kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Kaksi asiaa.
1) Kukaan teistä ei ole esittänyt mitään lähdettä millekkään väitteelle, pelkkää arvotonta mutuilua.
2) Topick on "Kouluratsiat". Siirtyisittekö keskustelemaan
tänne.
TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
Mites on ruukaako poliisit ratsata mopoja lukioilla? Täälläpäin on jo yläasteet (noei niitä ookkanko 2) käyty läpi ja tänään oli mp poliisi kyttäämässä lukion eessä. Ei sillä et pelkäisin sitä mut mielenkiinnosta vain haluttas tietää et ruukaako ne käyä ratsaamassa lukioilla.
mä näin kerran poliisin, sit ajoin kotiin syömään ranskalaisia
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
TH3R1PP3R kirjoitti:Mites on ruukaako poliisit ratsata mopoja lukioilla? Täälläpäin on jo yläasteet (noei niitä ookkanko 2) käyty läpi ja tänään oli mp poliisi kyttäämässä lukion eessä. Ei sillä et pelkäisin sitä mut mielenkiinnosta vain haluttas tietää et ruukaako ne käyä ratsaamassa lukioilla.
Ainakaan meidän koululla ei ole kertaakaan käyny viimeisen kahden vuoden aikana vaikka samassa rakennuksessa on ylä-aste ja kaks eri lukiota.
TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
Monkibomber93 kirjoitti:TH3R1PP3R kirjoitti:Mites on ruukaako poliisit ratsata mopoja lukioilla? Täälläpäin on jo yläasteet (noei niitä ookkanko 2) käyty läpi ja tänään oli mp poliisi kyttäämässä lukion eessä. Ei sillä et pelkäisin sitä mut mielenkiinnosta vain haluttas tietää et ruukaako ne käyä ratsaamassa lukioilla.
Ainakaan meidän koululla ei ole kertaakaan käyny viimeisen kahden vuoden aikana vaikka samassa rakennuksessa on ylä-aste ja kaks eri lukiota.
Joo vähän mietinki ettei ne enää lukioilla taia käyä mut jotenki aloin vain miettimään sitäkin mahollisuutta ku näin sen mp mpoliisin siinä koulua vastapäätä olevalla hiekkakentällä kyttäämässä ko porukka lähti mopoilla liikenteeseen.
mä näin kerran poliisin, sit ajoin kotiin syömään ranskalaisia
Janiih
- Pyörä:
- Derbi DRD PRO R -06
Mitenkä poliisit menettelee jos kouluratsiassa mopon omistaja ei tuu paikalle? Ottaako kilvet vaa pois? Itellä tulossa talliin derbi joka kulkee sigmaan n.80 (metrakitin putki) ja tuolla lukion pihalla näitä mp poliiseja pyöriny, joten en ihmettele jos päättäis pitää kouluratsiat
Ostetaan jännitesäädin jossa mukana vilkkurele Derbi DRD PRO:hon! Jos löytyy niin pistä YV
Throttle
- Pyörä:
- Tuntureita
Todennäköisesti soitetaan omistajalle, jos tätä ei kuulu, mopo lähtee poliisien matkaan.
reaper3200
- Pyörä:
- Aprilia mx 87cc -03& Yamaha tzr 50 rossi
Ei taida poliisi kovin herkästi ruveta uusenskaa (tms. suurikokoista mopoa) asemalle viemään, onhan sen peräkärryn järjestämisessä omat mutkansa. Tälläisen tapauksen varalle olen kuulut hätäkikkana vetäistä kaasuvaijerista niin lujasti että kaasukahvan muovisen rullan nippahahlo halkeaa eikä eikä kaasuvaijeria saa mihinkään kiinni. Tämän jälkeen haluan nähdä sen poliisin joka vie pyörän asemalle ja vaihtaa kaasukahvan... saati ryhtyy pilkkimään
. Tämä siis olettaen ettei poliisi näe kun vedät kahvan muusiksi.
HeGee`
- Pyörä:
- Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
itse en kyllä ymmärrä että täytyy mopoa ruveta paskomaan ettei kytät sitä pääse testaamaan
M: Aprilia RS -05
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
trax
- Pyörä:
- vaihtelee. tallissa useempi
Kyllä mä ainaki ennemmi vaijerin tai kapulan paskon ku otan sakot, verot, kilvet pois ja kortin viennin.
voi tulla halvemmaks.
HeGee`
- Pyörä:
- Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
trax kirjoitti:Kyllä mä ainaki ennemmi vaijerin tai kapulan paskon ku otan sakot, verot, kilvet pois ja kortin viennin.
voi tulla halvemmaks.
imo halvemmaks tulee ku pitää se mopon sellases kunnos ettei tarvi ottaa niit sakkoi ja veroi ja menettää kilpii ja korttii
M: Aprilia RS -05
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
trax
- Pyörä:
- vaihtelee. tallissa useempi
Seki on yks vaihtoehto :p
mut asiaan nyt, ettei iha offiks mee
-Masi
- Pyörä:
- Yamaha DT 125R -92 & Honda CBR 125 R -07
Jaa-a.. kovasti on opettajat+rehtori uhkailleet "tulevalla kouluratsialla" mutta eipä oo näkyny. Tuskin enää tulevat testaamaan, talvikin on jo ovella...
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
Check my bikes, press here !
alhooo
- Pyörä:
- Derbi X-race R
Tänään oli ratsia, viidestä lähti kilvet. Mun terpii ei ees jaksanu testata ku kuullosti nii laiskalt
"Kiitän vastauksista, anon anteeksipyyntöä viestin väärästä sijainnista"
MB93
- Pyörä:
- Honda FT500
alhooo kirjoitti:Tänään oli ratsia, viidestä lähti kilvet. Mun terpii ei ees jaksanu testata ku kuullosti nii laiskalt
Täällä päin tuli niin paljon lunta ettei koko koulun pihalla ollu enempää kuin viis mopoa.
CH€€$€
- Pyörä:
- Peugeot XPS Supermotard -08
-Masi kirjoitti:Jaa-a.. kovasti on opettajat+rehtori uhkailleet "tulevalla kouluratsialla" mutta eipä oo näkyny. Tuskin enää tulevat testaamaan, talvikin on jo ovella...
Täälläpäin juuri samallainen meininki opettajilla ja rexeillä... Muutenkin poliisit on täällä peräti niinkin innokkaita mopojen perään, että yhtä mopoa kesäloman alusta tähän saakka ovat testanneet, ja kyseisellä pojalla oli MH + Tk Cromada (yläkauttanen) + Phot-eco. Poliisit usko kun poju sano CDI:n toimivan hiukan häjysti. Sakkoja tuli peräti nelisenkymppiä : kilven paikka oli underissa ja etukumi liian sileä. Turbokitin änäristä kirjoittivat sakkolappuun että "Äänenvaimennin Racing- mallinen"... Semmosta se on kun asuu pienellä paikkakunnalla
OT mutta täällä vain n. 8000 as. On muuten ollut jännä huomata että jos poliisilla ei ole muuta mutistavaa moposta, niin kilven paikka/teline (esim. mulla kilpi n. 10 astetta liikaa taitettu) on aina huomautuksen arvoinen asia...
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista