. Juhannuksen aikoihin taitaa pääpaino olla ajokunnon valvonnassa. Harvemmin noita hyväksyntiä muutoinkaan tutkitaan.
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
Ja jos valo ei edes pala, niin taitaa olla muutenkin se e-hyväksynnän puuttuminen pieni murhe. Ja hyvin harva poliisi tommosia jatkaa tarkastella..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Jonttu_96
- Pyörä:
- 125 rieju marathon ex Rieju Smx Pro -08, yamaha pw 80 ja kawasaki kx 65
Varastetut mopot topik oli lukittu niin en tiedä mihin olisin voinu kirjottaa tän. Eli mun kaverilta pöllittiin mopo noin 3vk sitten. TÄnään sitten näin mopon jossa oli hänen mopostaan osia mm Katteet, (Tais olla joko punaset tai musta mut niis oli sellanne tarrasarja tai katteisiin maalatut puna musta kuviot) vanteet (punaiset), uusi 70 takaratas mikä oli kaverillanikin kun mopo pöllitiin sitten punainen physicin tanko ja raiserit ja jotain muuta punaista magneeton koppaa, kaikki samaa mitä mun kaverilla. No menin siihen mopon luo ja sanoin kaverilleni et katos katos täähän on sun mopon osia. Kaverini tuli siihen ja totesi saman, sitten se mopon omistaja tuli siihen ja juteltiin sen kanssa ja kerrottiin et se oli varstettua tavaraa ja tää kaveri sano ostaneensa nää tavarat mototnetistä 200e. Hän kertoi myös silloin ihmetelleensä noitten osien halpaa hintaa.
Niin tuli kysyy kaverin puolest et voiko tälle asialle tehdä mitään? Tälläkin hetkel siitä mun kaverin mopost on varmaan rungot, moottori ja sähköt täällä mototnetis myynnis
. Mut mietin et pystyiskö joku moderaattori tai joku ylläpitäjä katsomaan mototnetin myytyjä osia, sillä mua ainakii pännii toi mopon varastaminen vaikkei ollut oma mut nytkin oon yrittäny ettii niitä katteit,vantei ynm... googlen kautta myytynä täältä mototnetist mut ei löytyny. Sori sekava teksti kun kirjotin vähä nopeesti.
Gogge
- Pyörä:
Yv vaan modeille menemään. Rikosilmoitus varmasti jo tehty? Kaverisi voisi soittaa/käydä poliisi asemalla sen jälkeen jos/kun ton saapi kiinni/löytää ilmoituksen.. ne kyllä varmaankin saa kiinni.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Ilman muuta rikosilmoitus menemään tuollaisesta. Toivon mukaan otitte tiedot myös tältä varastettuja osia ostaneelta henkilöltä. Käyttäjätunnuksen perusteella ylläpito näkee kyllä vanhat ilmoitukset.
Koo
Mites, jos jää keulimisesta kiinni poliisille ja vievät kortin, tuleeko suorituskieltoa? Ite käsittäny että vaan ajokorttiluokan ylityksestä (eli jos mopo kulkee yli 65) tulis suorituskieltoa mutta miten on?
Gogge
- Pyörä:
Ei tule. Kortti pois ja sakkoa. Sulla on nyt väliaikainen ajokielto, kutsu tulee asemalle kuulusteluihin, joissa selviää sitten se lopullinen pituus..
Koo
Gogge kirjoitti:Ei tule. Kortti pois ja sakkoa. Sulla on nyt väliaikainen ajokielto, kutsu tulee asemalle kuulusteluihin, joissa selviää sitten se lopullinen pituus..
Jees, noin aattelinkin mut piti varmistaa. Eikä mulla nyt ajokieltoa oo, ihan mielenkiinnosta kysäsin kun tulee tota temppuiluu välillä vähän harrastettua
korker0
- Pyörä:
- Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Jonttu, jos otitte kyseisen mopon rek numeron ylös, niin soittakaahan polliisisedille ja kysykää mitä tehdä. Ite ainaki pyytäisin näyttämään kuittia, tai muuta todistetta että on varmasti ostettu.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
eQ123
Ite en ainakaan ikinä pidä tallessa mitään jos oon postista hakenu ku ei sillä oikein voi muuta todistaa ku että jotain sieltä on haettu
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Ei postikuitilla mitään tee, pitää olla se kaupan kuitti, eli se normipaperille tulostettu lappu (lähetyslista) mikä tulee aina paketin mukana.
Jonttu_96
- Pyörä:
Joo no kaverini on tällä hetkellä etsimässää sen ostajan nimeä, jonka jälkeen luultavasti selviää se keneltä ne osat oli ostettu. Opastan kaverini tänne kysymään modeilta sitä käyttäjän nimeä jos tarvii. Ja rikos ilmoituksen kaverini teki juu sillon kun mopo varstettiin.
Moottori16
- Pyörä:
- Suzuki rm 250
Eihän siinä tarvi mitään käyttäjätunnusta, ainoostaan nimi ja osote mistä menee kyseleen. Ja tohon keulimisjuttuun niin täälläpäin jos keulii ja pysähtyy niin ei todennäköisesti edes lähde kortti. Yhden tiedän jolla lähti keulimisesta kortti miitissä ja se on edellisen viestin kirjoittaja
Jonttu_96
- Pyörä:
Joo näin pääs käymään aikoinaan
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista