Jonskiii
- Pyörä:
- HVA 125 -10
Kyllä olen. Muutenkin mopot ovat hyviä rahansyöjiä ja ajan tappajia.
veikkaaja
- Pyörä:
- 4-pyöränen
Derbillä ajettu reilut 20k km, toisen kerran vaihoin eile männän, vaikka vanha step two (
) oli iha hyvässä kunnossa, nyt vertexin mäntä kiinni. Mitää muuta moottoriin ei oo tehty eikä oo leiponutkaa tms.
Sähköissä oli ekana vuonna p_ikku_ vikaa, mittariston merkki valot kärähti(ny ei oo mittaristoakaan) ja muutama takavalon poltin(oli kyl polisport lippa sillon). Ja si staattori meni, oli ilmeisesti kyllä viallinen staattori joten meni takuuseen.
Viime vuonna laitoin muutamat johdot menemään eri paikoista ja suojasin paremmin johtoja, jonka jälkeen ei oo ollu mitään sähkövikaa. Ja toiki oli n. tunnin homma.
dtkx
- Pyörä:
- Honda Crf 250cc -08. Kawasaki Kx 250cc -04.Yamaha Yzf-r 125 -08
olen ollut mopooni tyytyväinen, ei oo ollu mitään vikojakaan.. kuhan kortin saa ja ajelee enemmän nii sit niitä vikoja voi ehkä ilmetä..
Yzä
- Pyörä:
- r6
dtkx kirjoitti:olen ollut mopooni tyytyväinen, ei oo ollu mitään vikojakaan.. kuhan kortin saa ja ajelee enemmän nii sit niitä vikoja voi ehkä ilmetä..
näin kävi mullekkin
Skipidiveinau
Artsi93
- Pyörä:
- MB C220D
Todella, hyvä mopo onkin.
Tosin SM renkaat eivät oikein sovi minulle, ajelen talvisin ja maastossa paljon niin tavalliset nappulat olisivat olleet paremmat. Eikä ole varaa ostaa toisia renkaita, joten pakko käyttää vanhaa mopoa ja traktoria.
Muuten hyvä mutta renkaat eivät ihan sovi minulle :/.
Nykyinen: Haussa (2014??-)
EX Yamaha DT 125 RE '05 (2009-2013)
EX Derbi X-Race '07 SM (2008-2009)
EX Suzuki PV '91 (2003-2009)
MYYDÄÄN DT125RE IMUKAULA KYSY YV:LLÄ LISÄÄ!
Lazyzombie
- Pyörä:
- Honda NSR 125cc, Fude 50cc
Ihan ok tyytyväinen, antasin mopolleni arvosanan 8-, sillä INOX-ruostumaton vakioputki on ruostunu puhki jo pari kertaa niin, että se on alkanu vuotaa, mut nyt on jo tehari kii. Sit on ollu onkelmia kaasarin kaa, pultteja/liitoskohtia katteista katkeillu (laatutavaraa), ja sun muuta, mut ihan hyvin toi käy ja kukkuu, vaik tänään meni takavanne kieroks.
TNT tuning is a crime
Jani_92
- Pyörä:
- Derbi senda x-race -06
En. Vaikka joskus olenkin äänestykseen laittanut että kyllä. En nyt sano et derbi ois huono vaa yleisesti mopot vie tajuttomasti rahaa, eikä ne sit pahemmi kestä juuri ollenkaan virejä.
Kuitenkin tehty vain sitä vakionopeutta varten, mutta sitten taas joutuu ajelemaa kahva nupissa koko ajan. :S
Kuvia lisätty galleriaan. Käykää kommaa! =)
Stranger
- Pyörä:
- Yamaha dt 50x -07, dirtbike 50cc ja crz 125
Jani_92 kirjoitti:En. Vaikka joskus olenkin äänestykseen laittanut että kyllä. En nyt sano et derbi ois huono vaa yleisesti mopot vie tajuttomasti rahaa, eikä ne sit pahemmi kestä juuri ollenkaan virejä.
Kuitenkin tehty vain sitä vakionopeutta varten, mutta sitten taas joutuu ajelemaa kahva nupissa koko ajan. :S
Itse asiassa ei ole tehty vakio nopeutta varten ne saakelin pas... kurit sinne putkeen (muuallekkin) on lisätty jälkeenpäin. (Riippu moposta)
"I can't remember anything Can't tell if this is true or dream"
Stranger
- Pyörä:
- Yamaha dt 50x -07, dirtbike 50cc ja crz 125
...En ole maalaukset menee päin pe*****ä.
"I can't remember anything Can't tell if this is true or dream"
p0wer
- Pyörä:
- Rieju rrx
Ei ole kyllä kaduttanut yhtään, eikä vikojakaan ole ollut.
MikkoZµ
- Pyörä:
- Suzuki S1
ihan tyytyväinen oon toho derbii, paitsi et siin on enemmän pikku vikoja ku mun-->20 vuotta vanhassa sykerössä mutta onneksi on takuut
4rska
- Pyörä:
- Yamaha DT '08
Yamahan laatuun oon tyytyväinen, mitään ongelmia ei oo ollu vielä. Mutta mutta vääntöä ja kiihtyvyyttä sais olla pirusti enemmän vakiona.
-Tuner
- Pyörä:
- Derbi X-treme R '07
Lukuunottamatta ihan pikkuvikoja mitä alussa oli, niin olen tyytyväinen..
tude
- Pyörä:
- Möin pois.
Tessu on hyvä mopo. Mitenhän sais vauhtia lisää. Isommalla sylinterillä. Täytyypä ostaa kunhan on rahaa.
Rock'n ROLL
Yzä
- Pyörä:
- r6
4rska kirjoitti:Yamahan laatuun oon tyytyväinen, mitään ongelmia ei oo ollu vielä. Mutta mutta vääntöä ja kiihtyvyyttä sais olla pirusti enemmän vakiona.
Viritä niin ei ole tehon puutetta
Skipidiveinau
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista